Dilan, als ik jou zou zie, dan zou ik jou ergens rond de 20 schatten

Straks lekker een uurtje Xco doen, keertje wat anders dan iedere keer in m'n uppie die krachttraining, heb er nu al zin in!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
linoleum schreef:Wat foto's (helaas wel klein) om beetje te zien hoe je eruit kan zien met een bepaald vetpercentage.
[ Afbeelding ]
Over het algemeen is rond de 18% volgens mij dat je buikspieren zichtbaar worden. Maar daar is veel toewijding en doorzettingsvermogen voor nodig.
lisanne1989 schreef:linoleum, ik ben 26 en mijn lengte is 1.69m. Nja, als je toch bedenkt dat meer dan een kwart van je lichaam gewoon vet is.. pff!Maar al met al geen slechte weging. Denk dat ik me over een week of 2 weer laat wegen, dan behoud ik hopelijk de motivatie als ik ook daadwerkelijk vooruitgang zie
Dilan, als ik jou zou zie, dan zou ik jou ergens rond de 20 schattenmaar jij hebt een prima figuur hoor! En tja, dat positieve zelfbeeld, daar heb ik ook nog moeite mee (maar volgens mij is dat iets waar veel vrouwen last van hebben
)
Straks lekker een uurtje Xco doen, keertje wat anders dan iedere keer in m'n uppie die krachttraining, heb er nu al zin in!
secricible schreef:http://www.burgerking.nl/bekijk-onze-producten
Als je ze aanklikt krijg je de voedingswaarde. Kun je thuis alvast inpassen als je wil
Raja schreef:Mag ik me ook melden?
6 jaar geleden ben ik op eigen krachten 10kg afgevallen en was ik super blij met hoe ik er uit zag.
Toen heb ik mijn vriend leren kennen....
Die kijkt niet zo nauw met zn eten en dat was te merken helaas...
Nu ben ik 4 weken geleden begonnen met programma Bodysupport wat we bij ons op de sportschool (waar ik werk) aanbieden.
Dit is een 13 weken durend programma waarbij je dag menu's krijgt.
Je hebt dan iedere week een weegmoment en contact moment met de begeleider.
Ik ben nu keurig 4 kilo kwijt en wil er nog minstens 7 af.
Ik zit op 1700 Kcal en het is echt super goed te doen!
6 eetmomenten op een dag met maximaal 2,5 uur tussen je eetmomenten zodat je spijsvertering op gang blijft.
Daar moest ik wel even aan wennen
Ik was gewend om gewoon 3 x per dag te eten...
Maar het gaat me super makkelijk af!
Plus dat ik het wel erg handig vind dat er gewoon staat wat ik mag eten
Scheelt een hoop nadenken over het avondeten en uit wanhoop de verkeerde keuzes maken...
Je kunt alles wat er in je lijst staat (digitaal) aanklikken en dan kun je zien door wat en hoeveel daarvan je het kunt vervangen.
De keuze is reuze!
linoleum schreef:Wat is er mis met een broodje halen op station of iets dergelijks?
Ik ga serieus elke week minstens 1x uit lunchen, en dan kies ik mooi wat ik lekker vind. En nog nooit problemen mee gehad dat het teveel kcal zou zijn of niet gezond..