Jodie, lekker bezig

Kaatje, ik heb solow, clueless en lumiere 2

En thanks ladies, ik ben ook echt zo blij met m'n huid Elke

Shiva, dat is niet waar hoor, heb zo wel bewijs voor je

Niemand opgevallen dat t puntje van m'n neus gezwollen is?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xAlice schreef:marlonFloris schreef:Jeetje ik moet gewoon 15 pagina bijlezen! Ga ik nu maar even doen haha.
Heeft iemand hier toevallig ook het abbo op beebee cosmetics? Ik nu een aantal maand en alle productrn bevallen super. Helaas de laatste bronzer is te donker/oranje.
Ik heb het maanden gehad (nu niet meer omdat ik binnenkort naar het buitenland vertrek) en ben er oprecht enorm blij mee. Echt top producten en kon bijna alles gebruiken.
Zit nog steeds te twijfelen of ik dingen wil nabestellen, want zijn echt mijn favoriete make-up dingen wel.
Damned schreef:Die eersteik denk dat je die enkel in gewone lippenstift moet kopen, zodat je hem minder dekkend kunt opbrengen, dan denk dat sommigen er nog wel mee staan! Zie vn dat filmpje van lisa eldridge dat iemand hier gepost had
_Friemel schreef:Damned schreef:Die eersteik denk dat je die enkel in gewone lippenstift moet kopen, zodat je hem minder dekkend kunt opbrengen, dan denk dat sommigen er nog wel mee staan! Zie vn dat filmpje van lisa eldridge dat iemand hier gepost had
Ik hen Candy yum yum, maar kan dan echt zo de straat op, ik kan er gewoon niet mee weg komenkoud roze kan ik gewoon NIET hebben
Kijk eens wat m'n zusje kwam brengen
[ [url=m/iZGCOy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HSJX1c.jpg]Afbeelding[/url] ]
Morgenochtend proberen