Bzoem schreef:Mijn darmen krijgen echt een opdonder van dat sporten. Of van het gezonde eten.
Sowieso al tijdens het sporten dat de boel begint te rommelen, maar ook de hele dag door dat er graag gassen uit willen.
Meer mensen last van?
Jup

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bzoem schreef:Mijn darmen krijgen echt een opdonder van dat sporten. Of van het gezonde eten.
Sowieso al tijdens het sporten dat de boel begint te rommelen, maar ook de hele dag door dat er graag gassen uit willen.
Meer mensen last van?
Meer mensen last van?
sannx94 schreef:Mijn god.. Vandaag komt bij mij de spierpijn inzetten hoor! Kwam net de trap nauwelijks op! Voel t nu nog
whoopylover schreef:sannx94 schreef:Mijn god.. Vandaag komt bij mij de spierpijn inzetten hoor! Kwam net de trap nauwelijks op! Voel t nu nog
Same here! Het plan was om dag 3 ook te doen direct nadat ik uit bed kwam...maar ik kom echt als een halve gare die trap af. M'n kuitspieren doen echt verrot zeer! Hopelijk is het vanmiddag wat minder, dan doe ik m'n dag 3 wel in de middag.
Op blote voeten lopen lukt me niet eens zo strak staan ze!