RusselNuwell schreef:Zo herkenbaarDoorgaans drink ik nauwelijks tot niet, alleen voor en op uitgaansavonden/feestjes/festivals/concerten kan ik het gewoon echt niet laten staan.
![]()
Tijdens festivals en uitgaansavonden blijf ik meestal ongeveer gewoon op gewicht. Heel veel dansen en heel veel alcohol. Dus dan heft de een de ander een beetje op.![]()
Vandaag even paardgereden en lekker gesport! Wel vanmorgen door mijn enkel gegaan. Kreeg er pas last van tijdens het sporten.
Op weekend festivals val ik vaak wel af
dan drink ik weinig tot geen alcohol en ik leef op doritos (en dan 1 zak over het weekend). Haha!Had vandaag onverwachts een vloeibaar diner, kwam studiegenoten tegen en van het een kwam het ander. Maar dat was maar 1 biertje want mijn trouwe schimmel stond op me te wachten

net weer een etentje gehad. We waren naar de wok geweest. heb zoveel gegeten dat ik echt buikpijn had. Hoop dat ik deze week nog tijd heb om ergens te sporten.
Volgende streefpunt: 75kg (ook wel bekend als gezond gewicht). Absoluut een motivatiemomentje voor mij! Moet even kijken of ik vandaag ga fitnessen, staat op zich niet op de planning, maar ik zou het wel lekker vinden.