Maar wel lief van jullie. Ik vind het stoer Annick75!
Nou, vooruit. Heb m'n bh en boxer er wel onder, die zwarte banden horen er dus niet bij

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik gun je een fijn revalidatietraject waarin je je op je gemak voelt!
Links word snel donker, na het douchen bijv is die bijna paars. Is al wel een paar maand zo. Komt denk ik omdat links weinig beweegt.. Kan nogsteeds m'n tenen bijna niet bewegen of m'n voet optillen. Maandag gaat de fysio daar naar kijken.
. Enne, ik voel me in een spijkerbroek met een shirt of trui, beetje afhankelijk van het weer, ook het lekkerst hoor, maar da's zo warm in de sauna
.
Wou eigenlijk iets simpels, wat een beetje bij m'n badpak past.. Maarja, toen zag ik deze en ik ben echt een verzamelaar van filmspul, vooral Horror.. Dus ik moest deze wel kopen. De bloedspetters passen wel goed bij m'n roze kruk 
Gewoon even zitten.. Maar toch besloten het niet te doen. Moet eerst maar veulentjes knuffelen binnenkort 
. Wij mensen kunnen heel goed zijn in onszelf niet goed genoeg, mooi genoeg, wat dan ook genoeg vinden, terwijl we prima zijn zoals we zijn.
.
Door het ziek zijn ging het afvallen keihard, maar ook voor dit topic was ik al veel afgevallen. Dus om nu in badkleding rond te lopen.. Gek.
.
Hebben het daar ook wel even over gehad, want ik voel me dan zo dom
Maar fysio zei dat het komt omdat ik door het verminderde gevoel in m'n benen feedback mis, waardoor ik dus niet goed kan inschatten waar m'n voeten zijn en wat ik doe. Daardoor kost alles ook ontzettend veel energie.
Moest wel even een drempel over, maar vond het daarna echt leuk om te doen. Badminton, wel weer met kast en matten.. En dat is maar goed ook, anders was ik nu minder positief geweest denk ik