Al zullen de meeste mensen die denken tot falen te trainen niet écht tot falen trainen, meestal zit er meer in dan iemand denkt (wil niet zeggen dat dat voor jou ook geldt natuurlijk!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Castilja schreef:Hey jongens, gaan meer mensen weer beetje droogtrainen richting zomer? Ik twijfel een beetje over het goede moment van starten; hoe doen jullie dat? Ik denk zelf begin april maar misschien is dat te laat. Ik twijfel een beetje
Nyaleti schreef:Hey dames, sorry om binnen te vallen.
Helaas kan ik door lichamelijke klachten niet meepraten in dit topic maar hopelijk is alles snel aan de betere hand en kan ik weer met gewichten gaan gooien
Ik heb even een vraag waarvan ik wel denk dat jullie die kunnen beantwoorden![]()
Ik zoek eigenlijk whey poeder zonder smaak, of neutrale smaak. Welke vinden jullie nog goed te pruimen? En kost de wereld niet? (Djuu wat is ook whey poeder duur geworden)
Ik moet echt meer eiwitten binnen krijgen en ik maak nu graag smoothies of oats met eiwitpoeder er in. Alleen dan zit ik daar met m'n dure fruit in de smoothie en smaakt alles alsnog naar de banaan-aardbei poeder (die echt heel sterk smaakt). Ik doe er al een half schepje in, nog minder kan maar dan is het idee er ook wel een beetje af![]()
Is er trouwens een beetje markt om eiwitpoeder te verkopen? Ik heb 2 potten staan die ik dus amper gebruik..
Peuk schreef:Thanks voor de tips!
Ik train inderdaad tot falen als het lukt! Ik vind techniek wel belangrijker hoor. Maar de scheidingslijn is best dun merk ik. Voordat ik aan krachttraining begon had ik er wel een vooroordeel over dat je de fitness 5x per week in stapt, kip en rijst eet en er dan gespierd uit komt haha. Daar ben ik wel op terug gekomen.
annepaardoes schreef:Dag dames. Mag ik even inbreken met een vraag? Ik ben mij aan het verdiepen in eiwitshakes maar zie echt door de bomen het bos niet meer. Wie kan mij een product aanraden wat ik kan mixen door mijn fruit smooties/milkshakes? Het wat ook nog een beetje te pruimen is qua smaak? Hoeft niet vegan.
annepaardoes schreef:annepaardoes schreef:Dag dames. Mag ik even inbreken met een vraag? Ik ben mij aan het verdiepen in eiwitshakes maar zie echt door de bomen het bos niet meer. Wie kan mij een product aanraden wat ik kan mixen door mijn fruit smooties/milkshakes? Het wat ook nog een beetje te pruimen is qua smaak? Hoeft niet vegan.
Ik wil even terug komen op mijn eigen vraag.
Inmiddels heb ik de Whey Delicious vanille van XXL Nutrition besteld. In het begin even wennen. Hij is best zoet, maar inmiddels vind ik hem heel lekker en mis ik het echt als ik het niet door de milkshake of skyr doe.
CupCakes_ schreef:Mag ik mijzelf hier ook melden?
Ik ben tijdens een hele vervelende en nare periode weer in de sportschool gedoken als uitlaat klep. Helaas heeft onze sportschool eigenlijk alleen maar studenten die schema's maken. Er is wel een PT maar dat is financieel even niet haalbaar op het moment.
Ik 'leen' op dit moment het abonnement van een vriendin van de Sweat app van Kayla Itsines dacht ik.
Ik train 2 a 3 keer per week waarvan er minimaal 1x full body bij zit. Ik merk dat mijn voorkeur echt naar een split schema gaat.
Kwa voeding vind ik het nog lastig. Ik ben een enorm lastige eter, dus ik ben veel soorten kwark etc. aan het uitproberen om toch aan voldoende eiwitten te komen. Daarnaast mag ik zeker wat kilo kwijt, maar eerlijk gezegd ligt daar niet mijn focus. Ik wil voornamelijk sterker worden en fysiek fitter, dan gaan die kilo's er vanzelf wel af door ook op de voeding te letten.
Ik weet nog niet helemaal wat ik van de Sweat app vindt. Maar bij gebrek aan beter maken we er maar gebruik van nu. Ik zal voornamelijk met jullie meelezen en hoop het een en het ander van jullie te kunnen leren.
Peuk schreef:Wat vinden jullie fijne sportleggings? Ik heb er al ontzettend veel geprobeerd maar ik ben tot nu toe nog niet de perfecte tegen gekomen die ik echt goed vind zitten. Ik heb best een smalle taille en stevige benen, dus het zakt vaak af of ze gaan lubberen in de taille waardoor het niet meer aansluit.