Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hektor heeft braaf bij de sint op schoot gezeten zonder te huilen, dappere jongen
Hij doet het echt supergoed verder. Het stappen achter het loopkarretje gaat steeds vlotter ook, benieuwd wanneer hij echt los gaat proberen staan (daar is hij nu nog te wiebelig voor
)
M'n dochter kan trouwens sinds gisteren achteruit, dus het vooruit-knopje zal vast ook vlot gevonden worden.
. Hij heeft zn slechte start gelukkig helemaal bijgewerkt en er is nu niks meer van te merken! Hij staat continu en gaat zelfs al dansen als hij muziek hoort
. Niks is meer veilig, want alles wat op tafel staat word eraf gegrist of geslagsn! 2x per dag doet hij een heerlijke dut van 1,5u. Beetje jammer dat hij snachts nog steeds ellendig slaapt.....

Gelukkig wel steeds in max 5 à 10 minuten in slaap gevoed. Mijn ouders hebben al een aantal keeer aangeboden dat ze daar wel een nachtje mag slapen zodat wij een nacht door kunnen slapen. Super lief, maar dat wordt 'm niet met borstvoeding. Dan lek ik heel het bed vol of kan ik 's nachts m'n wekker zetten om te gaan kolven
Nee dan maar even snel aanleggen 's nachts en weer verder slapen.
Dan ben ik uiteraard wel in de buurt en help d'r zo nu en dan een keer met een blokkentoren bouwen, maar verder vermaakt ze zichzelf gewoon. Ik kan daar ook gewoon naar blijven kijken, zo leuk om te zien

iirrssjjee schreef:Ik ben al een week bezig met zetpillen.... Niks helpt. Echt geen idee wat het is. Het is ook echt alleen snachts. Overdag super blij en vrolijk. Ook zn dutjes gaan gewoon goed en zoals altijd.... Het lijkt echt iets van n buikgriepje te zijn. Het rommelt en hij laat scheetjes. Heeft vandaag ook 2x wel wat gespuugd....
iirrssjjee schreef:Ik ben al een week bezig met zetpillen.... Niks helpt. Echt geen idee wat het is. Het is ook echt alleen snachts. Overdag super blij en vrolijk. Ook zn dutjes gaan gewoon goed en zoals altijd.... Het lijkt echt iets van n buikgriepje te zijn. Het rommelt en hij laat scheetjes. Heeft vandaag ook 2x wel wat gespuugd....
als z'n dutjes wel goed gaan lijkt oorontsteking me onwaarschijnlijk. Misschien een combi van vanalles, slaapregressie met inderdaad buikkrampjes die snachts opspelen.
Is 8 kg, draagt maat 74, haar eerste tandje komt door en ze is heeeeeel vrolijk. Aanstaande dinsdag hebben we deel 1 van de dubbelblinde provocatietest voor koemelkallergie. Ik denk dat ik al weet wat eruit komt en ik hoop ook heel erg dat dat zo is (geen kma).