Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muizje schreef:Geld is handig ja!
Heeft nog iemand ringetjes als tepelpiercing?
Ik heb soms het probleem dat z'n ringetje als ik ga slapen (ga liggen) omklapt ofzo, dat is echt verrek pijnlijk!!!
MissArianne schreef:hee vraagje... ik moet geopereerd worden en dan moet mn piercing eruit (vanwege die tube in mn keel). maar ben bang dat ie dus dichtgroeit. hoe groot is die kans dat het gaatje dicht is binnen een dag? weet iemand dat?
SuperQuinta schreef:die kans is niet zo heel erg groot hoor, hoelang heb je hem al?
ik heb hem wel vaker een paar dagen uit als ik er ff geen zin in heb..
SuperQuinta schreef:die kans is niet zo heel erg groot hoor, hoelang heb je hem al?
ik heb hem wel vaker een paar dagen uit als ik er ff geen zin in heb..
Muizje schreef:Geld is handig ja!
Ik heb soms het probleem dat z'n ringetje als ik ga slapen (ga liggen) omklapt ofzo, dat is echt verrek pijnlijk!!!
Marshaha schreef:pas wel op arie, want een tongpiercing groeit idd heel snel dicht
ik zal vanaaf eens vragen of we een alternatief (bv pastic) hebben voor je in de shop meid
wkoekoek schreef:Muizje schreef:Geld is handig ja!
Ik heb staafjes, ook alleen maat staafjes gehad. Ik ben er wel eens achter blijven hangen met de handdoek, dan sta ik ook wel even te vloeken hoor
Muizje schreef:Dat is echt stoer!!
Ik zag op www.cheappiercings.com hele gave staafjes met z'n cobra-bedel eraan hangen. maar ik ben bang dat hij net niet past
Hoeveel betaal je voor die shields?
Myryana schreef:Ik zag op zo'n online piercingshop website dat ze ook van die plastic piercing verstoppers hebben.. die doe je dus in en dan valt het niet op de je een tongpiercing hebt.
wkoekoek schreef:Geen idee, maar volgens haar viel het mee dus ik gok op een 20 euro. Deze heb ik nu nog:
Heb ze een paar maanden na elkaar laten zetten, dus voor de ene had ik allemaal leuke dingetjes. Maar daar heb ik dus maar 1 setje van![]()
v.l.n.r. hangertje met sterretjes (met steentjes in de sterretjes). De balletjes onder hebben kleine blauwe steentjes, de balletjes boven zijn paars/blauw/parelmoerachtig met een groen steentje en rechts is geheel zilver.