Al 10 dagen bloed plassen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-25 23:37

Haha ik kan wel wat dingen noemen hoor, waarom ik en een badpak niet goed samen gaan :)) Maar wel lief van jullie.

Ik vind het stoer Annick75!

Nou, vooruit. Heb m'n bh en boxer er wel onder, die zwarte banden horen er dus niet bij :=
Spoiler:
Afbeelding

Ezellover25

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-25 23:39

Heb je ook goede bad slippers.

Ik loop slecht en heb wat duurdere badslippers gekocht en loop daardoor wel war zekerder.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-25 00:08

Euh, dat is een goede.. Nee, die heb ik niet. Ook maar even naar kijken dan. Nog iets vergeten? :=

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-25 00:08

Jij hoeft je dus echt nergens voor te schamen , zet hem op.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-25 00:26

Als ik je tegen zou komen in het zwembad zou ik echt geen seconde langer naar je kijken dan dat ik bij een ander zou doen. Je ziet er hartstikke goed en normaal uit in je badpak/tankini. Echt niks nothing waar je je voor zou moeten schamen! Ik zie gewoon een super mooi lijf waar je trots op mag zijn, ook in deze tijd als je lijf niet lekker mee werkt zoals je had gehoopt.

Makkelijk gezegd uiteraard, ik kan me voorstellen als je onzeker bent dat het lastig is die gedachtes opzij te zetten. :(:) Ik gun je een fijn revalidatietraject waarin je je op je gemak voelt!
Laatst bijgewerkt door Amado7 op 26-04-25 00:29, in het totaal 2 keer bewerkt

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-25 00:27

Ziet er goed uit! Ik hoop dat je er van gaat genieten. Mij doet een warmer doelgroepenzwembad me echt een wereld van verschil.
Zijn je benen altijd allebei een andere kleur?

VillaNeusjes

Re: Al 10 dagen bloed plassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-25 01:19

Ziet er goed uit hoor, hoef je je echt niet onzeker over te voelen (vind ik, zal jij anders voelen ofc)
Ik heb altijd croca aan bij een zwembad of sauna. Dat loopt net wat steviger dan een slipper vind ik

Ezellover25

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-25 07:07

Ik denk dat dat die inderdaad nog beter zijn.

Als de schaamte er eenmaal is, dan is het heel hard eraan werken.

Maar hoe je er nu al mee bezig bent, dat vind ik echt klasse.

Dat laat echt zien dat je wilt aan je lichaam wil werken.

Eigenlijk had je dat al laren zien doordat je voor het tweede gesprek heen ging.

(Grapje)
Weet niet hoe blauw je schouders inmiddels zijn van al die schouderklopjes.

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-25 07:09

Wat fijn dat je goede badkleding hebt gevonden, ziet er echt goed uit hoor! Je hebt niks om je voor te schamen +:)+

Goed om te lezen dat je therapie is opgestart en het zo goed klikt met de therapeuten. Dat is je wel gegund na de hobbelige start! Zet hem op meid *\o/*

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-25 07:37

Wat een mooie badkleding in een mooi lijf!
Natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan maar zet die schaamte maar opzij.
Nergens voor nodig.

En dacht bij broekje is wat kort echt een stuk korter. Maar wat een mooie lengte. Net een sport broekje.

Annick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-25 09:37

Dank je! De eerste keer sauna na járen, was echt wel even slikken hoor, maar het is zó lekker voor mijn lijf.

Deze zwemoutfit kan je prima hebben hoor! Zo ga jij dat zwembad rocken. Lekker printje ook op de top. Badslippers is wel een goede inderdaad. Ik had meestal een grote handdoek bij me die ik omsloeg, maar dat is als je niet zo stabiel loopt misschien niet zo handig. Misschien wel ook een kleine meenemen naar het bad, zodat je je een beetje kunt drogen voor je je badjas aantrekt. Of je haren in elk geval als je je badjas aan hebt.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-25 13:37

Bedankt! Fijn om jullie reacties te lezen. Voel me beter in spijkerbroek, hoodie en sneakers, maar dit valt me erg mee.. Pff, zie nu iig een stuk minder op tegen het zwembad. Nooit verwacht, dacht echt dat ik me zo erg zou schamen in dat ding :')

Net deze prachtige bijpassende Crocs gekocht, ben er helemaal klaar voor _O-
https://www.crocs.nl/p/squid-game-class ... lsrc=aw.ds

Hannanas: Niet altijd, maar wel vaak :j Links word snel donker, na het douchen bijv is die bijna paars. Is al wel een paar maand zo. Komt denk ik omdat links weinig beweegt.. Kan nogsteeds m'n tenen bijna niet bewegen of m'n voet optillen. Maandag gaat de fysio daar naar kijken.

Annick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-25 14:28

Met die crocs ben je helemaal de hipste van het zwembad! :D . Enne, ik voel me in een spijkerbroek met een shirt of trui, beetje afhankelijk van het weer, ook het lekkerst hoor, maar da's zo warm in de sauna :+ .

