Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dieseltje09 schreef:Ok, wat the f…. Gister dag 11 na ovulatie ineens ongesteld. Of in ieder geval daar leek het op, helder rood. Dus tampon erin, mn frustratie ff laten gaan.(want ja toch weer balen) en na wat gevloek, paar tranen en halve reep choco gaat het dan wel weer.
Paar uur later, wisseling van tampons zo goed als droog eruit zat alleen wat bruine afscheiding op…. Daarna niets meer gezien/gehad…
Zou pas de 3e of 4e van april echt ongesteld moeten worden. Dus wat dit dan nou weer is geweest?
Ik hou gezien mijn humeur nergens rekening mee maar betrap me wel op het googlen naar innestelingsbloedingen, maar mag niet van mezelf er teveel van verwachten want dan kan het alleen maar tegenvallen
Mandy_89 schreef:Nou weer iets nieuws, twijfel nu wel of het een mislukte bevruchting was oid.
Had 20 maart mijn eisprong, en heb meestal op dag 25 van mijn cyclus de menstruatie, dat zou afgelopen zondag geweest zijn.
Intussen dus een aantal zwangerschapstesten gedaan, duidelijk heel negatief.
Gisteren avond lichte bloeding, vanochtend ietje meer maar het zette nog niet helemaal door.
In de loop van de ochtend kreeg ik steeds meer krampen in m'n baarmoeder en de pijn werd zo erg dat ik van het werk naar huis gegaan ben.
Heb tot een half uur geleden liggen te creperen van de steken en krampen met een warme kruik op m'n buik.
En toen ineens was de pijn weg en is de menstruatie er nu ineens in alle hevigheid.
Iemand die dit verhaal herkent misschien?
Lau schreef:Ik kom mij voorzichtig weer melden ik denk dat het mis is gegaan.
Gister had ik wat krampen en daarna bloed, vanmorgen was het nog donkerbruin en veel minder bijna gestopt. En nu is het terug helder. We hebben morgen een echo om even te kijken maar ik denk dat het mis is. Nog geen proppen en verder ook geen kramp meer. Maar heb zo een gevoel dat het mis is. En hopelijk zit ik er naast maar ben er bang voor.