Wil anders iemand zijn daadwerkelijke tattoo en de schets erop zetten? Ik ben eigenlijk best wel benieuwd hoe verschillend het kan zijn
Bokker13579
Geplaatst: 23-02-16 15:05
eclair98 schreef:
Wil anders iemand zijn daadwerkelijke tattoo en de schets erop zetten? Ik ben eigenlijk best wel benieuwd hoe verschillend het kan zijn
Schets heb ik niet, maar mijn tattoo is wel precies het zelfde!
Killyenn
Geplaatst: 23-02-16 15:10
Mijn schets was vrij simpel, wel in kleur en met alle essentiële onderdelen erin, maar al het dotwork heeft hij tijdens het zetten verzonnen. Heb hem daar ook de vrijheid in gegeven omdat ik z'n stijl erg tof vind, daarvoor ging ik naar hem. Dus mijn schets en uiteindelijke tattoo zagen er best anders uit. Heb de schets zelf niet, heb hem alleen op de dag zelf gezien vlak voor het zetten.
Ik heb mijn laatste tattoo zelf getekend en met die tekening naar de shop gegaan. Samen met hem de laatste puntjes op de I gezet en wat beter passend op mijn lichaam gezet.
Ondanks wat kleine verbouwingen aan mijn ontwerp is het heel dicht bij mijn originele idee gebleven
Mijn schets en de tattoo zijn ook gewoon hetzelfde!
_Micha_
Geplaatst: 23-02-16 15:36
\ Sorry voor de grote foto's kon ze even niet verkleinen. Linker schets dus, stipjes hadden we afgesproken om te vervangen door de honinggraad. En de roos is gespiegeld omdat dit mooier op mijn been was. Maar de rest is dus verschil tussen schets en tattoo.
Zijn er hier mensen die samen met een vriend(in) een tattoo hebben laten zetten? En dan bedoel ik niet zo zeer je partner
jup,
Anoniem
Geplaatst: 23-02-16 18:30
Kwam net dit artikel tegen van de backpiece van Adam Levine. Moet zeggen dat ik hem behoorlijk vind tegenvallen Helemaal van zo'n iemand verwacht je toch wel dat hij naar de beste artiest gaat die er is, ongeacht het prijskaartje. Maar naar mijn idee kloppen de verhoudingen in het gezicht en bij de schedel gewoon niet. Wat vinden jullie?
Zijn er hier mensen die samen met een vriend(in) een tattoo hebben laten zetten? En dan bedoel ik niet zo zeer je partner
jup,
Vriendin en ik gaan er binnenkort ook laten zetten, zijn hard aan het bedenken wat en waar
_Friemel
Geplaatst: 23-02-16 19:20
Ik heb Vincent op mijn rug laten tekenen, leek ons het beste toen hij hem klaar had zei hij wel "hij is wel iets groter geworden en toen ik gewoon zei "Doen we!" Vond hij onwijs tof natuurlijk hij kan zich altijd helemaal uitleven op mij
NatassJa
Geplaatst: 23-02-16 21:09
sans6 schreef:
Ik heb toevallig gisteren samen met m'n beste vriendje een tattoo laten zetten. Lag al in de planning, maar hij durfde nog niet. Zou z'n eerste zijn.
Van het weekend waren we in Gent voor 4 dagen en gisteren was hij jarig. Tattoo shop in Gent een mailtje gestuurd 's ochtends en we konden 's middags terecht. Heel tof! Ze hebben normaal een wachtlijst tot maart 2018!