Verstandig afvallen voor Jo-jo'ers deel5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

juudii5

Re: Verstandig afvallen voor Jo-jo'ers deel5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 21:17

Zo lein wat goed!
Ik merk mn buik die me in de weg zit met alles.

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 21:19

Haha wat leuk Duke, rennen met de kids :D
Soms zie je ook van die coole papa's met buggy's rennen.. Maar nu ben jij een coole mama! Nog even oefenen en dan houden ze 't vast vol :P

Enne, die me-time heb je helemaal verdiend na al die sportavonden van jou hoor :) !

Bikkelen ga ik na 't douchen mee verder, nog 2 weken en dan heb ik vakantie..wow..wat een magisch woord. Feit dat ik daarna zowat fulltime moet werken vergeten we even :P

juudii5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 21:19

hahah coole mama klinkt cool :D!

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 21:21

Duke schreef:
Lein_ schreef:
Neem aan dat ze A. bedoeld :P?

Heb net nog helemaal lekker gerend, 8km in ongeveer 50-55 minuten..Ben ik heeel erg blij mee :D !! Heeft me heel veel moeite gekost om hier te komen, ben alleen over mn tempo nog niet helemaal tevreden. Moet ook binnen die 55 minuten wel een aantal keer strekken anders ga ik zo verkrampt lopen..

:wow:
Duurt nog wel effe voor ik zo ver ben. Ik zit nu nog in een schema om binnen 25 min de 4 km te doen. Zit pas op de helft. :+

Helemaal niet erg!! Toen ik begon...Een jaar geleden, toen was ik serieus! blij als ik 200 of 400 meter kon rennen.... Maargoed, was toen ook 11 kilo zwaarder een een conditie van 0.
Als ik les had met mijn pony was ik serieus aan het HIJGEN.... :o
Deed dan ook alles met de auto met name die zomer, echt fout.

Dus de tip die ik je geef: train lekker verder! Ik ben pas sinds een halfjaar weer opnieuw begonnen, goed bezig en sinds n paar maanden ren ik om de dag.. Enne 25min 4km is al goed joh! Nog ff en je zit al op de 5 :)

Bedankt voor alle complimentjes: zit trots als een pauw met een mega smile achter mn laptopje :D :D

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 21:22

Hahaha ja vind ik echt :D
Zo noem ik mijn mama vaak een stoere mama, als ik zie wat ze allemaal doet enzo 8-)

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 21:23

En die buik in de weg grr: herkenbaar... Rennen,fietsen paardrijden ik vind alles leuk.. Maar buikspieroefeningen vind ik zo saai.. Hoop dattie door mn sport-eetpatroon vanzelf gaat verdwijnen..Hij wordt wel n klein beetje minder :P

x_Melis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 21:25

Anna-Jelly schreef:
Ik ga dan een week met een Humanitas kamp mee (dit zijn kampen voor kinderen die anders niet op vakantie kunnen), als begeleider. :) Is vrijwillig en heb er zin in! We gaan leuke dingen met de kids doen en 2 of 3x uit eten :oo

Leuk ! :D , ik wil volgend jaar werken bij een summer camp in het buitenland ( gelijk me taalkennis verbeteren vanwege mijn opleiding)
Wou eerst dit jaar gaan maar dat was niet haalbaar , helaas !

x_Melis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 21:27

Marije__ schreef:
Melis deze is van de H&M!

