Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 19:52

_Nelleke_ schreef:
Hvelreki schreef:
Ik heb UD naked 2 palette. Ben er heel tevreden mee :)

Ja ik bedoelde die van urban decay inderdaad. :')

Vind het een bak geld voor een palette. Vriendlief gaat eerdaags kijken of 'ie 'm ergens op een luchthaven te pakken kan krijgen. Die moet veel vliegen voor werk.

Goedkoop is het niet, maar de kleuren zijn heel mooi, goed gepigmenteerd en werken fijn. Inderdaad 12 kleuren is toch heel wat :) Geen spijt dat ik er het geld heb aan gegeven in elk geval. Ik heb een oogschaduw van MAC die veel slechter gepigmenteerd is dan alle kleuren in dat palette dus kwaliteit krijg je in elk geval.

Suus___

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 21:01

36 euro?
Ik weet niet beter van rond de 50 euro voor de naked 2

Waarom koop je niet de dupe van make up academy ook een super fijn palette!

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 22:11

Djilna schreef:
Oh en heel raar, wilde net mascara en de Bronze Goddes van Estee Lauder bestellen bij ICI Paris, maar krijg zelfs helemaal geen 25% korting :? Heb dus alleen mascara en 2 oogpotloden gedaan. En ze maar even een mail gestuurd hoe en wat. Actie loopt toch echt t/m vandaag..

Heb het net even geprobeerd met en mascara en een blush. Van de mascara gaat meteen 40% korting. Ik had een blush in de winkelwagen gedaan van YSL. Deze kost normaal 40,49 en nu 36,44. En dan gaat er in de winkelwagen nog 6,07 af. Dat is in totaal 25% korting. Dus bij mij doet hij het gewoon? Misschien kun je het opnieuw proberen? En anders even een nieuw tabblad openen.

Nelleke, mijn lichaam neemt de B12 niet op dus ik zal mijn hele leven moeten prikken.

Loose, balen dat je zo lang nog moet wachten. Kunnen ze het niet op de post naar je sturen? De palettes van MAC die LE zijn schijnen wel minder gepigmenteerd te zijn dan de losse pannen.

UD Naked wil ik ook ooit gaan kopen. Hele mooie palettes :j

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 23:55

Glossi je hebt gelijk!
Ik had wel al gezien dat de 25% van de originele prijs afging, maar in mijn hoofd kon 5,85 korting nooit kloppen := Maar ik moest het verschil met de prijs nog berekenen.. Tssk.
Nou ja, dan is het nog steeds goedkoper om hem bij Douglas te halen met 20 euro aan douglasbonnen van de benzinepomp :))

Naar trouwens van je B12. Ik ben er eens op getest omdat ik veel moeheidsklachten had en lage bloeddruk heb. Maar gelukkig geen B12 probleem.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 00:05

Suus__: Ah ze hadden bij Sephora altijd die 15% korting toen ik hem heb gekocht, dan zal het ergens begin €40 zijn.
Glossi: Ik vertrouw de post niet in Italië, een vriendin van mij is een keer een broek kwijt geraakt met de post en heb 2 keer een verjaardagskaartje gestuurd die nooit zijn aangekomen.. := Dus ik wacht wel even. :D
Wat raar dat LE's minder goed gepigmenteerd zijn. Ik las trouwens ook ergens dat dat palette van mij uit die TR collectie minder gepigmenteerd is dan die die jij hebt. Maar vind hem alsnog fijn (sowieso beter dan Pupa of Rimmel :P ) en echt hele mooie kleuren. <3 Za binnenkort even een foto maken van een look ermee. :D

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 15:05

Weten jullie goede budgetproof blush kwasten? Ik heb die van de Kruidvat gevoeld en dat was net een stekelvarken en de Hema heeft geen schuin afgeneden blushkwast voor zover ik kon vinden (wat jammer is want de andere kwasten voelden wel redelijk zacht).

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 15:08

ICi paris heeft ook van eigen merk die niet al te duur zijn. Geen idee alleen of het wat is..

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 21:22

Ik heb er een van de Ici Paris idd, ben ik echt wel tevreden van.. Was iets van 10 of 12 euro, met zo'n dop waar je de borstel in kan schuiven dus je kan'm makkelijk meenemen. :)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 22:01

Die van Real Techniques? Is alleen niet schuin afgesneden maar kost 13,50.

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 22:04

Oh oeps, zie nu pas dat je een schuin afgesneden kwast zoekt.. Die van de Ici Paris is wel recht (of toch die dat ik heb, mss hebben ze er ook een schuine)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 22:06

Ze hebben ook een schuine blushkwast idd.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 22:08

Als je echt budget wilt is die van elf ook best prima :)

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 06:51

Dank iedereen, voor de reacties over de UD naked 2 palette. :D

Vriendlief vliegt binnen EU meestal. Deze week 3x andere bestemming dus als ze inderdaad in het vliegtuig of op een luchthaven een aanbieding hebben (als ie al te vinden is) dan neemt 'ie de palette wel voor me mee.

Naar mijn weten kost 'ie ook rond de 50 euro en gezien deze niet meer in NL te verkrijgen is komen er ook nog flinke verzendkosten op. Dat vind ik toch best veel voor een palette. :+

Glossi, wat vervelend dat je lichaam geen B12 opneemt. Is dit aangeboren heeft dit zich ontwikkeld door de jaren heen?

