[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Simonesimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 09:56

Vanochtend op de weegschaal en de teller staat nu op 68,5 dus dat is -1,4 kilo. :D
Dat vele water drinken werpt zijn vruchten dus af.

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 10:07

Fijn Simone!

Enjoy_s: wij hebben 1e kerstdag high tea en daarna tapas eten, zal wel hopeloos worden. 2e kerstdag doe ik 'gewoon' zoals ik normaal ook eet. Volgende week maar iets meer sporten...

Simonesimone

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 10:27

Hier gaan we 3 dagen achter elkaar gourmetten. Hebben ze lekker uitgekiend allemaal. Beetje opletten dus maar want anders zit die 1,4 kilo er zo weer aan.

Enjoy_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 10:43

Tja ik vind het nu echt ff een klote tijd, vooral omdat ik zo goed bezig ben als 15 kilo kwijt! Ik ga zelf in juni trouwen, heb het ook daarvoor gedaan en natuurlijk ook omdat ik het al langer wilde! Maar op 5 januari ga ik mijn jurk nog een keer passen voor het definitief bestellen van de juiste maat, en wil dan eigenlijk 59 wegen! Nu zit ik 60,5 en hoop dat het met kerst en oud op nieuw in het verschiet gaat lukken! Daar ik laatste twee weken maar 1 kilo kwijtgeraakt met baal ik zelf heel erg als het niet lukt!

Echter besef ik zelf ook wel dat die 1,5 kilo niet veel zal schelen in een maat! Maar wil t gewoon zo graag!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 11:19

Ik begin vandaag aan mijn eerste Cambridge-tussenweek :D Vanavond weer voor het eerst koken voor mezelf, zin in!

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 11:27

Blon_D schreef:
mijn rijbroek begint losser te zitten :D Helaas gaat de komende week de sportschool dicht ivm kerst en oud en nieuw dus ik heb besloten dagelijks een uur met de honden te gaan wandelen :)

Dat vind ik zo onnozel, juist in deze tijd kun je beter wat extra bewegen. Onze sportschool blijft wel open, heb er jammer genoeg niks aan, maar had er wel op gelet bij het zoeken naar een sportschool :j

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 11:47

Afbeelding

:D

callum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 12:38

Bonjoy die vind ik echt heel leuk

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 12:48

Hey callum, ga jij ook weer tot vanavond vasten net als vorige week?

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 12:59

Gister naar de bioscoop geweest en geprobeerd bewuste keuzes te maken.
2 x een beker cola light gedronken en in plaats van m&ms of chippies zijn we voor de zoute popcorn gegaan.
Gister wel een pasta gerecht gegeten en krachttraining gedaan. Ik woog op de weegschaal weer 0,4kg zwaarder maar ik ga er vanuit door de zoute popcorn dat ik vocht vast houd en het is ook niet slim om na een avondje pasta op de weegschaal te gaan staan.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 15:42

Voor de liefhebbers, ik heb mijn allereerste makeuptutorial gemaakt :D

Kleuren zijn door het uploaden opeens heel rood, even kijken of ik dat kan verhelpen.

callum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 17:31

Hoi hannahaapje nee ga ik woensdag weer doen. Wilde idd vandaag doen maar was het vanochtend vergeten en had mijn fruit al op. Verder niks gegeten veel te druk met alles. Morgen ook licht eten en tweede kerstdag is bij familie dan heb ik dieet vrij.
Vandaag ook veel gelopen en gehoepeld dus komt wel goed

XxLiindsaYxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 22:22

Ik zei van de week tegen mama dat ik als ik klaar ben met cambridge een actifry wil..

Nou heb ik van mijn broertje een soort actifry/gril/stomer en overn in een gekregen :D zo lief!

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-12 11:09

Fijne kerst!

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-12 11:19

Ja, iedereen een fijne kerst :).

Ik heb gisteren gefietst, en ga nu weer een rondje. Mooi vast al die overtollige kerstcalorieën eraf fietsen...

