Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn! ik ben heel erg blij voor je
spicegirl
Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-17 23:30
te vroeg gejuicht in de avond weer wat pijn, al is het niet zo erg. maar vooral beroerd, en erg misselijk. ondanks weer een pilletje. doe mijn best om die ene boterham van vandaag binnen te houden..
Wat ontzettend balen zeg, ik duim voor je dat je vanavond wel kan slapen.
marleen_usar
Geplaatst: 05-10-17 08:17
Dat is niet leuk zeg heb je wel kunnen slapen?
spicegirl
Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-17 18:58
beroerde nacht gehad, hubby kreeg mij om 13.00 uur nauwelijks wakker.toch naar het zkh. gestrompeld, en daar een paniek-momentje veroorzaakt, toen ik bewusteloos op de bestralingstafel lag. RN team om me heen, maar mijn ademhaling en rikketik deden het nog. gelijk opgenomen, en binnenste buiten gekeerd. is wss een ernstige verstopping. helaas ben ik niet aansprrekbaar voor de oplossing, dus weer naar huis, met lax tabletten.
Sterkte meid. We leven met je mee, maar dat weet je wel!
Janneke2
Geplaatst: 05-10-17 19:40
Meis toch - is er een bokt bokaal voor onderkoelde humor...? Dan is die voor jou!
Eerst kan de hubby je niet wakker krijgen, dan meld je dat je 'bewusteloos' op die tafel lag. ....ik dacht al dat de slaapmeds eindelijk werkten en jij ter plekke in diepe sluimer raakte... Dus ik verwachtte: artsen er omheen, onderzoek: hartslag, aanwezig; ademhaling, hoorbaar en dan een diepe snurk. Maar dan is het verstopping, terwijl je al nauwelijks iets binnenkrijgt.
Klasse zo nuchter als je met dit #&^#_£*&₩$@ omgaat...!
Ah nee, wat een domper weer, en we waren al zo'n beetje aan het feesten omdat het beter leek te gaan.... Ik haal morgen nieuwe kaarsen, voor nu een wierrookje voor je
beetje onduidelijk mss. ik was letterlijk bewusteloos op de tafel...ze hadden het reanimatie team geroepen,en ben op een kamer gelegd. maar alle labwaardes waren goed. ikhad alle verschijnselen van dehydratatie,maar dat was het niet. de misselijkheid die ik heb, komt hoogstwss door verstopping. net als je gootsteen, wat er onder niet uitkomt ..