Mic, wat is niet duur? Ik vond 30 euro niet duur voor de zoeva bamboe kwastenset. Zijn stuk voor stuk fijne kwasten, waaronder een schuine blushkwast. Verder ook een stippling, een poederkwast, concealerkwast, linerkwastje, 2 platte oogschaduwkwasten, 2 blendingkwastjes, lipkwast en zo'n waaierkwast.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 12:01

Ik was net in de Sephora, hier in Italië kosten beide Naked palettes €45.90 (Naked Basics €25.90). :) In Nederland was Naked 2 wel iets goedkoper dan de gewone Naked. Maar idd, als er dan ook nog veel verzendkosten overheen komen wordt het wel duur ja.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 12:07

Ik zou toch nog heel graag de Naked2 willen, maar vind het zoveel geld.
Ben trouwens erg tevreden over de RT kwasten, de eyeliner brush is belachelijk maar dat is algemeen bekend. Wat een dom dik en zacht kwastje is dat zeg.
Ik vind de blush kwast wel erg fijn, niet schuin afgesneden, maar toch heel prettig in gebruik.

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 14:25

@Nelleke: Ik vind 30 wel veel voor een kwast. Ik zocht meer in de richting van maximaal 10 euro.
Die van de Ici Paris zal ik wel eens even opzoeken.
Elf vind ik inderdaad ook wel prima en echt budget, alleen zit je dan weer met de verzendkosten die erg hoog zijn dus dan kom je alsnog op bijna 10 euro uit.

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 16:46

Ik ben ook aan het denken om Naked 2 te kopen! Was ook al eens aan het kijken via sephora in frankrijk maar daar komen nog 13 euro verzendkosten bij, maar ik ga sowieso naar spanje in de vakantie dus dan kijk ik daar gewoon even.

* vraagje nog,
Ik heb laatst een foundation bij de Body Shop uitgeprobeerd en daar heb ik een beetje van mee naar huis gekregen. Alleen, ik heb een droge huid en steeds als ik die liquid foundation op doe, zie je schilfertjes en dergelijke zitten.. Ik draag 'm dus niet graag terwijl ik wel wat aan m'n rode huid (en mee-eters) wil doen. Iemand tips hiervoor?

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 17:04

Ik heb inderdaad rond de 45 euro betaald voor het naked 2 palette.

Dat van die schilfertjes heb ik ook! Bij m'n concealer dan, gebruik geen foundation. Heb ze rond mijn neus, echt heel irritant. Je ziet het dan gelijk ook zitten omdat die schilfertjes mee verkleuren. Ik gebruik gewoon dagcrème overigens en heb geen droge gezichtshuid, eerder gemengd. Maar rond m'n neus blijven die irritante schilfertjes, hoeveel ik ook smeer. |o

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 17:05

Ja, het is echt irritant! Ik hou niet zo van het zichtbare foundation/concealer effect dus dan doe ik 't maar helemaal niet op omdat je het anders dus ziet :(

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 17:38

Inderdaad, je ziet het dan echt zitten, ook al is de kleur gewoon goed.. Nu ik erover nadenk zal het bij mij wel door mijn eczeem komen, nooit bij stil gestaan :+

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 17:40

Dominique_96 schreef:
Ik ben ook aan het denken om Naked 2 te kopen! Was ook al eens aan het kijken via sephora in frankrijk maar daar komen nog 13 euro verzendkosten bij, maar ik ga sowieso naar spanje in de vakantie dus dan kijk ik daar gewoon even.

* vraagje nog,
Ik heb laatst een foundation bij de Body Shop uitgeprobeerd en daar heb ik een beetje van mee naar huis gekregen. Alleen, ik heb een droge huid en steeds als ik die liquid foundation op doe, zie je schilfertjes en dergelijke zitten.. Ik draag 'm dus niet graag terwijl ik wel wat aan m'n rode huid (en mee-eters) wil doen. Iemand tips hiervoor?

Doe je wel iets van een dagcrème eronder? Ik heb dat ook met concealer (ik gebruik geen foundation), wat voor mij helpt is om wat
crème onder mijn ogen te smeren en daarna gelijk de concealer erover heen.

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 17:57

Hvelreki schreef:
Inderdaad, je ziet het dan echt zitten, ook al is de kleur gewoon goed.. Nu ik erover nadenk zal het bij mij wel door mijn eczeem komen, nooit bij stil gestaan :+

Haha :+

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 17:58

Sem_ schreef:
Dominique_96 schreef:

* vraagje nog,

Doe je wel iets van een dagcrème eronder? Ik heb dat ook met concealer (ik gebruik geen foundation), wat voor mij helpt is om wat
crème onder mijn ogen te smeren en daarna gelijk de concealer erover heen.

Hm, kan ik eens proberen ja! Waarom gebruik je concealer ipv foundation als ik vragen mag? Heb je gewoon niet veel puistjes/roodheid of dekt het gewoon beter? Ik zag namelijk een filmpje op youtube van een meisje met erge acné en die gebruikte ook concealer over d'r hele gezicht ipv foundation dus ik twijfelde of ik dat niet ook zou gaan doen..

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 18:08

Gewoon een goede vette crème eronder. En anders een andere wat vettere foundation kopen. Er zit tussen de foundations ook veel verschillen. Zo heb ik met mijn Clarins foundation wel een wat drogere huid en met mijn bb cream van Catrice weer wat vetter. Ik pas mijn dagcreme daarop af.
Je hele gezicht met concealer geeft echt wel een pancake effect, dat is echt niet mooi van dichtbij. In een filmpje zie je dat niet, maar als je die van dichtbij zou zien, dan schrik je je rot waarschijnlijk. Kan me niet voorstellen dat dat een natuurlijk effect geeft.

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 18:10

Hm oke. Ik zou dus gewoon een creme van nivea bijvoorbeeld eronder kunnen doen?