Borstverkleining 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pieneliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 12:45

AnneXxX schreef:
Na 1 jaar en 3 maanden nog steeds erg blij er mee.
Ben van een F/G cup naar een C cup gegaan, wat ondertussen wel D is geworden.
Wel zie ik een heel verschil tussen de littekens in de plooi (wat dikker) en de verticale streep (donkerder maar plat, wel breder).
Zijn er meer waarbij dat zo is?
Zou wel graag eens de littekens van andere willen zien waarbij het ongeveer even lang geleden is.

ik heb wel foto's van 8 maanden later?

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 21:43

tamaramt schreef:
Monster_tos schreef:
Heel graag Pieneliene!
Ik blijf zo enorm twijfelen, na het gestaar van gisteren denk ik: Ik wil het nu! Maar als ik dan het verhaal van Tamarant lees bijvoorbeeld ben ik alweer een stuk minder zeker..

Niet onzeker worden door mijn verhaal he :P
Ik heb gewoon veel pech gehad. Bij veel mensen gaat alles volgens het boekje en die hebben amper klachten.
Ik zou het zo weer doen ondanks alle complicaties en pech. Alles is nu veel beter in verhouding en veel mooier :)

Haha nee doe mn best :P Heb al wat foto's mogen ontvangen met heel mooi resultaat! Dat helpt wel :) Nog 5 kilo en dan wil de HA mij doorverwijzen, maar ik wil zelf nog meer kwijt. Misschien dat ik wel al vast op een consult ga, gewoon om te kijken hoe dat voelt. Misschien krijg ik dan een duidelijk ja of nee gevoel :)

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 01:55

Pieneliene schreef:
AnneXxX schreef:
Na 1 jaar en 3 maanden nog steeds erg blij er mee.
Ben van een F/G cup naar een C cup gegaan, wat ondertussen wel D is geworden.
Wel zie ik een heel verschil tussen de littekens in de plooi (wat dikker) en de verticale streep (donkerder maar plat, wel breder).
Zijn er meer waarbij dat zo is?
Zou wel graag eens de littekens van andere willen zien waarbij het ongeveer even lang geleden is.

ik heb wel foto's van 8 maanden later?

Pb maar hoor, ben wel benieuwd ;)

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 13:32

De sleutelgatmethode doen ze volgens mij alleen als er heel weinig weefsel weg gehaald hoeft te worden.
Ik ben ook via de anker methode geopereerd en ben tevreden.

Zo'n pilletje waar jullie het over hebben voor de operatie kon ik ook wel krijgen maar hoefde voor mij niet.
Ik dacht: ik laat alles gewoon over me heen komen.

Niniee

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 22:30

Halloo, ik ben al even aan het meelezen én aan het twijfelen over zo'n ingreep. Anders zou ik niet meelezen natuurlijk. :) Ik heb namelijk, in verhouding met mijn postuur (klein en slank), nogal grote tieten..
Ik heb het alleen nog mijn vriend verteld, maar verder vind ik het moeilijk om het erover te hebben.

Ik begon dit eigenlijk te overwegen toen ik wonden kreeg, een soort van scheur in de huid? Ik heb dit een paar keer gehad (tijdens het paardrijden en een keer gewoon zomaar). Iemand die dit ook eens heeft gehad toevallig? Ik vroeg me af of dit niet gewoon aan mijn huid ligt ofzo. :o

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 22:47

Welke maat heb je nu :) ?

En die scheurtjes, letterlijk open? Of bedoel je striae ?
Ik vind t echt ene uitkomst en ben er heel blij mee :j

Niniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 22:57

Oh poeh, ik denk iets van 75G/F? Ligt er ook een beetje aan welke bh. Heb bh's die zijn F en zitten prima, andere zijn net te klein eigenlijk. En ik heb een sportbh die is H en dat gaat net, een beetje gek.
Ja echt open. Geen bloed, maar wel bruinige prut en er komt na een paar dagen een korstje op. Striae heb ik wel, maar dat is gewoon dicht hoor, gelukkig!

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 23:02

Oeh dan zou ik t niet weten!

Heb je zelfde als ik, maar 75G had ik :j
Ook klein (1.70+-) en niet heel dun maar ook niet dik ofzo. Rondingen. Maar nu poehee wat een verschil. Van de week leuke blousjes gekocht, maatje M! Mooi aangesloten en stond neegens open' ipv maatje l(soms xl) , waarbij of de vorm eruit was omdat hij niet aansloot of alsnog opentrok.. Ben er nog steeds zo blij mee!

Niniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 23:07

Vond het al een raar verschijnsel. Gelukkig weet ik nu welke bh ik wel en welke ik niet aan moet trekken als ik ga rijden! Dat helpt al wel wat.
Oh, wat een verademing lijkt me dat zeg. Ik heb nu dan M, maar qua buik en taille zou ik makkelijk S kunnen hebben. Ik ben zelf iets groter dan 1.60, dus nog wat kleiner dan jij.
Hoelang is het nou geleden voor jou?

