Naar de sportschool!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-18 16:03

Thanks dames, ik heb jullie wel een beetje gemist. :(:)

LM, dat klinkt hilarisch. :')
Ik heb voor krachtoefeningen handschoentjes, dat scheelt een hoop eelt.

Maandag mocht ik, of nouja, werd ik vriendelijk doch dringend verzocht om tijdens een nummer bij Zumba op het podium te komen dansen. := Nog nooit gedaan dus dat vond ik wel spannend maar ergens ging de knop om en had ik er lichtelijk sch**t aan wat de mensen in de zaal vonden en ik vond het verrassend leuk om te doen.

LadyMadonna

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 16:10

Die ghandschoentjes van de action heb ik voor het buiten fietsen, maar ga er altijd erg in zweten... Nouja, zal ze eens proberen

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 16:12

LadyMadonna schreef:
Die ghandschoentjes van de action heb ik voor het buiten fietsen, maar ga er altijd erg in zweten... Nouja, zal ze eens proberen

ahh dat is inderdaad wel minder! Ik moet ze dus nog proberen. Ik had vorig jaar handschoentjes van decathlon merk, die waren heel erg prettig. Geloof nog geen €5 ook haha.

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 17:16

Handschoenen heb ik ook overwogen, maar volgens mijn dochter moet je gewoon eelt kweken, tot bloedens toe en daarna kun je er beter tegen. En daar heeft ze wel een punt, het gaat mij steeds beter af.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 17:27

Geef mij maar gladde handen en handschoentjes :Y)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 18:05

Ik ben nagelstyliste, dus mijn handen zijn mijn visite kaartje :)

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 18:08

Ik heb ook de handschoentjes van de action.
Mij bevallen ze prima :)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 18:50

LadyMadonna schreef:
Hebben jullie trouwens tips tegen zere handen? Handschoentjes? Magnesium? Ik krijg ze van de stang met deadliften, en nu doe ik nog maar 3x20x30kg....

Ik heb fitnesshandschoenen van Nike. Kleine investering (18 euro), maar geen pijn, weinig eelt, ze zitten lekker luchtig, grip, kunnen in de wasmachine...

https://m.perrysport.nl/product/nike-fu ... lsrc=aw.ds
Ik heb deze
Laatst bijgewerkt door Eske_B op 12-04-18 18:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 18:54

Die stang is idd niet erg prettig aan je handen, als ik daarin zwaarder moet, ook maar eens kijken naar handschoenen oid..

Maandag met PT gesport, flink aangepast ivm rug (volgende dus enorme spierpijn in mijn armen :') ) Dinsdag fysio en voelt nu al stuk beter, SI gewricht zat vast.. Morgenavond ga ik trainen als de fysio er is, ze hebben daarvoor speciale uren, das wel fijn.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 20:08

Ik haat handschoentjes. Heb ze ooit gekocht. Een keer geprobeerd en toen in de kast geflikkerd.
Toen ik nog stallen mestte had ik ook eelt. Dus zie niet waarom ik nu ineens poezelige handjes moet hebben. haha. Dus ik doe alles met blote handen. Geeft mij ook betere grip.
Maar ik kan ook niet squatten met zo'n spons in m'n nek. Snap echt niet hoe mensen dat doen.
Gewoon stang op je rug en knallen.
Vandaag was PR dag voor squatten. Ik heb 70 kg gehaald! Trots.
Geloof me, voor mij is dat echt mega! Vorige keer was het 62,5. Nu 3x 62,5, 2x 65, 1x 67,5 en 1x 70 dus.
Heeft deze maand, die als focus de squat had, dus erg goed geholpen.
Volgende maand DL. Dus hopelijk krijg ik die ook weer iets omhoog.

Goed om je hier weer te zien Jolien!

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 20:47

Ik doe alleen pull ups/chin ups met handschoenen aan, de rest zonder. Heb maar een mini beetje eelt, net zoals ik van het paardrijden altijd had.

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 20:49

@ Needje, hier ook geen gebruik van een foamrol bij het squatten. Daar kan ik ook niks mee. Knap hoor zoveel kg squatten. Dat kan ik nog lang niet.

Ik verhoogd elke week iets aan gewicht, maar deze week vanwege migraine nog maar 1x geweest, dus ik hou het gewicht even hetzelfde.

Leuk al die enthousiaste sportschool gangers

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 23:26

Ik vind handschoentjes vreselijk, m'n grip wordt er slechter mee en bovendien is het dan alleen maar irritanter als je ze vergeet :+ Maar vooral minder grip vind ik heel vervelend.

