Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heel erg blij. Ik heb vandaag 23 weken met de Garmin coach afgerond. Ik had me een maand of 2 terug op de reservelijst laten zetten van de Rolder torenloop. En dinsdag kreeg ik bericht dat ik alsnog mee kon doen. Dus direct ja gezegd, want ik wilde gewoon echt zooooo enorm graag een halve marathon op m'n verjaardag lopen. Daar had ik de hele tijd naartoe getraind en tja, toen leek het niet door te gaan. Ik geef me nooit maanden van te voren op voor runs.
, ik had harder gekund volgens hem. Eh, ik weet het niet, het was zwaar genoeg. Ik had de laatste 5km ook echt last van m'n rug, af en toe trok ik m'n knie een stap op om zeg maar tijdens het lopen te rekken. Dat hielp wel moet ik zeggen.

Geeft weer moed denk ik. 
Veel plezier van je medaille
Mijn verkoudheid begon een soort snijdend gevoel te geven in mijn keel en longen en de benen voelden zwaaaar. Maar laatste stukje! En ik kon het nog steeds redden. 20 km binnen 2 uur! YES! Nu is het echt nog maar een klein stukje. Niet zo miepen, lopen!
Er leek geen eind aan te komen.
Ik kon nog lachen en probeer mezelf de eindsprint in te duwen maar het zat er niet meer in

) en wat voor iemand van 80 kg misschien niet veel verschil maakt, maakt voor mij met 46 kg wel verschil. Alleen nu lees ik behoorlijk wat comments op reviews en in threads op reddit dat bij veel mensen de superlights breken en de duurzaamheid echt niet heel goed is. Dat gaat dan niet over breken na intensief gebruik, maar breken in de eerste wedstrijd of eerste 100 kilometer, of dat de verbindingsstukken niet meer functioneren doordat hierin op gewicht is bespaard. Maar ja, positieve ervaringen lees je nu eenmaal minder, alleen het is wel zo dat ik van de reguliere echt weinig negatieve ervaringen lees. Dus ze voelen wel als de veiligere keus, maar ik vind het echt heel lastig, ze zijn ook zo pokke duur
Kan me voorstellen dat er veel wind stond.