Wow, lange nagels Mar_Nimbus! Heb jij toevallig ooit eens in het HK topic gezeten? Misschien heel stom, maar het lijkt net alsof ik je nagels herken . Breken ze niet snel?
ja heb ooit eens ergens gereageerd maar weet het niet meer ik heb altijd van die vlagen dat ik ze lak en doe hahaha nee breken niet snel valt gelukkig mee
Over neon-kleuren is de Spotted het leukst vind ik, over andere kleuren wordt het inderdaad snel viezig/grauwig. Had 'm een tijdje terug ook over een lakje welk oplicht onder een UV-lamp. Gaf ook een leuk effect.
Anoniem
Geplaatst: 29-07-13 11:53
Ik ben benieuwd naar de spacemannetjes
Neon kleuren heb ik hier helaas niet, en vind het bijna zonde om ze hier te bestellen, waar ik normaal bestel kan je punten sparen en dat telt best wel snel op. Nog even over nadenken
Anthea heb je 'm naar canada laten sturen of naar Nl? Ik heb die peel off van etude house maar mij beviel ie niet zo super, maar moet het denk ik binnekort nog maar eens proberen. En heb je een linkje van die 'ijsjes'?
Blijven die stickertjes nou goed zitten Mar_nimbus? Bij mij ligt zoiets er na een halve dag af.
Leuk kleurtje Yv ik dacht even dat ie heel erg op 2Nite van ChG leek maar dat valt heel erg mee
Oh echt? Ze zijn wel heel mooi en apart! Luxe flesje ook
Yv_
Geplaatst: 29-07-13 12:09
Dat was wel via de illamasqua site, niet via asos. Volgens mij zijn er via asos geen problemen. Illamasqua heeft hun verzendtarieven voor nagellak nu ook aangepast, gaat niet meer met Royal Mail maar met een ander geloof ik. Vind ze prima lakken, maar die voor de normale prijs
Anoniem
Geplaatst: 29-07-13 12:10
Ik heb Baptiste, Faux Pas en... euh... shoot... vergeet altijd de naam... Rode glitter...
Vind het prima lak, maar voor die prijs... nee, toch maar even niet
Was alleen wel via Illamasqua zelf, niet via Asos trouwens.
Edit: Wat Yv dus zegt
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-07-13 12:11, in het totaal 1 keer bewerkt
haha ja daar zit een piepklein scheurtje dus die heb ik even gelijmd vond het te zonde om ze eraf te halen daarvoor ik doe over die plakkers altijd een laagje nagelverharder en dan blijven ze prima zitten ik werk in de thuiszorg, doe en rijd mijn paard en typ en tot nu toe gaat alles lekker
vind glitters ook geweldig had van de week rose met gouden glitters er overheen maar vind het een drama om het eraf te halen