Sorry, heb wel bijgelezen maar zal later even reageren! Heb het onwijs druk en vanaf deze week zit ik er ook echt een beetje doorheen :o

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 08:10

Eulogy; toch niet vanwege de wedstrijd die steeds dichterbij komt, of alles wat je ervoor moet doen en laten? Sterkte, pas goed op jezelf!

Ik ga zo richting sportschool na 2 dagen migraine en een dag alleen hoofdpijn, voel ik me nu redelijk. Nog wat sluimerende hoofdpijn, maar moet toch een keer de deur uit. Funxtion laat ik denk ik even voor wat het is en maar gewoon mijn eigen krachtschema rustig aan op eigen tempo. Althans, dat zeg ik nu. Eenmaal in de sportschool zal het vast anders zijn, dan zit ik zo weer in het " vol vermogen gevoel ".

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 20:12

Ik heb zonder dat ik het in de gaten had één n van mijn doelen bereikt, ik had niet in de gaten dat de stang 20kg weegt, waardoor ik nu mijn eigen gewicht kan squatten en ik dichter bij mijn gewicht DL doel ben dan ik dacht.

Ik hoef er nog maar 4 kg bij te pakken en dan kan ik mijn eigen gewicht DL, of ik moet 4 kg afvallen, maar dat zou valsspelen zijn en vindt ik ws lastiger dan die 4 kg zwaarder trainen

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 22:53

Netjes Mama3!!

Ik heb ook geluk gehad. Vandaag ben ik naar een andere vestiging gegaan dan maandag en wat zie ik? Hier hebben ze wél het merk apparaten staan zoals op de website vermeld staat. Toch wel fijn om wel zoals gewend te kunnen blijven sporten. *\o/*

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 00:08

Wij zijn vandaag bij de fibo geweest. Vond het een beetje tegenvallen. Hadden gehoopt meer atleten te zien om motivatie op te doen, maar enorm veel was écht puur verkoop gerelateerd. Dus er was weinig ‘show’ vond ik.

Evengoed wel een fijne dag gehad! Vriend werkt enorm veel en vandaag had ik hem helemaal voor mezelf :D ook wel eens fijn!

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 08:05

Ik wilde gisterenmiddag eventjes gaan op de sokken :o
Maar teen deed best zeer na 1 ochtendje werken. En mag vandaag en morgen ook.
Dat ik volgende week maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag maar ga :)
Vandaag nog 30 dagen voor mijn geregistreerd partnerschap. Dus moet nu van mijzelf vanaf aankomende week minimaal 3x gaan. Ook zitten er nog minimaal 3 etentjes bij :+

Maar ik ga niet overbelasten :)

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 21:25

Even snel een berichtje tussendoor.
Zijn hier toevallig mensen die door afvallen eigenlijk kleinere broeken kunnen gebruiken?
Heb 3 gedragen spijkerbroeken maat 42/44.
Sommige zijn niet zolang gedragen.
Mogen tegen de verzendkosten weg

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 10:14

Mensen hier met ervaring met een hielspoor + sportschool? :+

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 10:16

Ook een vraagje tussendoor.. zijn er mensen die door het sporten juist een grotere broekmaat moeten?? Het is een beetje suf, maar mijn billen passen niet meer in mn broek.. ik vind dat echt nogal annoying.. -O-

En om nou tegen de instructeur te zeggen 'ik wil niet meer squatten'...

maar eerlijk, dat kan toch helemaal niet? Je kan toch geen dikkere reet krijgen... :?

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 10:36

Haha Cer ik moet eigenlijk wel lachen :') Maar ja je billen kunnen wel degelijk groeien :P

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 10:37

Waarom zou je geen dikkere bibs kunnen krijgen? Als je je bilspieren goed traint groeien die ook gewoon he.
Ik wil juist dat mijn kont groeit. haha. Train er hard voor. Maar bij mij wil het nog niet zoals ik het wil. haha
Dus ben jaloers!

Geen ervaring met hielspoor gelukkig.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 10:42

Yep... mijn broeken nu Zitten bij mijn taille veel te los en bij Mn benen en bips netjes aangesloten :')

Daarom wil ik graag wat leggings van xxl nutrition. Ze hebben casual leggings. Niet voor in de sportschool.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 10:45

Hoe bedoel je Loez niet voor in de sportschool? Dat je die leggings niet aan zou trekken of? :P

Ik ben ook nog op zoek naar fijne hoge leggings die niet doorschijnen, dat is wel een must :')