[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarrieLeen

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 13:12

Hoi dames, hier een stille meelezer. :) :o Ik vind het erg leuk om al jullie looks te bekijken en van jullie te leren!
Zelf vaak alleen mascara en soms iets oogschaduw, dus nog weinig met jullie te delen. Maar wil wel eens beetje experimenteren. :D

Ik had ook een vraagje over een liquid lipstick: Hebben jullie ervaringen met Maxfactor Lipfinity en zo ja welke? :)
Ik had ze geprobeerd op mijn hand en vond er wel mooie kleuren tussen zitten, plus ook goed longlasting.
Ik kreeg ze er met water en zeep niet meer af namelijk. _O- En anders verder nog vergelijkbare aanbevelingen?

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 13:33

Geen ervaring mee MarrieLeen! Maar ik ben ook benieuwd, heb er vaak bij gestaan :))

Hmm, vanochtend nog zo lovend over het palette (make up revolution fortune favours the brave) , de roze kant is minder gepigmemteerd :+ look proberen te maken maar valt op de foto al helemaal weg.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

EDIT: dat moment dat Snapchat het zelfs ietsje beter op de foto krijgt dan je eigen camera :evaw:
Afbeelding

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 17:25

Heb ik geen ervaring mee. :n

Mondy; prachtige liquid.

Ikwashier; mooie kleur combinatie (voor zover ik het kan zien. :D)
Afbeelding

Ik kijk een beetje boos, maar ik draag een bruine Mascara van de Etos. Blush van Make up revolution en MAC Spirit + Whirl liner.

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 12:57

Ikwashier: heel mooi de roze look, vind het ren hele zachte look

IsabelK: vind vooral de lippenstift heel gaaf

Mondy beterschap met je oog :) cind het knap dat je dan nog de wilskracht opbrengt om er nog iets van te maken :P ik heb dan direct zoieta van het is niks... en het wordt niks :P maar je hebt het tegendeel voor mij bewezen :) zelfs met een blauw oog kun je je de moeite nemen om je mooi te maken :D ik vind de bruine oogschaduw heel mooi bij je ogen passen

Velvet: paars met oranje is echt super :D maar ja eigenlijk staat alles super bij jou...

Avelien: je haar is heel erg leuk zo :D ik had nooit gedacht dat oranje oogschaduw mooi zou zijn :P (vind ik persoonlijk een beetje een wngw kleur) maar vind het een heeel gave look geworden zo :D je ogen knallen er van

Ik heb toch weer eens een wing geprobeerd... vind dat bij anderen zo leuk staan... ben bang dat het door mijn hooded eyes gewoon echt niet bij me past... heb m wel wat dummer gekregen... en denk dat het wel al wat beter is... ik ga eens bij een mac binnenlopen om te kijken of een prof er wel wat van gemaakt krijgt :D

Het resultaat van vandaag...

Afbeelding

Afbeelding

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 18:56

Ikwashier op de onderste foto inderdaad beter te zien. Iig mooie kleuren !

Isabel die bruine mascara lijkt toch best donker bij je :)

Neon haha dankje. Ach blauw oog valt toch wel op met of zonder make up. Dus waarom geen make up toch !
En het wegwerken is nog teveel moeite :D
Jouw look is heerlijk zomers <3

Hier erg blij met de Catnap die ik van Shizzle heb <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 20:45

Wauw wat een mooie looks allemaal!
Ikwashier: Ik vind het een hele mooie zachter look :)
Mondy: Jou looks worden met de keer beter, ondanks je blauwe oog ziet alles er toch mooi uit! :P

Ik heb ook even een vraagje; mijn huid is de laatste tijd helaas helemaal niet mooi en ik zit met veel onzuiverheden. Die wil ik natuurlijk graag bedekken en daarvoor zoek ik een fijne concealer. Het liefst een liquid maar ik kan niet echt wat vinden helaas. :( Hebben jullie nog tips?

