Varekaj schreef:Ik wil het graag kunnen omzetten naar mijn Garmin eerlijk gezegd. Vind ik veel handiger als die zelf piept/trilt bij elke stappauze of loopsessie dan dat ik steeds op de klok moet zitten staren en dat zelf bijhouden. Ik kan manueel wel interval instellen maar helaas nog niet uitgedokterd of ik dat opbouwend kan doen per sessie. Bijvoorbeeld starten met 2min lopen, 2 min rust, 3min lopen, 3 min rust en eindigen met 2 min lopen, dat gaat volgens mij niet. Alleen als je ergens zo'n sessie via een app overzet.
@fokfanaat: dan moet ik eens simultane routes uitstippelen, want ik wissel graag af per rondje.
@SV nee, lukt niet. Had ik wel gedaan en volgens de app zou dat vandaag starten. Alleen is hetgene wat overgegaan is naar mijn Garmin het vervolg van mijn vorige schema. En ik kon ook niks van initiële waarden resetten.
Je kan evt gewoon een schema overnemen en die als workout instellen op je garmin. Je kan idd verschillende interval en rusttijden in een workout zetten. Ik heb dat ook gedaan omdat het idd fijn is dat je horloge zegt wanneer je moet rennen/rusten.

Hier bijvoorbeeld mijn week 4.
3m rennen, 1.5m wandelen
5m rennen, 2.5m wandelen
> herhaal 2 keer.

Duurt wel even om allemaal in de app te zetten, maar heb je zelf wel volledige controle over je workouts.
Je kan zoveel hardloop/rust/whatever blokjes erin zetten die je wil. Ook toevoegen of het een tijd moet zijn of een afstand. Of je je aan een bepaalde snelheid moet houden als target, of een target hartslag.