Duke ik snap je opmerking niet helemaal? :o?
''Nou, ik vind het jurkje je al ontzettend goed staan! Ik zou je eigen onderschrift maar wat meer toepassen. ''

Okee ,ik zal is kijken :j moet volgende week echt even naar de stad om kleren te kopen!
Maar eerst wachten tot de 25e , dan krijg ik me loon :=

x_Melis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 21:31

Lein_ schreef:
melis, had helemaal over je heen gelezen... Wat knap en fijn dat je je doel hebt bereikt!! Top! Tot ziens maar weer dan :)

haha maakt niet uit hoor , en word hier ook zoooo veel gepost ! ik hou het ook niet meer bij :P
Ik blijf nog wel even hoor maar ik stop met calorieen tellen en me eetlijstje te posten :D
Dat is niet meer nodig , ik merk wel dat ik gewoon niet veel meer kan eten . Heb niet echt snel honger en als ik eet zit ik snel vol.
Dus echt aankomen zal ik niet zo snel ( gelukkig want is ook niet de bedoeling! :+ )

Van de week post ik de foto's :)

x_Melis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 21:33

Lein_ schreef:
En die buik in de weg grr: herkenbaar... Rennen,fietsen paardrijden ik vind alles leuk.. Maar buikspieroefeningen vind ik zo saai.. Hoop dattie door mn sport-eetpatroon vanzelf gaat verdwijnen..Hij wordt wel n klein beetje minder :P

Als je afvalt komt dat vanzelf goed! verder hoef je echt niet iedere keer heel intensief te gaan sporten hoor , lekker wandelen , zumba oid is net zo effectief!
En van de zomer lekker zwemmen natuurlijk :D

x_Melis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 21:35

En verder nog bedankt iedereen! :D

Miss een tip maar ik vind de koekjes van LU time-out altijd zo lekker <3 ze hebben nu ook graanrepen van time-out
Smaken : naturel of appel/kaneel.

Ik ga ze morgen halen , ben benieuwd :D ze lijken me erg lekker.

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 21:38

Ik ben nog steeds fan van de zakjes keloggs mini breaks chocolade (99 kcal per zakje), echt een traktatie als je het mij vraagt. :D

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 21:55

yoepie ben al goed bezig woog vanmorgen 64 :)

mijn sportschema is iets veranderd

maandag; gesport en nog om 23.00 uur paardgereden (ja weet laat maar liep beetje uit heel de dag maar had zin om toch te rijden)
disndag ;niks voelde me ziek
woensdag;1,5 uur gesport had zo iets jammer dat ik ziek ben moet door gaan
donderdag; 1 uur gesport
vrijdag; paardrijden

vanaf volgende week ga ik nog een paardje erbij doen van een vriendin dus word nog druk

Bokkiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 23:33

Ik ben blij dat ik van mijn dietiste mag blijven eten!
Ik heb gewoon veel meer duidelijkheid en dus houvast.

Ik eet, doordat ik als tussendoortje brood eet, geen koekjes meer! :) Ik heb voor het eerst het gevoel dat ik DIT wel vol kan houden, :)

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 23:54

Fijn voor je bokkiej, keep up the good work :)
Brood is ook een stuk vullender, snap dat je dat wel fijner vind.

x_Melis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 06:57

Bokkiej schreef:
Ik ben blij dat ik van mijn dietiste mag blijven eten!
Ik heb gewoon veel meer duidelijkheid en dus houvast.

Ik eet, doordat ik als tussendoortje brood eet, geen koekjes meer! :) Ik heb voor het eerst het gevoel dat ik DIT wel vol kan houden, :)

Goedzo :D alleen maar beter toch !

x_Melis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 06:59

Duke schreef:
Ik ben nog steeds fan van de zakjes keloggs mini breaks chocolade (99 kcal per zakje), echt een traktatie als je het mij vraagt. :D

Jaa dat zegt iedereen , heb ze nog nooit op. toch is proberen :P

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 07:42

Goedemorgen!

