Earth schreef:Nee niet eens maar 't is bijna grappig om op hun Facebook pagina rond te struinen.
[ [url=m/PxQ46R.jpg]Afbeelding[/url] ]
.. Gaat alles goed daar?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:De mensen die zeggen 'ik wou eigenlijk niet testen, nu hebben ze mijn DNA'
Alsjeblieft veeg me op
Zebrastreep schreef:De mensen die zeggen 'ik wou eigenlijk niet testen, nu hebben ze mijn DNA'
Alsjeblieft veeg me op
Cowboy55 schreef:Zebrastreep schreef:De mensen die zeggen 'ik wou eigenlijk niet testen, nu hebben ze mijn DNA'
Alsjeblieft veeg me op
Er zal ook meteen een telefoontje naar de Hoogste Bazen van 'ze' gegaan zijn: "We hebben het!! Eindelijk hebben we het DNA van Jan en Dinie uit Appelscha! En we hebben ook nog stiekem wat haren van de trui van Jan af geplukt die wel eens van hun Chihuahua Joepie zouden kunnen zijn! Woooooohooooooo!![]()
"
Cowboy55 schreef:Zebrastreep schreef:De mensen die zeggen 'ik wou eigenlijk niet testen, nu hebben ze mijn DNA'
Alsjeblieft veeg me op
Er zal ook meteen een telefoontje naar de Hoogste Bazen van 'ze' gegaan zijn: "We hebben het!! Eindelijk hebben we het DNA van Jan en Dinie uit Appelscha! En we hebben ook nog stiekem wat haren van de trui van Jan af geplukt die wel eens van hun Chihuahua Joepie zouden kunnen zijn! Woooooohooooooo!![]()
"
verootjoo schreef:Klonen? Ze wilden toch juist mensen uitroeien
rien10 schreef:Cowboy55 schreef:
"
"OK, we noteren: de heer J te A en mevrouw D te A. Wellicht hond J te A ook aanwezig in het bestand. Mooi. 2 down, 17 miljoen te gaan. Dank je wel voor het doorsturen agent X"
Brainless schreef:Nog erger..
Je krijgt geen chip met de enting, maar nu via de test die ze in je hersenen inplanten.
Daarom moeten ze zover in je neus zijn.
Zo kan je gedrag worden aangepast.
Sommige beweren nu zelfs dat degene die nu voor een mondkapje zijn juist al zo'n chip ingeplant hebben gekregen en daardoor niet meer zelf kunnen nadenken.
safina schreef:Nouja, als je dan toch zombies wilt creëren kan je beter genetisch materiaal verzamelen dat daar niet te ver vanaf staat natuurlijk.
Brainless schreef:Nog erger..
Je krijgt geen chip met de enting, maar nu via de test die ze in je hersenen inplanten.
Daarom moeten ze zover in je neus zijn.
Zo kan je gedrag worden aangepast.
Sommige beweren nu zelfs dat degene die nu voor een mondkapje zijn juist al zo'n chip ingeplant hebben gekregen en daardoor niet meer zelf kunnen nadenken.