Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britt_Sisi schreef:Maar bij mij was het gisteren zo dat ik niet zo zeer zin had in lekkere dingen maar gewoon echt honger had. Niet zo zeer zin in slechte dingen etc. Meer op zoek gegaan naar echt vullende dingen haha
Mizora schreef:De ronde van insturen, week 7, is van 12 t/m 18 februari. Sta je al op deze lijst en blijft de informatie kloppen, dan hoef je alleen je huidige gewicht door te geven. Sta je nog niet op deze lijst of moet er iets aangepast worden, geef dan a.u.b. weer het hele rijtje door bij de volgende weging (dus Startgewicht, streefgewicht, stardatum en huidige gewicht week 7).
Dinniej schreef:Thanks!
Zijn er hier meer mensen die Weight Watchers doen?
Op de vorige pagina las ik iets over calorien bijhouden. Ik moet eerlijk toegeven dat ik helemaal niet bijhoud hoe veel calorien ik binnen krijg. Ik houd me aan mijn Weight Watchers punten en that's it (zit gemiddeld zo rond de 1100-1300 dacht ik). Daarbij beweeg ik nauwelijks, 4x per week een half uurtje hobbelen op mijn paardje en ook ongeveer 4x per week een uurtje fietsen (lage versnelling) ivm knieblessure.
Rebecca schreef:Heb vandaag een dip , heb op het werk een kippenpoot uit de grill gehad (Ze waren te gaar en niet verkoopbaar daardoor ) . Als warn eten 2 stukjes vlees , ben moe dat werkt ook gewoon niet. Twijfel nu of ik helemaal los ga en naar de winkel sjok voor wat chips of ik thuis blijf .
Moet gewoon sterk blijven en nee zeggen maar heb de hele week al zin in cola (vind ik vies eigenlijk:+ ) ijsjes, en ijsthee en nu dus chips
Rebecca schreef:Heb vandaag een dip , heb op het werk een kippenpoot uit de grill gehad (Ze waren te gaar en niet verkoopbaar daardoor ) . Als warn eten 2 stukjes vlees , ben moe dat werkt ook gewoon niet. Twijfel nu of ik helemaal los ga en naar de winkel sjok voor wat chips of ik thuis blijf .
Moet gewoon sterk blijven en nee zeggen maar heb de hele week al zin in cola (vind ik vies eigenlijk:+ ) ijsjes, en ijsthee en nu dus chips