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-12 12:39

Tot nu toe gaat het lijnen hier nog goed! in de zin van, ik heb nog niet hoeven zondige. Hoe gaat het bij jullie?

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-12 12:49

Fijne kerst allemaal!
Bonjoy: mooi zeg!!

Wij gaan vanavond gourmetten... Morgen gewoon weer normaal!

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-12 12:51

Fijne kerst iedereen :)

@Davina: hier gaat het opzich ook wel aardig! Maar vandaag is mijn schoonvader jarig dus dat wordt taart en daarna kerstdiner..

AshleyZoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-12 13:29

Zou ik me hier mogen melden ? ben tijd geleden begonnen met hardlopen en afvallen maar doordat ik toen flinke griep had is alles er weer bij ingeschoten en nu ben ik vandaag weer begonnen met afvallen en hardlopen. ik ben 1,75 en weeg 78 kilo het liefste wil ik naar 65 maar eerst maar naar de 70. in mei ga ik een weekje met me moeder naar lanzarote en het zou heerlijk zijn als ik dan vol zelfvertrouwen in een bikini kan lopen

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-12 13:34

Welkom AshleyZoet...

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-12 13:38

Mijn weegschaal was duidelijk in de war vandaag. Gaf zo'n -3,5 kilo aan ten opzichte van gisterochtend. 3 minuten later ben ik er nog eens op gaan staan, gaf toen hetzelfde aan. 10 minuten dáárna nog eens, en toen -0,4 kilo. Dat klopte beter ;)

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-12 14:54

Welkom Ashley!

Haha Georgette :') ik was er niet weer op gaan staan :')

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-12 17:02

Hoi dames! Was ik ook weer eens. Ik heb een 'december stopmaand' ingelast. Niet dat ik nu mezelf compleet te buiten ga ofzo, maar ik richt me meer op op hetzelfde gewicht blijven dan op afvallen. Na van de zomer 14 kilo af te zijn gevallen sta ik al vanaf Augustus stil. Ik denk dat mijn lichaam een beetje gewend geraakt is aan de minder calorieën etc, dus ik laat 'm nu even schrikken := En ik ga in het nieuwe jaar weer enthousiast verder! Ik mag dan ook gewoon zonder schuld genieten en heb met mezelf afgesproken pas eind februari weer op de weegschaal te hoeven staan.

Maar ja, de feestdagen he! Altijd een uitdaging. Al is het hier best te doen dit jaar!
Gisteravond kerstavond bij oma met gebraden kip (ik krijg kipfilet omdat ik niet van kluiven hou :') ) met doperwtjes, worteltjes en stoofpeertjes. Gebakken aardappeltjes overgeslagen. Gewoon normale porties gegeten, 1x opgeschept. Als toetje vlaflip met fruit, erg verantwoord vergeleken met de gemiddelde kerstmaaltijd!

Vanmorgen een kerstbrunch, maar dat is ook meteen het enige wat ik heb gegeten vandaag. Van lekkers als duivenkater en stol maar een half plakje genomen en op die manier van alles wat gehad. Daarna 1.5 uur gewandeld :) Vanavond eten we rosbief met stoofpeertjes met harricot verts omwikkeld met ham, en twister fries. Ook prima te doen. Hou het op max. 1 handje twister fries. Geen idee wat het toetje wordt..

En morgen Gourmetten. Dat is altijd de uitdaging omdat je snel meer eet dan je denkt :')
Maar ik ben erg tevreden over hoe de feestdagen op deze manier verlopen!

Succes allemaal in deze dagen!

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-12 19:21

Hahaha Sundral, had ik kunnen doen, maar dan valt het morgenochtend zo vies tegen ;)

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-12 20:31

Fijne kerst iedereen!!

Hier allemaal kleine hapjes dus kan niet echt inschatten of ik nu echt te veel gegeten heb of niet. In ieder geval neem ik geen toetje meer...
Morgen ook nog grote maaltijd maar daarna is het weer over als het goed is.