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-17 21:58

Jellybeans schreef:
Mondy: Jou looks worden met de keer beter, ondanks je blauwe oog ziet alles er toch mooi uit! :P

Ik heb ook even een vraagje; mijn huid is de laatste tijd helaas helemaal niet mooi en ik zit met veel onzuiverheden. Die wil ik natuurlijk graag bedekken en daarvoor zoek ik een fijne concealer. Het liefst een liquid maar ik kan niet echt wat vinden helaas. :( Hebben jullie nog tips?

Wat is ong. je budget? :)

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 10:30

Tytonidae schreef:
Jellybeans schreef:

Wat is ong. je budget? :)

Dat maakt niet zo heel erg veel uit als het maar niet duurder dan ong. 30 euro is, maar voor een echt goede concealer wil ik best wat betalen. :p

diesel83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 13:53

Ik vind de concealer van dior skin star heel fijn (prijs rond de 25-30 euro). Deze heb ik in combinatie met een lancome foundation.

Mijn huid was de laatste tijd ook heel onrustig en ik heb een pigment plek overgehouden op mn bovenlip van mn 3 jaar geleden zwangerschap :-(. Ik ben op dit moment bezig met een peeling kuur van lancome (visionaire cressendo) zit nu op 2 weken, maandag ga ik over naar fase 2. Mijn huid is al zoveel verbeterd :D pigment word echt veel lichter delen zijn zelfs verdwenen. Geen puistjes meer, lijntjes worden steeds minder. Kost wat maar moet zeggen ik heb het er wel echt voor over als ik nu zelf zie wat het doet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 16:34

diesel83 schreef:
Ik vind de concealer van dior skin star heel fijn (prijs rond de 25-30 euro). Deze heb ik in combinatie met een lancome foundation.

Mijn huid was de laatste tijd ook heel onrustig en ik heb een pigment plek overgehouden op mn bovenlip van mn 3 jaar geleden zwangerschap :-(. Ik ben op dit moment bezig met een peeling kuur van lancome (visionaire cressendo) zit nu op 2 weken, maandag ga ik over naar fase 2. Mijn huid is al zoveel verbeterd :D pigment word echt veel lichter delen zijn zelfs verdwenen. Geen puistjes meer, lijntjes worden steeds minder. Kost wat maar moet zeggen ik heb het er wel echt voor over als ik nu zelf zie wat het doet.

Interessant. Ik heb ook melasma(op de foto hieronder is mn vlekkerige huid te zien) dus ben benieuwd naar je vorderingen. Gebruik nu iets van biodermal maar dat werkt nog niet zo.
Vandaag weer eens opgemaakt en mooi blauw is niet lelijk. :P
Vind alleen mn lippen niet mooi qua vorm. Schoot wat uit imdat ik in de auto zit _O-

Afbeelding

diesel83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 16:48

Joolien, ik heb al zoveel geprobeerd er tegen niks werkte. Vorig jaar zonnebank en dan die pigmentvlekken factor 50 op..maar zonnebank droogt ook weer uit. Heb clinic dark spot corrector gebruikt werkt wel heel iets maar niet genoeg (vind ik dan). Nu nog 2 weken dan is mn kuur voorbij :o ik vertrouw erop want het is nu al echt verbeterd *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 17:02

Nais, heb je ook een voor-na foto? Ben wel benieuwd.

diesel83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 17:05

Ik baal er juist zo erg van dat ik het altijd zoveel mogelijk heb weg gewerkt en niet zo van de selfie fotos ben. Ik zal eens zoeken of ik fotos heb waar je het op ziet en dan over 2 weken na foto te doen deze dan plaatsen.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 23:15

Avelien, vind dit tot nu toe een van je meest geslaagde looks qua blending. :j

Mickey, damn wat kan jij dat koel goed hebben. Jaloers!

