Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Duke schreef:Lein_ schreef:Neem aan dat ze A. bedoeld?
Heb net nog helemaal lekker gerend, 8km in ongeveer 50-55 minuten..Ben ik heeel erg blij mee!! Heeft me heel veel moeite gekost om hier te komen, ben alleen over mn tempo nog niet helemaal tevreden. Moet ook binnen die 55 minuten wel een aantal keer strekken anders ga ik zo verkrampt lopen..
Duurt nog wel effe voor ik zo ver ben. Ik zit nu nog in een schema om binnen 25 min de 4 km te doen. Zit pas op de helft.
Anna-Jelly schreef:Ik ga dan een week met een Humanitas kamp mee (dit zijn kampen voor kinderen die anders niet op vakantie kunnen), als begeleider.Is vrijwillig en heb er zin in! We gaan leuke dingen met de kids doen en 2 of 3x uit eten
Marije__ schreef:Melis deze is van de H&M!
Duke ik snap je opmerking niet helemaal?
''Nou, ik vind het jurkje je al ontzettend goed staan! Ik zou je eigen onderschrift maar wat meer toepassen. ''
Lein_ schreef:melis, had helemaal over je heen gelezen... Wat knap en fijn dat je je doel hebt bereikt!! Top! Tot ziens maar weer dan
Lein_ schreef:En die buik in de weg grr: herkenbaar... Rennen,fietsen paardrijden ik vind alles leuk.. Maar buikspieroefeningen vind ik zo saai.. Hoop dattie door mn sport-eetpatroon vanzelf gaat verdwijnen..Hij wordt wel n klein beetje minder
Anna-Jelly schreef:Pfff ik heb vannacht een verkeerde beweging gemaakt, ik kon wel janken van de pijn in mijn nek. Kon geen kant op met mijn hoofd. Nu met een paar asprientjes zakt het wat af en gelukkig moet ik vanmiddag sowieso naar de osteopaat dus zal zien wat hij ervan zegt.