Afvallen 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 11:33

Dat zal ook veel vocht zijn. :j Heb je veel dingen met zout gegeten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 11:54

We zijn bij de Griek geweest vrijdagavond.. Dus best kans van. Het zal wel weer goed komen, maar 't is altijd even balen :')

PB-tjes met gewichtsupdates mogen overigens vandaag weer naar mij gestuurd worden! Plaats ik vanavond weer een overzichtje :j

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 12:58

Neverland schreef:
Er werd hier door iemand kvarg aangeraden en heb het daarnet voor de eerste keer gegeten. Hier zit je echt zooo vol van terwijl het niet eens veel kcal heeft en het is ook nog eens lekker! Ik weet niet meer wie het was maar bedankt voor de tip! :D

Is dat niet zo zuur? Ik heb de naturel skyr van ds Lidl gekocht. Dat is me echt te zuur om zo te eten.

Balen Renee! Ik zit ook nog niet weer op het gewicht van voor het lange weekend weg. Wou eigenlijk niet meedoen met het lijstje. Ik baal. Maar het is niet anders..
Nu inderdaad weer doorzetten. Vanaf vrijdag gaat het weer goed voor m’n gevoel.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 13:09

Zuur? Nee totaal niet. :) Maar ik heb wel eentje gepakt met een smaakje.

StonedRomy

Re: Afvallen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 13:25

Vervelend voor de mensen die in gewicht zijn toegekomen, maar een slecht weeg moment is niet het einde van de wereld. Gewoon doorgaan!

Hier gaat het best goed. Zit nu gemiddeld op 1300 kcal per dag. Dit in combinatie met het stoppen van medicatie en het beginnen te werken van de natuurlijke supplementen heeft ervoor gezorgd dat ik weer een halve kilo kwijt ben. Helaas wel weer voorhoofdsholte ontsteking, dus lig ziek op bed.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 13:58

Ik ga op een dieet van pizza. Gisteren in het restaurant voor pizza gekozen en toch 500 gram afgevallen. _/-\o_

Laat mij maar even in de waan. :')

Deze week ben ik stabiel gebleven qua gewicht. Enkele schommelingen van plas en min 500 gram maar dat was te verwachten.

StonedRomy, hoe gaar het nu zonder medicijnen? En sterkte. :(:)

Kvarg ken ik ook niet, heeft de lidl dat?

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 14:02

Pizza dieet schijnt niet zo heel slecht te zijn voor afvallen. Geloof een Amerikaans onderzoek?

Ik werd heel slecht van de medicatie, dus in overleg met de artsen besloten het om te wisselen naar natuurlijke supplementen en ben voor het eerst aan het afvallen, dus erg goed!

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 15:37

Nog steeds lees ik alles mee. Vorige week vrij week afgevallen, mede door een fikse buikgriep. Deze week weer een beetje aangekomen (500gr). Maar dat is niet erg, zoveel afvallen door buikgriep is niet blijvend.
Afgelopen week het een en ander aan m’n hoofd gehad, wat nog steeds speelt, in positieve zin ;) :D
Daardoor niet heel strak het eten bij gehouden, maar vanaf vandaag houd ik het weer netjes bij in de Food App. Volgende week doe ik weer mee met het lijstje!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 15:38

De Lidl skyr in vanille is wel lekker, totaal niet zuur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 17:31

Ik vind er ooit ook veel verschil in zitten tussen de Lidl en andere merken hoor. Ik eet alpro soja yoghurt, en als ik die gewoon van het merk pak zeg maar, dan is het lekker. Maar die van de Lidl op basis van soja is echt niet te vreten.

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 18:13

zorro schreef:
De Lidl skyr in vanille is wel lekker, totaal niet zuur.

Oké! Ik heb ook nog vruchten smaak meegenomen. Kon vanille smaak niet vinden..
anders nog de echte eens proberen inderdaad

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 21:15

Vulina schreef:
Ik lees al een tijdje mee, en zag de andere die volgens jullie te weinig at, ook weg gaan.

Ik eet zelf ook tussen de 1000 en hóógstens 1400 calorieën en ben sinds half november nu 10 kilo kwijt. Heb de kerst vakantie gespijbeld. Ik hou het prima vol, en sport erbij, verzorg 80/100 paarden.

Overgewicht is niet gezond. En ik zie bij jullie toch echt best heel vaak voorbij komen; Vandaag wou het even niet; morgen weer een dag. Ik heb dat nóóit. Dus blijkbaar is het met 1800 of meer calorieën ook niet altijd vol te houden ;)

Lief dat je - heb de rest ook gelezen - opkomt voor mij en wellicht anderen die hier weggegaan zijn om dezelfde reden! :)

Korte update: ik heb een voedingsschema van 2000 kc per dag. Ik vraag me oprecht af hoe ik hier ooit mee ga afvallen, dus eigenlijk ligt het afvallen stil. :') Het ging véél beter toen ik mijn eigen ding deed. Morgen weer terug, dus dat maar aangeven.

