Meer mensen met burn out/overspannen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 22:54

Angela, ik zit sinds half november thuis. Vanaf maart is mijn contract afgelopen (had een jaar contract en is niet verlengd).

PW, als het goed is gaat het idd allemaal vanzelf. Ik heb er alleen heel erg achteraan moeten zitten, want ik hoorde maar niks. Volgens het uwv had mijn werkgever me niet ziek uit dienst gemeld en volgens de werkgever wel. Was een heel gedoe en het duurde uiteindelijk bijna 2 maanden voor ik de eerste uitbetaling kreeg. Dus houd het wel goed in de gaten, het is nogal een chaos bij het uwv.

Anoniem

Re: Meer mensen met burn out/overspannen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 22:56

Pfff, ik ga ook eens richting bed.. Tot morgen allemaal!

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 09:22

Ik heb bijna 3 jaar geleden ruim een jaar thuis gezeten. Hetzelfde verhaal als hierboven, mijn werkgever zou me wel aangemeld hebben, maar volgens het UWV niet. In april liep mijn contract af en in augustus kreeg ik voor het eerst geld van het UWV. Ik had geen idee hoe het daar allemaal werkte. Wat ik later hoorde (via bokt) van iemand die bij het UWV gewerkt heeft, is dat ze Verplicht zijn om je na 4 weken in ieder geval een voorschot te betalen.

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 10:04

Goedemorgen dames, beetje geslapen? Bij mij ging het wel alleen de kat hield me zo nu en dan uit mn slaap, vervelend beestje ;) Ze gaat heel graag mee naar bed maar wil de hele nacht vastgehouden worden :+ en dat is weleens lastig. Vanmiddag met mn ma opstap en vanavond uiteten, is weer een druk dagje. De komende dagen zijn allemaal druk, morgen naar de dierentuin en zaterdag Horse expo. Wil heel graag en hoop dat het allemaal goed gaat verlopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 10:08

Heel veel plezier CIV, de komende dagen!

Ik heb zwaar klote geslapen, om de zoveel tijd wakker enzo. Heel vervelend. Ik heb de huisarts gebeld, en daar heb ik om 12 uur een afspraak. Is het stom als ik mijn klachten opschrijf? Ik ben bang ze te vergeten, of alleen nog maar kunnen huilen.

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 10:45

Volgens mij zijn artsen juist heel blij als je het opschrijft, ik las het laatst nog als tip op de site van mijn huisarts. :)

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 10:55

Ik schrijf ook vaak wat dingen op als ik naar mijn behandelaar ga. Ook bang om dingen te vergeten. Ik kan me wel voorstellen dat je bang bent dat het raar is, heb ik ook altijd ;)

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 11:04

Hallo allemaal. Ik heb wel redelijk goed geslapen, paar keer wakker geweest en om 8 uur helemaal wakker. Wel weer gelijk erg zenuwachtig helaas, maar dat is nu alweer wat beter.

Je bent aardig volgeboekt CIV! Leuk allemaal, hoop dat je fijne dagen hebt!

Klachten opschrijven is wel een goed idee. Ik heb het mezelf ook wel eens voorgenomen, maar dan deed ik het toch maar niet en vervolgens vergat ik weer de helft. Dus ik zou het zeker doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 11:06