Gaaf Drunksheep! Misschien is het een idee als je producten voor andere mee gaat nemen dat ze van te voren alvast geld over maken? Beetje banketstaaf voor je als je anders zelf nog uitgebreid wilt winkelen haha!!
Toch jammer dat alles wat ik dan wil, alleen in Amerika bij Sephora te verkrijgen is en niet in Frankrijk. Kat von D en de UD Vice palettes.
Ik al 3 dagen geen make-up op en morgen denk ik ook niet. Druk aan leren en verder wat aan sporten. Ook wel eens lekker om geen tijd aan te besteden
Niniane
Geplaatst: 03-11-15 18:18
Ooh daar zou ik eventueel in geïnteresseerd zijn Drunksheep! Mijn moeder krijgt de producten die ik wil niet gevonden in Amerika dus dan komt het wel leuk uit als iemand anders het alsnog mee kan nemen.
Hoewel ik het raar vind dat ze het niet gevonden krijgt. Semi-Sweet van Too Faced kan ik niet echt inkomen dat ze die nergens hebben daar en Nars Orgasm al helemaal niet.
Ik weet morgen of het doorgaat, zal het hier dan plaatsen en dan kunnen we wat regelen met iedereen die dat wil
_Nelleke_
Geplaatst: 03-11-15 18:44
Oh mensen dit is totaal offtopic maar ik wil het toch heel graag even zeggen: Ik heb zojuist over de telefoon gehoord dat ik ben aangenomen voor mijn droombaan! Ik mag mezelf straks C.abin A.ttendant bij KL.M C.ityhopper noemen! Ik ben echt onbeschrijflijk blij! (Side note: ik kan straks wekelijks shoppen in alle Europese steden bij de Sephora!!! Jaaa!)