Mijn dag vandaag:
O: 2 Kopjes rooibos thee, 3 vk bh; appelstroop + light jam
T: 2 Kopjes koffie, plakje volkoren ontbijtkoek
L: 3 Vk bh; appelstroop + light jam, mok Optimel
T: Sinaasappel, water
A: Aardappelen, rode bieten en een kogelbiefstuk
T: Kommetje magere yoghurt met 5 aardbeien
* Joggen
T: 4 kopjes groene thee

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 09:20

Goedemorgen. :D

schema:
O: 2 vk met sandwichspread + koffie
T: - (koffie i.i.g.)
L: bakje Danone met wat cruesli
T: fruit en thee
A: verse pasta met spinazie, room (light) en zalm
T: vrijdag, dus iets lekker (weet nog niet wat)

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 09:32

Pfff ik heb vannacht een verkeerde beweging gemaakt, ik kon wel janken van de pijn in mijn nek. Kon geen kant op met mijn hoofd. Nu met een paar asprientjes zakt het wat af en gelukkig moet ik vanmiddag sowieso naar de osteopaat dus zal zien wat hij ervan zegt.

Ik ben nu in ieder geval wel al lekker actief geweest, de was is al opgevouwen, nieuwe was erin, honden geëntertaint en nu eerst maar koffie en dan stofzuigen en boodschappen doen :r
Daarna boven stoffen, zuigen en dweilen. Om 13.30 met de pup naar de dierenarts voor dr enting, om 15.00 naar de osteopaat en om 17.00 mijn zoontje bij mijn moeder brengen. Als laatst om 20.30 nog te joggen (als het mag van de osteopaat) en dan plof ik op de bank met een filmpje.

brennie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 09:35

Goede morgen deze morgen.

Ik ben er benieuwd naar je voor en na foto's Melis!

Mijn schema voor vandaag is niet zo goed, moet tijdens avondeten mn broer ophalen op het vliegveld. Worden dus broodjes in de auto

O: vruchtenyoghurt met muesli
T: stukkie fruit
L: broodje haring met ui :9
T: stukkie fruit
A: broodjes in de auto
als we op tijd terug zijn vanavond nog even hardlopen

vandaag weer de hele dag studeren, ik had al gedroomd dat ze iedereen die al geslaagd was voor het afstuderen maar nog een her tentamen moest gewoon zonder na te kijken een voldoende hadden gegeven. :o Nou dat zou toch mooi zijn als dat zo is! :D

brennie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 09:36

Anna-Jelly schreef:
Pfff ik heb vannacht een verkeerde beweging gemaakt, ik kon wel janken van de pijn in mijn nek. Kon geen kant op met mijn hoofd. Nu met een paar asprientjes zakt het wat af en gelukkig moet ik vanmiddag sowieso naar de osteopaat dus zal zien wat hij ervan zegt.

Oeh dat klinkt niet fijn, gelukkig had je al een afspraak staan bij de osteopaat. Succes ermee :(:)

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 09:40

Oe balen Maaike, :(:) en dan nog zo'n actieve dag. Is een lekkere warme sjaal om je nek nog een idee? Als ik echt m'n nek verdraaid heb, is dat wel fijn om het lekker warm te houden.

Mijn beweging:
- 30 min fitness bij Curves
- paardrijden plus paardenstaart wassen (over dik een week start m'n wedstrijdseizoen(tje) weer, dus alvast maar beginnen met dat 'ergens-onder-die-bagger-zit-een-wit-paard-verstopt' poown te wassen.)

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 09:43

Ja ik denk dat ik inderdaad maar een sjaal om mijn nek doe, lijkt me wel fijn ja!

Duke, dat is het fijne van een bijna wit paard :+ Ik was altijd érg blij met mijn bruine met 4 zwarte benen, enkel een ieniminie kolletje.

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 09:55

Au Maaike lekker warm houden, douchekop erop en tijgerbalsem en dan een sjaal.
Doe jij dat allemaal met Robin om je heen??? ideaal!ik kom nauwelijks aan huishouden toe met de kids om me heen. Met alleen Carice lukt het wel maar Stan eist veel aandacht op :)

Vandaag:
P: Shake
T: roggebrood smeerkaas
T: aardbeien
L: Shake
T: Yoghurt met musli
T: cracker philadelphia
D: ?? hubby kookt
T: ham/meloen

Beweging: vanavond naar stal en zumba voor de tv want hubby gaat sporten vanavond.