Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mjetterd schreef:Lijstje van gisteren:
O: 2 boterhammen met kruidenkaas light en pesto (ik vind die combinatie echt geweldig!)
T: Activia drink
L: 3 Boterhammen met gebraden gehakt
T: Mandarijn
D: Aardappelschijfjes, klein stukje worst en bloemkool
Toen naar de manege geweest, 1 les meegelopen en gevoerd
Mjetterd schreef:@Mootje, ooh dat is inderdaad niet zo best. Als je dan weer normaal gaat eten komt alles er weer snel aan natuurlijk.
Ik heb hetzelfde als jou, mensen schatten mij niet in de 80 kilo.
Eigenlijk ben ik een beetje uit verhouding, ik heb hele dunnen benen, maar wel een dikke buik.
Voor de groene Thee drinkers onder ons,
Welke groene Thee drink je?
Ik drink bijna altijd Giseng, van Pickwick. Cranberry vind ik heel erg vies.
Heb gisteren een pakje gekocht met 4 verschillende soorten groene thee.
Die morgen maar eens proberen
wiebke schreef:toppie Ginger!! Ik smeerde gisteren mijn bovenarmen in met bodycreme en ik dacht: hee..die zijn iets dunner!
Rebecca.. ik heb geleerd dat er in mango echt véél suikers zitten???
LynnDenise schreef:Zou ik me hier ook mogen melden?
Ik heb al een tijdje meegelezen, vond het nu wel de tijd om mezelf even voor te stellen.
Ik heb veel overgewicht, ik denk wel meer dan jullie allemaal, maar ik ben nu al goed bezig geweest. A.s. vrijdag ben ik 3 weken bezig en zaterdag mag ik mezelf weer wegen. Tot nu toe is er 6,5 kilo af. Ze zeggen dat het in het begin snel kan gaan omdat je vocht verliest. Ik dacht juist dat mn weegschaal stuk was.
Ik eet gewoon 3 maaltijden en 3 tussendoortjes, daarin mag ik 1400 calorieen nuttigen. Zo min mogelijk verzadigde vetten en verder alleen water en thee drinken.
Is er misschien ook een HK topic voor mensen met wat meer overgewicht dan de meeste hier? Ik heb meer dan 30 kilo af te vallen namelijk... Een HK met dit soort mensen lijkt me wel fijn.