Prachtig shaddy En tof dat je een elg op de foto hebt! Ook prachtige zonsondergang Gaucho!
Goof
Geplaatst: 18-08-24 14:09
Ik was vanmorgen lekker met de honden op pad.
Kort na deze foto stond de lab ineens op 3 poten, toen ik ging kijken zat er een wesp tussen zijn kussentjes en was hij in zijn poot gestoken. Hij heeft nog even gestrompeld op 3 poten, maar liet zich toen plat neervallen en dacht 'lossen jullie dit maar op' Mijn man heeft hem vervolgens op zijn schouders genomen (28 kilo schoon aan de haak) en dat vond de lab echt heel chill
Goof,ik vind het sneu voor de lab. Maar het is een pracht foto.
gaucho
Geplaatst: 18-08-24 16:45
Goof
Ik liep vandaag de halgaleden, die is maar 7 kilometer maar door het ruige terrein en de hoogteverschillen toch best pittig. Beetje regen mocht de pret niet drukken.
Veel trappetjes
Meanders
Veel vlonders
Uiteraard veel paddenstoelen
Gammel bruggetje
lizard
Geplaatst: 18-08-24 16:48
Ik was vanmiddag in het Bargerveen. Lekker rustig. Ik heb misschien wel 4 wandelaars gezien.
Mooie wandeling Gaucho. Jammer van het weer. Leuk Lizard, fijn dat het zo rustig was.
Ja, het was ook sneu voor de lab, hij had echt pijn. Zijn pootje is dik, maar hij liep er net wel weer op door de tuin.
shaddy82
Geplaatst: 18-08-24 16:53
Mooi weer allemaal ! Beterschap voor de labrador Goof, wel een briljante foto @noordje, we zijn niet in de mijn geweest, laatste treintje was net vertrokken, dus alleen buiten rond gekeken
Ziet eruit als een goede wandeling Gaucho, jammer van het weer
Heerlijk zo rustig, Lizard
Wij hebben vanmiddag heerlijk 2 uur door het Mastbos gestruind. We moesten een aantal keer omdraaien omdat de paden overstroomd waren, maar het was rustiger dan we hadden verwacht
Rondom dat ven is drama he?? Nee, mijn man vond hem zwaar haha.
Bootsiebob
Geplaatst: 18-08-24 19:19
Veel water, lieve poezels en heide bij Jojoleinee
Lizard lekker rustig en mooi die spin en je andere foto’s
Ook prachtige Scandinavië foto’s
En een chille lab met een zeer pootje. 28 kilo is heel wat, ik zou dat niet getild krijgen denk ik. En dan worden het ook nog zulke zoutzakken haha
Gaucho dat bruggetje
Zo, ik ben weer thuis. Onderweg besloot mijn telefoon dood te gaan, krijg de batterij niet meer aan de praat. Gelukkig heb ik een reserve hier thuis. Vanuit de trein nog een vosje gezien, verder was het een hele saaie dag
Ooh die poezels , jojoleinee, super gaaf hoor. Bootsiebob ships van je telefoon gaat t goed in trein met hond? Goof oooh baal. Ja das mega zwaarjoh Maar gelukkig in pootje ipv in hoofd ,stomme wesp. Die prachtige trappen en gammel bruggetje Gaucho. En regen daar. Wel mooi op de foto gezet Lizard ik ga eens kijken waar dat ligt, ik hou van rustig lopen ,prachtige spin trouwens Shaddy , prachtig hoor Faringo offf Day, moet kunnen Noordje bosmaaier ? Alle kantjes gedaan? Ik had staldienst, daarna hoeft de hond niet perse meer uit. Ik daarna werken. Morgen maar kijken of we rondje kunnen lopen bij t werk, we zitten in de duinen, dus moet lukken