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 23:15

bij mij is het al veel langer geleden, ben een stuk ouder dan jullie, maar ik was ook tenger( nu helaas niet meer) en had toen 75 G , wat bijna nergens te koop was toen, ik had veel last met sporten en mijn nek groeide krom, ik was , en ben nog steeds heel blij dat ik het toen heb gedaan, moet zeggen dat ik ook weinig complicaties heb gehad

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 23:37

Voor mij 3 weken geleden :+

Korsten beginnen er nu langzaam af te vallen, behalve op die ene plek, daar zit de korst er nu op :j verder ook hechtingen die langzaamaan op beginnen te lossen haha!

Niniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 23:41

Oh dat klinkt al goed. Heb je er nog veel last van?

Wat ik ook nog steeds niet begrijp, is die gevoelloosheid. Want ze zeiden in een informatiefolder dat het gevoel in je tepel weg kan gaan, maar dat dat niet perse zo is. Als ik dan hier daarover lees, lijkt het wel of dat juist bij iedereen wel het geval is?

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 23:44

Bij mn moeder niet (ong 8 jaar geleden), die heeft t nog!
Maarja ik vind dat persoonlijk niet zo belangrijk, net als borstvoeding :=
Zit overigens nu op een 80C sportbh!

Niniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 23:54

Het lijkt me heel gek. :P
Ik zal eerst maar eens met m'n moeder gaan praten, kijken wat zij ervan vindt.

Pieneliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 03:26

Niniee, zaten die wonden onder de borst? Klinkt namelijk als een soort smetplekken. Doordat je zweet of geen goed passende bh aan hebt en dan huid op huid contact met de wrijving van het paardrijden kan de huid kapot gaan.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 08:41

@niniee; bij mij is het gevoel ook geheel weg... Pijn voel ik nog wel verder maar verder niks.
Bv. als ik het koud heb en kippevel heb en mijn lichaam dus een reactie geeft op de kou gebeurt er niks met daarboven :)

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 11:08

ik heb gewoon alle gevoel nog, daar is niks aan veranderd, heb zelfs nog borstvoeding kunnen geven daarna, hoewel ik dat niet heb gedaan, omdat ik niet wilde dat alles zo uitrekte weer, dus laatste kind aan de fles gedaan ;)

Niniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 17:43

Pieneliene, ja dat zou het weleens kunnen zijn. Ik weet het eigenlijk niet precies meer. Die keer dat het met paardrijden was, zat het aan de binnenkant. :)

Qua gevoel is het gewoon heel verschillend en onvoorspelbaar dus.

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 14:16

Ik heb ook geen gevoel meer in m'n tepels maar dat vind ik helemaal niet erg.
Alleen bij kou voel ik het wel wat maar dat komt misschien ook omdat dat zenuwen zijn die onderhuids zitten. Ik kan nog wel harde tepels krijgen tamarant, vooral bij kou :P

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 23:31

Ik heb wel gevoel in mijn linkertepel (al gelijk na de operatie trouwens), rechts geen gevoel. En de onderkant van mijn borsten zijn nog gevoelloos :Y) Voor mij is het nu 6 maanden geleden.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 18:28

Vraagje aan jullie; wanneer gingen jullie weer paardrijden/iets met paard doen etc?
Begin het nu aardig zat te worden dat ik niks kan met paard, maarja durf het aan de andere kant ook niet echt :=

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 18:39

Zeker 6 weken niks gedaan.daarna wat gelongeerd en gepoetst etc.
Na week of 7/8 pas weer gaan rijden.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 18:40

Haha thanks! ikw eet t dus niet zo goed.. dokter zegt 6 weken mag je weer
zit dinsdag op week 4, maar ik zie mezelf nog niet echt zitten over 2 weken haha..
en dit weekend is dat vervelende plekje weer opengegaan.. hij zat bijna dicht ><

Pieneliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 18:52

* zoekt door de foto's. 24 oktober 2011 ben ik geopereerd en 14 januari 2012 zat ik weer de eerste keer op het paard. Dit kwam ook door een periode met bevroren grond. maar ik was er wel blij om! Net zo als jou zag ik het niet zitten rond de 4-6 weken. Maar dan gaat het inene heel hard, tenminste bij mij.
Ik zou in ieder geval nog niet te paard gaan als de wondjes nog niet dicht zijn.. Ik ben toen gaan hardlopen en ook dat heeft er aan bijgedragen ik een hardnekkig wondje hield.

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 13:51

Ik ben na 6 weken gelijk weer gaan paardrijden en hardlopen. De plastisch chirurg had ook aangegeven dat ik 6 weken niet mocht sporten. Heb in het begin wel rustig aan gedaan en geluisterd naar mijn lichaam.
Maar ik vond het prima te doen om na 6 weken het sporten weer op te pakken.