Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MariekeTV schreef:Heel lang geleden hier wel al eens wat geplaatst.
En dan nu toch het besef dat er in al die tijd nog steeds helemaal niks veranderd is, en dat mijn gewicht echt (voor mij) de spuigaten uit loopt![]()
Toch opnieuw MFP op mijn telefoon geinstalleerd en bezig alles eens in te vullen.
Ook even op verschillende pagina's mijn bmr berekend en dat als minimum in MFP gezet.
Ook wil ik hier actief mijn lijstjes gaan posten om echt een stok achter de deur te hebben, en om eventueel ideeën op te doen.
Wel nog een vraagje voor mensen die wel pakjes en zakjes gebruiken, hoe voeren jullie dat in?
Samantha schreef:@denbine wat knap dat je al zoveel kwijt bent! Weet je wat de reden is reden dat het niet echt lukt? Ze zeggen ook vaak dat je op een geven moment een beetje blijft hangen qua gewicht maar dat je dan juist door moet gaan. Hou je je kcal bij?
@Frummels wat leuk dat je volgend jaar gaat trouwen! Gefeliciteerd!Uit eerdere pogingen om af te vallen heb ik ook gemerkt dat ik echt mijn kcal en macro’s bij moet houden. Op gevoel lukt het niet omdat ik dan toch meer/vetter eet dan dat ik denk..
MariekeTV schreef:Hier eens een proeflijstje gemaakt.
O: 200gr griekse Yoghurt
100 gr aardbeien
50 gr blauwe bessen
T: een cracker (vezelrijk) met rookvlees en een gekookt ei
L: 2 snee waldkornbrood met boter en ham en kaas (dubbelgeklapt)
T: 1 krentenbol en 2 mandarijnen
A: 500 gr macaroni carbonara
Ik kom hiermee op 1692 calorieën uit.
Voelt nog steeds "apart" om zoveel calorieën te moeten eten om gezond af te kunnen vallen