Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neverland schreef:Er werd hier door iemand kvarg aangeraden en heb het daarnet voor de eerste keer gegeten. Hier zit je echt zooo vol van terwijl het niet eens veel kcal heeft en het is ook nog eens lekker! Ik weet niet meer wie het was maar bedankt voor de tip!
Vulina schreef:Ik lees al een tijdje mee, en zag de andere die volgens jullie te weinig at, ook weg gaan.
Ik eet zelf ook tussen de 1000 en hóógstens 1400 calorieën en ben sinds half november nu 10 kilo kwijt. Heb de kerst vakantie gespijbeld. Ik hou het prima vol, en sport erbij, verzorg 80/100 paarden.
Overgewicht is niet gezond. En ik zie bij jullie toch echt best heel vaak voorbij komen; Vandaag wou het even niet; morgen weer een dag. Ik heb dat nóóit. Dus blijkbaar is het met 1800 of meer calorieën ook niet altijd vol te houden
Zertab schreef:Vulina schreef:Ik lees al een tijdje mee, en zag de andere die volgens jullie te weinig at, ook weg gaan.
Ik eet zelf ook tussen de 1000 en hóógstens 1400 calorieën en ben sinds half november nu 10 kilo kwijt. Heb de kerst vakantie gespijbeld. Ik hou het prima vol, en sport erbij, verzorg 80/100 paarden.
Overgewicht is niet gezond. En ik zie bij jullie toch echt best heel vaak voorbij komen; Vandaag wou het even niet; morgen weer een dag. Ik heb dat nóóit. Dus blijkbaar is het met 1800 of meer calorieën ook niet altijd vol te houden
Lief dat je - heb de rest ook gelezen - opkomt voor mij en wellicht anderen die hier weggegaan zijn om dezelfde reden!![]()
Korte update: ik heb een voedingsschema van 2000 kc per dag. Ik vraag me oprecht af hoe ik hier ooit mee ga afvallen, dus eigenlijk ligt het afvallen stil.Het ging véél beter toen ik mijn eigen ding deed. Morgen weer terug, dus dat maar aangeven.
Oh ja, voor alle mensen die dachten dat ik echt wel meer at dan 1200 kc... dat was het niet. Mijn diëtiste schrok er oprecht van.
Succes nog iedereen
Vulina schreef:Precies jou reactie is waar ik dus op doelde. Fatsoen heet dat.
Ze heeft het eetschema nadien gekregen, en het werkt dus ook niet eens voor haar. Fijn dat je haar steunt, zal haar goed doen.
Renee1991 schreef:Kort lijstje dit keer, maar hier komt ie!
[ [url=m/mlBQxQ.png]Afbeelding[/url] ]
Sommige staan wat stil, o.a. ik ben een paar honderd gram aangekomen, maar kop op! Doorrrrr!![]()
[ Afbeelding ]