Iemand ervaring met producten van Eve curls?
Krijg de reklame steeds op Facebook en het ziet er goed uit ( maarja, das meestal natuurlijk met reklame

Iemand het al uitgeprobeerd toevallig?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Galja schreef:*breekt even in als stille meelezer…
Krijg de reklame steeds op Facebook en het ziet er goed uit ( maarja, das meestal natuurlijk met reklame)
Aranel schreef:Galja schreef:*breekt even in als stille meelezer…
Krijg de reklame steeds op Facebook en het ziet er goed uit ( maarja, das meestal natuurlijk met reklame)
Toevallig, ik ben ook geinfluenced door de reclame en heb dus meteen een lading besteld, komt vanavond binnen.
Ik zal mijn ervaring delen hier
Aranel schreef:Galja schreef:*breekt even in als stille meelezer…
Toevallig, ik ben ook geinfluenced door de reclame en heb dus meteen een lading besteld, komt vanavond binnen.
Ik zal mijn ervaring delen hier
SusanH schreef:Wie weet er een fijne mousse die cg proof is en te koop is bij Etos of Kruidvat? Iedere keer als ik een fijne mousse heb gevonden gaat ie uit de handel. Ik gebruikte de syoss mousse zonder alcohol en siliconen. Ze hebben ook een krullenmousse van syoss maar die is volgens mij niet cg proof.
Aranel schreef:Kom ik even met een soortgelijke vraag, iemand een tip voor een goede leave in conditioner van de drogist?
Die van Eve curls vond ik fijn (maar prijzig en alleen online te bestellen), die van Yari niet (veel te vettig).