Oh ja, voor alle mensen die dachten dat ik echt wel meer at dan 1200 kc... dat was het niet. Mijn diëtiste schrok er oprecht van.

Succes nog iedereen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 21:25

Kort lijstje dit keer, maar hier komt ie!

Afbeelding

Sommige staan wat stil, o.a. ik ben een paar honderd gram aangekomen, maar kop op! Doorrrrr! *\o/*

Afbeelding

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 22:09

Zertab schreef:
Vulina schreef:
Ik lees al een tijdje mee, en zag de andere die volgens jullie te weinig at, ook weg gaan.

Ik eet zelf ook tussen de 1000 en hóógstens 1400 calorieën en ben sinds half november nu 10 kilo kwijt. Heb de kerst vakantie gespijbeld. Ik hou het prima vol, en sport erbij, verzorg 80/100 paarden.

Overgewicht is niet gezond. En ik zie bij jullie toch echt best heel vaak voorbij komen; Vandaag wou het even niet; morgen weer een dag. Ik heb dat nóóit. Dus blijkbaar is het met 1800 of meer calorieën ook niet altijd vol te houden ;)

Lief dat je - heb de rest ook gelezen - opkomt voor mij en wellicht anderen die hier weggegaan zijn om dezelfde reden! :)

Korte update: ik heb een voedingsschema van 2000 kc per dag. Ik vraag me oprecht af hoe ik hier ooit mee ga afvallen, dus eigenlijk ligt het afvallen stil. :') Het ging véél beter toen ik mijn eigen ding deed. Morgen weer terug, dus dat maar aangeven.

Oh ja, voor alle mensen die dachten dat ik echt wel meer at dan 1200 kc... dat was het niet. Mijn diëtiste schrok er oprecht van.

Succes nog iedereen :D

Nou pfoe goed hoor dat je zo veel minder at dan de diëtiste je had aangegeven. Heel gezond :j

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 22:12

Precies jou reactie is waar ik dus op doelde. Fatsoen heet dat.

Ze heeft het eetschema nadien gekregen, en het werkt dus ook niet eens voor haar. Fijn dat je haar steunt, zal haar goed doen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 22:13

@IMANDRA: Niet om over op te scheppen etc. Maar vond het vervelend dat je me niet geloofde.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 22:14

Vulina schreef:
Precies jou reactie is waar ik dus op doelde. Fatsoen heet dat.

Ze heeft het eetschema nadien gekregen, en het werkt dus ook niet eens voor haar. Fijn dat je haar steunt, zal haar goed doen.

Lief dat je het voor me opneemt, maar doe dat maar niet. Dan verpesten we de sfeer in het topic :')

En ik was niet meer van plan om hier mee te praten. Exact vanwege de soort reacties zoals IMANDRA geeft. Heb je ervoor gestudeerd dat je denkt het allemaal beter te weten?

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 22:15

Blijf dan ook weg ipv de discussie opnieuw aan te wakkeren.

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 22:18

Nee hoor, lekker blijven. Jullie kunnen jullie ook aanpassen en jullie fatsoen houden. Zou best volwassen zijn..

Oh, en hè, het goede voorbeeld geven ook ;)

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 22:20

En weg is de sfeer. :evaw:

Jammer dit, echt. Ik vond dit zo'n motiverend topic maar als het zo blijft doorgaan...

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 22:21

magda_90 schreef:
Blijf dan ook weg ipv de discussie opnieuw aan te wakkeren.

Echt dat ja.

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 22:22

Renee1991 schreef:
Kort lijstje dit keer, maar hier komt ie!

[ [url=m/mlBQxQ.png]Afbeelding[/url] ]

Sommige staan wat stil, o.a. ik ben een paar honderd gram aangekomen, maar kop op! Doorrrrr! *\o/*

[ Afbeelding ]

Oeps, ik had ook nog willen sturen. Volgende week nieuwe ronde.
Ik wil ook zulke billen. :D

Vulina

Ik snap dat ook niet. Waarom kunnen mensen elkaar niet gewoon steunen? Iedereen doet zijn best..

Zertab

Neverland schreef:
En weg is de sfeer. :evaw:

Jammer dit, echt. Ik vond dit zo'n motiverend topic maar als het zo blijft doorgaan...

Ik vond het ook motiverend. Totdat mensen besloten om mij aan te vallen op mijn manier van afvallen :)

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 22:24

Jeetje wat een nare reacties komen hier voorbij.
Laat iedereen toch in z'n waarde en als het je niet aan staat negeer het dan i.p.v. de sfeer te verpesten door nare reacties te plaatsen.

@Renee, bedankt voor het overzicht maken. Goed bezig iedereen en veel succes weer komende week *D