Nee een iets te mollige htk kat! Het poesje komt van een stempel, die mijn dochter kreeg van mijn moeder, als troost toen ons katje dood ging. We vonden haar er precies op lijken, dus zodoende
Ik zou de tekst ook gewoon met de W erbij gedaan hebben, als het zo betekenis heeft is het zo
Mijn zusje heeft vandaag een bovenbeen/bil stuk laten zetten deed mega zeer zei ze. Dus ik kijk niet echt uit naar mijn afspraak, die vervroegd is naar 4 januari...
Jeuk... mijn man ook nog soms. Die geneest ontzettend snel, maar de droge periode daarna heeft ie vaak lang last van Hij mag donderdag weer, misschien is ie dan af, anders nog 1x terug
Hij geneest echt wel heel vlot en mooi. Waar de ander na een week een ontzettend dikke korst had en nog helemaal rood vlekkerig was, is deze na 4 dagen helemaal niet meer rood, mooi dun korstje en gaat op sommige plekjes al vervellen.
Ik ben vandaag begonnen met bepanthen zalf ipv de creme.. goooor! Vette zooi! Maar die creme trekt te snel in, dus die zalf is praktischer, maar ik voel me zo vies.
Eulogy
Geplaatst: 11-11-20 12:13
Captain schreef:
Ik ben vandaag begonnen met bepanthen zalf ipv de creme.. goooor! Vette zooi! Maar die creme trekt te snel in, dus die zalf is praktischer, maar ik voel me zo vies.
Ohhh ja echt vreselijk hè Meteen de neiging het er weer af te wassen
Hoihoi, zijn hier mensen die ervaring hebben met eczeem en tattoo? Wil er in de toekomst graag een (waarschijnlijk meerdere ), maar weet niet wat het doet op een huid die makkelijk eczeemplekjes krijgt.
veertje99
Geplaatst: 11-11-20 13:01
@AnoukWelsh, wauw! Prachtig gezet!
@WesternWay, onwijs mooi gezet! Sterkte met het verlies
Farjen
Geplaatst: 11-11-20 13:29
Ik zweer bij de bepathen zalf Inderdaad vettig maar de crème is te snel droog.
Denisesilver, ik heb ook eczeem (al heb ik op dit moment er niet veel last van) Ik zou geen tattoo nemen op een plek die gevoelig is voor eczeem, maar bij mijn tattoo's (6 ondertussen) geen last van eczeemplekjes of andere gekke dingen
Westernway wat een schattige tattoo
Anoukwelsh, heel mooi met dat handschrift!
L_iek
Geplaatst: 11-11-20 14:33
linoleum schreef:
Captain schreef:
Jeuk is leuk, jeuk is leuk, jeuk is leuk, jeuk is leuk, jeuk is leuk..
Mijn mantra ook momenteel
Hier nog een. Vervellen niet normaal en de jeuk is nog erger