Ik heb na werk een rondje hardgelopen, was erg lekker.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sure_lee schreef:Mooie foto's weer/ Lekker dat zonnetje van vandaag.
Dat was gisteren wel anders hier... Ik had me zo verheugd op een zonnige middag. In de plaats daarvan alleen maar regen... met heel af en toe een zonnetje maar dat mocht geen naam hebben. We wilden graag een mooie rit maken maar ipv daarvan maar 10 km gewandeld. Ik vind wandelen in de regen minder vervelend dan rijden in de regen.
[ [url=m/Rf4bmD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cifN0Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MbNxRU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vanmorgen heb ik een rondje van 3 km gelopen rondom mijn huis.
[ [url=m/XmYLB8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kijsG3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JUg0lj.jpg]Afbeelding[/url] ]
En net nog 7 km met asielhond Lola.
[ [url=m/aqZCb9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3STkyP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fU3UZ6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Buiten het bos scheen de zon maar in het bos was het mistig. Twijfelde nog om in mijn eentje in de zon te gaan lopen maar toch afgeslagen naar het asiel. Lola is echt een lieverd en heeft mij weer vrolijk gemaakt. Was een beetje gefrustreerd omdat het lijkt dat de opdracht die ik sinds vrijdag heb iets is was ik niet kan. Kijk het nog een paar dagen aan en anders trek ik aan de bel.
SdaphneS schreef:Wat een verschillende foto's van iedereen vandaag. Dat er zoveel weersverschillen in zo'n klein landje kunnen zijn. Leuk om te zien!
Ik heb vandaag na een online studiedag 6km gelopen. Wandeling richting Hoornse meer.
[ [url=m/LdG4C8.jpg]Afbeelding[/url] ]
DideH schreef:SdaphneS schreef:Wat een verschillende foto's van iedereen vandaag. Dat er zoveel weersverschillen in zo'n klein landje kunnen zijn. Leuk om te zien!
Ik heb vandaag na een online studiedag 6km gelopen. Wandeling richting Hoornse meer.
[ [url=m/LdG4C8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een nattigheid!
Toffe rotspartij lizard!
pien_2010 schreef:Mooie foto's Lizard.
Ik begrijp dus dat jij werkers in huis hebt en gaat wandelenIn Frankrijk moet je daar dus echt wel bij blijven. Ik moet er zo om lachen....