Loretta schreef:Pandora2 schreef:Als ik zou kunnen kiezen, wacht ik op Sanofi - GSK.
Maar die hebben al in hun fase 2 strubbelingen, dus dat gaat 'm niet worden denk ik
Is die dan de moeite waard om jezelf daarvoor nog een half jaar langer op te sluiten?
Ik sluit mij niet op. Ik kom nog op de meeste plaatsen waar ik de vorige jaren ook kwam. Enkel met mondmasker en afstand nu. Dus ik mis eigenlijk niks en heb weinig tot geen problemen met de lockdown.
Ja, zulke mensen bestaan er ook. Raar maar waar

het wordt allemaal weer lekker uit zijn verband gehaald, zo typisch Bokt ook weer. Ik persoonlijk vind en denk wanneer 65- een prik gehad heeft, de ouderen ook niet meer ziek worden, en de maatschappij gewoon weer een stuk sneller kan gaan draaien dan de strategie nu. Win win situatie. Als 95% van die groep geen covid meer krijgt kan ook 95% het niet doorgeven, en kan alles weer sneller draaien. Nu neemt vooral 65- het mee naar de ouderen. Niet dat we ouderen moeten afstempelen als niks meer waard of gaan afvoeren. Leg me die woorden niet in de mond
heeft echt niks mee te maken met wat ik bedoel.
) maar heb in de media steeds gelezen dat scholen prio 1 hadden en daarna (of liefst tegelijk) de avondklok.
het meest verdrietige, wintervakantie natuurlijk niet gedaan, al heel lang niet meer uit eten geweest, vrienden bezocht, alle feesten zo talrijk hier en etentjes zijn er niet meer of anders gezegd ons sociaalleven is 0,0 want mag en kan niet meer, skype en whattsappis enorm toegenomen, maar gelukkig geen covid tot nu toe. 3de lock down komt er aan volgende week waarschijnlijk. Terecht, maar zo pittig