Elke <3

Ikwashier, moeilijk te zeggen zo omdat je niet kan zien hoe het staat wanneer je je ogen open hebt, maar denk dat een tikkeltje meer blenden geen kwaad had gekund. Dat kan het bijna nooit namelijk. :D Zijn wel lastige kleuren hoor die je hebt gepakt. Je andere look valt totaal weg.

Neon, je hebt zo'n leuk, fris gezicht. Vind alleen de eyeliner niet zo heel geweldig bij je staan als ik eerlijk ben. Vind het ook niet echt een mooie wing hebben.

Mondy, mooie kleuren gepakt! Je matcht alleen wel met de plek onder je ogen haha.

Jolien, vind de blauwe kleurtjes erbij erg random. Tevens vind ik de lipkleur (die wel mooi is!) hier niet zo bij passen.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 19:02

Even wat looks van mij die ik over de loop van een paar weken heb gemaakt. :) Alleen nog geen tijd voor vrij gemaakt om te posten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Oh, en voor de Zoeva fans onder ons! Verwacht dat deze binnenkort ook bij de Douglas te krijgen is. Nu alleen nog via de Zoeva site zelf.

Afbeelding

Ik wil dat blush/highlighter palette. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 20:18

Niniane, leuke looks al vind ik het bronze/bruine mooier bij je staan. Het grijs/zwart maakt je wat roder lijkt wel.
Mooie palettes. Ik heb niet zoveel met blush palettes maar vind het oogpalette wel mooi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 20:44

Mijn nieuwe liefde <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

<3 <3 <3

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 20:56

Omg sugarpill is nu verkrijgbaar bij The Make up Spot <3

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 23:09

Omg dnt! Zoooo jaloersssss heb je swatches?

Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 03:17

3 uur 's ochtends is een prima moment om bij te lezen denk ik zo :')

Mondy & Avelien, wat gaan jullie vooruit met jullie looks, steeds toffer!

Elke weer een erg mooie look <3 staat goed bij je ogen en haar!

Ikwashier, mooie sprekende ogen heb jij :D

Mooie looks Niniane, mooie kleuren vooral bij die eerste

Boozyshop had korting op Nabla dus ik moest deze beauties natuurlijk even halen :o

Afbeelding
Ben verliefd! vlnr: Danae, Absinth, Luna, Ludwig

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 03:29

Waaauw mooie aankoop! Vooral danae en ludwig!

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 07:24

Wauw die Swatches van Nabla zijn echt heel erg mooi :)
Viseart spreekt mij niet aan, lijkt zo'n goedkoop doosje terwijl ik echt wel weet dat dat niet het geval is :) ben wel heel benieuwd naar Swatches/looks! De kleuren zijn erg mooi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 08:01

Suus___ schreef:
Omg dnt! Zoooo jaloersssss heb je swatches?

Nee, nog niet.
Te druk geweest -O-

Maar vandaag nog dagje werken en dan lekker paar dagen vrij, dus tijd genoeg om uitgebreid te spelen :D

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 08:13

Kelly schreef:
3 uur 's ochtends is een prima moment om bij te lezen denk ik zo :')

Mondy & Avelien, wat gaan jullie vooruit met jullie looks, steeds toffer!

Elke weer een erg mooie look <3 staat goed bij je ogen en haar!

Ikwashier, mooie sprekende ogen heb jij :D

Mooie looks Niniane, mooie kleuren vooral bij die eerste

Boozyshop had korting op Nabla dus ik moest deze beauties natuurlijk even halen :o

[ [url=m/yjDjpJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben verliefd! vlnr: Danae, Absinth, Luna, Ludwig

Holyshit <3

DnT daar ga jij heel wat plezier aan beleven. Leuk kadotje aan jezelf. Ben benieuwd naar je looks ermee :D

Merel, je blending skills zijn nice!! Vind bronze je echt heel mooi staan

Mellanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 08:52

Dnt, ben ook wel benieuwd naar swatches!

Wauw Kelly, wat zijn die gaaf :wow: