Fitness Beginners gezocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 20:32

RusselNuwell schreef:
Zo herkenbaar :') Doorgaans drink ik nauwelijks tot niet, alleen voor en op uitgaansavonden/feestjes/festivals/concerten kan ik het gewoon echt niet laten staan. :o

Tijdens festivals en uitgaansavonden blijf ik meestal ongeveer gewoon op gewicht. Heel veel dansen en heel veel alcohol. Dus dan heft de een de ander een beetje op. :o

Vandaag even paardgereden en lekker gesport! Wel vanmorgen door mijn enkel gegaan. Kreeg er pas last van tijdens het sporten.

Op weekend festivals val ik vaak wel af :') dan drink ik weinig tot geen alcohol en ik leef op doritos (en dan 1 zak over het weekend). Haha!

Had vandaag onverwachts een vloeibaar diner, kwam studiegenoten tegen en van het een kwam het ander. Maar dat was maar 1 biertje want mijn trouwe schimmel stond op me te wachten :)

HouVanUtopia

Re: Fitness Beginners gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 21:07

Ik val meestal ook af op festival! Vaak ingevallen buik de aarna.

Vanavond mn feestje begonnen norma nooit last van en nu jeeeezus vreetbui!
Dus 2 gevulde paaseitjes op. Roze koek en uhhhh handje borrelnootjes en zit aan 1 rose biertje whooooops

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 22:08

HouVanUtopia schreef:
Ik val meestal ook af op festival! Vaak ingevallen buik de aarna.

Vanavond mn feestje begonnen norma nooit last van en nu jeeeezus vreetbui!
Dus 2 gevulde paaseitjes op. Roze koek en uhhhh handje borrelnootjes en zit aan 1 rose biertje whooooops

Als dat voor jou een vreetbui is, dan wil je mij echt niet zien schransen :=

Ik houd wel van een biertje (of twee, drie, of ehh...), en daarbij is het meeste festivaleten héul erg vet. Scheelt nog wel dat ik meestal vrij weinig eet op een festival.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 22:35

haha inderdaad :D net weer een etentje gehad. We waren naar de wok geweest. heb zoveel gegeten dat ik echt buikpijn had. Hoop dat ik deze week nog tijd heb om ergens te sporten.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 06:52

Nou had net daarvoor gegeten gewoon en meteen dat erachteraan.

Toen snel me tanden gaan poetsen haha

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 07:39

Ohhhh my goooooddddd ik ben echt gesloopt... Gisteravond salsa & bachata les gehad (duurde tot een uurtje of 01:30), daarvoor dus schouders+armen+buik gedaan.. en nu heb ik zo les op de universiteit. Dusssss lekker weinig slaap gehad, spierpijn van gisteren, en ja inderdaad... NOG STEEDS BilSPIERPIJN VAN ZATERDAG! dit is dus al dag 4, terwijl ik het niet herhaald heb omdat het zo'n gruwelijke pijn doet haha. Nog even bedenken wat ik vanavond ga doen, sowieso cardiobox.. Misschien nog een lesje bootcamp of iets anders. heb te veel spierpijn om echt met zware gewichten te gaan trainen... :=

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 07:58

Goedemorgen!

Knap dat je toch gaat Emita :)

Hier een slechte nacht gehad (vriend heeft avonddiensten tot +/- 01:00, dan slaap ik zoooo slecht). Zit te denken om morgen te gaan bodypumpen en zaterdag even een afspraak maken om een schema op te stellen.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 08:04

dat is echt tot laat zeg Emita, jeetje. Zou niks voor mij zijn doordeweeks.
Ik had gisteren gelukkig weer een rustdag, spierpijn in mijn schouders is echt nog steeds killing, pfff.... Maar vanavond mag ik weer!

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 08:33

Jeetje emita! Knap dat je vanavond weer gewoon gaat!

Ik zat vanochtend gezellig zonder kids op me werk.
Nu ff ontbijten en dan eerste x hardlopen buiten ben benieuwd hoe het gaat.

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 09:51

Jeetje Emita, diepe respect!
Ik zit onder de 80 *\o/* Volgende streefpunt: 75kg (ook wel bekend als gezond gewicht). Absoluut een motivatiemomentje voor mij! Moet even kijken of ik vandaag ga fitnessen, staat op zich niet op de planning, maar ik zou het wel lekker vinden. := Al heb ik nog erg veel last van mijn enkel. Dus ik kijk even aan hoe het vanavond gaat!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 09:54

Goed bezig emita!!!

Ik heb nog nooit zo weinig gesport... Maar heb woensdag tentamen...

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 09:57

En nu komt de grap: ik helemaal brak maar gemotiveerd naar school. Zijn er stakingen. STAKINGEN!!!!!!!!!! Ik had gewoon nog in mijn bedje kunnen liggen. Waarom weet ik Dit soort dingen nooit?? :(

Goedzo RussellNuwell!! Goed bezig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 10:08

RusselNuwell schreef:
Ik zit onder de 80 *\o/* Volgende streefpunt: 75kg (ook wel bekend als gezond gewicht). Absoluut een motivatiemomentje voor mij!

Super goed van je!! Hoop dat ik dat over een poosje ook kan zeggen..

