Klinkt goed, eten proeven en er nog voor betaald krijgen ook.
Leoni, ik ben gek op witlof, maar eet het heel weinig. Ik vergeet vaak dat het bestaat

Joanne, ik weeg zo'n vier keer per week. Maar ik weet dat ik heel makkelijk dat getal kan loslaten en me er niet op ga focussen. Als je dat wel hebt, zou ik kiezen om bijvoorbeeld eens in de twee weken te gaan wegen ja.
Mara, ik ga eens op zoek of ik schaaltje heb wat in de oven kan voor het taartje binnenkort. En chocolade pepernoten zijn heeeeel gevaarlijk om in huis te hebben. Heb ze vorig jaar geen één keer gekocht, collega's op het werk wel, dus daar wel gehad. Maar dit jaar niet op kantoor, dus blijft het hopelijk wat veiliger.
Lis_ol, wat een mooie punten! Gefeliciteerd

Ik ben van het weekend een paar dagen zo ongeveer offline geweest. Hele weekend geholpen met trainingsweekend op stal. Niet op eten gelet en genoten, maar wel elke dag 18.000 stappen gemaakt en veel gesjouwd met strobalen, hindernispalen en andere zware dingen. Dus mocht wel van mezelf. Heerlijk pizza en buffet gegeten en biertjes gehad.
Ga de rest van de week 1800 kcal per dag aanhouden en dan moet ik vast wel netjes uitkomen.
Lijstje van gisteren
T: 3 rijstwafels met chocola
L: havermout, havermelk, gewelde abrikozen en honing
T: cracotte met kaas, stukje chocola
A: aardappelgratin, tonijnsteak, salade
T: Spaanse lomo
Totaal 1.962 kcal
Vandaag nog even kijken of ik ga sporten. Mijn lichaam heeft nog flink last van dit weekend. Dus rust is ook wel goed. Dus misschien ga ik ook wel gewoon lopend naar sportmasseur en sla ik krachttraining nog keer over.