Ik ga nu mijn les 20 met Evy lopen, en hou mijn looptijd.nl App erbij. Ben benieuwd hoe veel km. ik nu loop.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WillemYntJee schreef:T enige wat er extra bij zit tov een normale hardloopwedstrijd is die zweetband en tijdelijke tattoos?
Ze doen t altijd laten overkomen alsof t heel wat is dat bijv je startnummer er bij in zit. Alsof ik daar ook nog is voor ga betalen.
Dam tot dam betaal je 22 EUR maar loop je wel 16 km!
Rotterdam was uit m'n hoofd 17,50 en dan zijn dit al de duurdere lopen.
En je krijgt tenminste een medaille!
sazsie schreef:Ik heb vanochtend les 7 gelopen....merk wel dat ik nog steeds na het lopen last heb van spierpijntjes hier en daar. Terwijl ik tijdens het lopen eigenlijk die pijntjes niet voel....op mijn bovenbeen en kuitspieren na dan. Dus na 2 weken is mijn lijf nog steeds erg aan het wennen aan het lopen. Maar dit zal er ook wel bij horen denk ik.
HannahFrouk schreef:Vinden jullie nou ook dat mensen zich verkijken op het lopen van een 5 km? Ik ga eind mei met een bedrijvenloop meedoen in Zutphen (Hanzeloop). Wij doen de 5 km. Nu zijn er mensen die in reactie daarop zeggen, dat je een 5 km wel vrijwel ongetraind kunt lopen (m.a.w. stelt niets voor ...). Nou moet ik héél eerlijk zeggen, dat ik - toen ik weer begon met hardlopen een tijd terug - ook een beetje dacht van: och, een 5 km, da's niet zo ver. Maar toen ik het eenmaal moest lopen, vond ik het wel vies tegenvallen!
HannahFrouk schreef:Moet wel zeggen, dat het me dan toch stiekum een tikkeltje irriteert. Dan krijg ik meteen zoiets van; "ok, we zien je wel bij de start dan" (en bij de finish
).
Jiwa schreef:Heb je ooit zelf een evenement georganiseerd? Wat denk je dat je kwijt bent aan vergunningen?En tijd en werk om dit te organiseren?
Het is niet zomaar een run, die gekleurde rommel brengt een hoop extra werk en schoonmaakkosten mee.
Ariebombarie schreef:hey doe jij ook 19 mei mee met de nike ladies run?![]()