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 10:19

Emita schreef:
Waarom weet ik Dit soort dingen nooit?? :(

Je was te druk met sporten om het mee te krijgen :=
Renee, komt vast goed! Gewoon volhouden!
Vandaag stufi dag, dus ik ga zo boodschapjes doen. Las een recept over geroosterde kikkererwten als gezond tussendoortje. Ik ben erg benieuwd!

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 10:27

Hahaha neeeeee dan baal je!

Heb mn eerste rondje hardlopen erop zitten. Is de app alleen halverwege mn rondje gestopt maar hij praatte wel verder raaaar!

Voor mn gevoel is dat rondje ongeveer 2,3km en ben 20 min weggeweest eerste 5 min gewandeld voor eerste x buiten lopen best tevreden!

Thuis ook al wat billen oefeningen en buik oefeniy gedaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 10:48

Goed bezig allemaal!

Kun je het rondje niet via google maps natrekken? Weet je hoeveel km het is.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 11:41

even gemeten idd het was toch een iets langer rondje dan ik dacht!
Nu nog trotser!

het rondje is dus 3km

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 11:51

Haha mag je ook goed blij mee zijn is een mooi resultaat!

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 12:31

Erg netjes voor een eerste keer! Donderdag trek ik mijn hardloopschoenen ook voor het eerst sinds lange tijd weer uit de kast! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 18:59

Nou, even hier van me af tikken.. Ik loop sinds een paar weken braaf hard met m'n vriend samen.. Ergens hartstikke goed natuurlijk, maar sinds datzelfde aantal weken is de rem er compleet af qua eten. Het was afgelopen week zelfs zo erg dat ik in twee dagen een heel pak stroopwafels op heb gegeten en dan een nieuw pak koop zodat m'n vriend niet opmerkt dat ik ze allemaal heb opgegeten.
Dat heb ik - toen we samen naar de sportschool wandelen om informatie te vragen - aan hem opgebiecht en hij reageerde eigenlijk heel tof. Niet boos, meer zo van 'oohooooh, sukkeltje..'. Het lukt me gewoon écht niet om op eigen houtje af te vallen. Ik was zeven kilo kwijt, best goed, maar daarvan zitten er inmiddels weer vijf aan. Dus toch maar naar de sportschool gegaan. Samen, want alleen vind ik moeilijk.
Heel gesprek gehad en het klinkt eigenlijk wel heel goed. Ze starten in april met een speciaal voedingsprogramma, waarin ze je gaan begeleiden in het veranderen van je eetpatroon (geen diëet) en waarin je elke week, twee weken (dat is een beetje aftasten wat je fijn schijnt te vinden) op de weegschaal gaat. Ook het vetpercentage, vochtgehalte en de spiermassa worden dan gemeten.
Verder krijg je een programma om elke week te volgen. Iedere week heb je dan zowel over je voedingspatroon als over het sporten een afspraak staan, als je de afspraak afzegt krijgt de betreffende instructeur een melding daarvan en die belt je dan. Ook als je 21 dagen niet bent geweest bellen ze. Ik denk dat dat precies is wat ik nodig heb.. Want alleen kan ik het niet.
Dus ik ga het maar proberen.. Wil dan niet meer gaan hardlopen maar drie, zo niet vaker, keer per week gaan sporten. Kost €40,- per maand.
Nou, dat was het wel zo'n beetje.. Ben nu weer een beetje bedaard want toen ik daarstraks terug kwam van de sportschool was het huilen met de pet op. Voel me zo'n mislukkeling en vind het echt poedersuiker met peren dat ik zo'n enorme schop onder m'n kont / stok achter de deur nodig heb..

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 19:23

Kop op renee!
Komt echt wel goed. Je bent eerst al 7 kilo afgevallen. Hoeveel wil je eraf?

Dat bij de sportschool klinkt super. Ook dat ze nabellen geeft zeker motivatie. Ik zeg doen!

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 19:33

Renee, daar ben je écht niet de enige in hoor! Ik snap ook precies hoe je je voelt. Ik heb zoveel rebounds gehad, dat ik super netjes begon en dat ik na een tegenslag eigenlijk direct in mijn oude ongezonde patroon terechtkwam, dan durfde ik niet eens meer op de weegschaal te gaan staan.
Hou vol,je komt er wel! Juist een hele goede stap dat je bij de sportschool hebt aangemeld.

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 20:02

Kom op Renee! Je kan het..

Ook ik heb de laatste dagen echt teveel gegeten, merk dat ik te weinig water drink en dus ga snaaien.. en aangezien er nog cake staat van m'n broertjes verjaardag........

Als ontbijt eet ik altijd yoghurt met fruit, ik wil er eigenlijk nog iets in doen waardoor het goed vult.. weet iemand iets?

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 20:09

Gezonde noten misschien?

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 20:17

V_eraa schreef:
Kom op Renee! Je kan het..

Ook ik heb de laatste dagen echt teveel gegeten, merk dat ik te weinig water drink en dus ga snaaien.. en aangezien er nog cake staat van m'n broertjes verjaardag........

Als ontbijt eet ik altijd yoghurt met fruit, ik wil er eigenlijk nog iets in doen waardoor het goed vult.. weet iemand iets?

Havermout?