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-25 18:36

Haha, ja toch :)) Wou eigenlijk iets simpels, wat een beetje bij m'n badpak past.. Maarja, toen zag ik deze en ik ben echt een verzamelaar van filmspul, vooral Horror.. Dus ik moest deze wel kopen. De bloedspetters passen wel goed bij m'n roze kruk :=

Kan me voorstellen dat in de sauna een spijkerbroek en trui niet perse fijn is, ja :')

scrabbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-25 20:40

Nergens voor nodig om je lijf te verstoppen in een dikke trui! Je hoofd wil het misschien nog niet geloven, maar je bent mooi op gewicht.

Nog even en je paard denkt welk lichtgewicht zit er op mij

Je kunt het! Je kunt dit traject aan. We hebben allemaal het vertrouwen in je. Ik verwacht over een half jaar wel een foto dat je weer op je paard hebt gezeten

pinto_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-25 21:33

TS, ik zou niet weten waarom jij niet in het zwembad zou durven. Echt, je ziet er prima uit. +:)+

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-25 03:24

Bedankt! Fijn om te lezen dat het vooral in mijn hoofd zit. Op dit moment helpt dat echt wel een beetje. Therapeut zei dat ze met plannen altijd zorgen dat je een half uur de tijd hebt voor en na zodat je kunt omkleden.. Dat word in een kwartier omkleden en dan nog een kwartier jullie berichten lezen en moed verzamelen :+

Die foto gaat er zeker komen! Gaat echt geen dag voorbij zonder dat ik daar aan denk.. Maar, geduld. Pas was ik even op stal en toen heb ik wel even rondgekeken, of er een manier was om er op te komen O:) Gewoon even zitten.. Maar toch besloten het niet te doen. Moet eerst maar veulentjes knuffelen binnenkort :):)

Maargoed, eerst maar eens slapen. Moet om 10 uur daar weer zijn.

scrabbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-25 07:12

Veulentjes knuffelen is heel belangrijk succes straks.

Annick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-25 08:45

Qua gewicht gaan bij afvallen hoofd en lijf lang niet altijd in hetzelfde tempo is mijn ervaring. Zelfbeeld is sowieso maar een raar iets, vind ik. :+ . Wij mensen kunnen heel goed zijn in onszelf niet goed genoeg, mooi genoeg, wat dan ook genoeg vinden, terwijl we prima zijn zoals we zijn.

Je bent door het niet kunnen eten gewoon rap afgevallen, duurt even voordat je hoofd dat ook door heeft, maar je ziet er echt prima uit! (Helpt het als wij dat vaak genoeg zeggen?)

Weet je wat je doet als je gaat zwemmen, dan stop je ons allemaal gewoon in een vakje in je hoofd, of misschien is de zak van je badjas beter, stiller in je hoofd, en dan neem je ons gewoon met je mee. Wij kunnen wel tegen een beetje water :D .

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-25 09:17

Bedankt! Ja, in m'n hoofd ben ik nog veel dikker.. Herken mezelf ook amper, het is heel gek om in de spiegel te kijken :') Door het ziek zijn ging het afvallen keihard, maar ook voor dit topic was ik al veel afgevallen. Dus om nu in badkleding rond te lopen.. Gek.

Haha, ik houd in gedachten dat jullie er allemaal bij zijn. Maar niet kijken :+

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-25 09:29

Ik vind het ook een leuke outfit, bijna zonde om die alleen in het water te dragen. Als zomer outfit kan hij imo ook :P

Annick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-25 11:52

We zullen onze ogen dicht houden :) .

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-25 18:20

Ja, dat vond ik ook leuk aan deze. Het is niet overduidelijk een badpak , gewoon een korte broek en top :j

Dag 2 ook weer overleefd. Ja, wat ik pas zei, dat ik dikke error kreeg toen ik een pas naar achter moest zetten en daarna moest omwisselen.. Nou, vandaag was dat ongeveer de hele tijd := Hebben het daar ook wel even over gehad, want ik voel me dan zo dom ^) Maar fysio zei dat het komt omdat ik door het verminderde gevoel in m'n benen feedback mis, waardoor ik dus niet goed kan inschatten waar m'n voeten zijn en wat ik doe. Daardoor kost alles ook ontzettend veel energie.
Ben echt blij met haar als fysio.
Kracht in m'n linkervoet is heel weinig, ze kon wel voelen dat ik iets deed, maar echt omhoog bewegen kan ik niet. Rechts ook niet helemaal normaal. En links dus spitsstand, zij kon hem tot 25° krijgen. Vrijdag kijken naar hulpmiddelen om veiliger te kunnen lopen.

PMT vind ik leuk :)) Moest wel even een drempel over, maar vond het daarna echt leuk om te doen. Badminton, wel weer met kast en matten.. En dat is maar goed ook, anders was ik nu minder positief geweest denk ik #)

Voelde me onderweg naar huis echt goed, ook door het mooie weer. Hartstikke moe, maar wel blij, het kan blijkbaar toch nog *\o/*

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-25 18:25

Wat fijn om te horen. Je zag er zo tegenop. Ik hoop dat dit je gaat brengen wat je nodig hebt.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-25 18:27

Wat fijn om te horen!