Ik vind er niks aan. Heb 'm zelf ook en hij lakt echt zo vreselijk rot. En hij is veeel donkerder dan ik had verwacht, maar dat is persoonlijke smaak natuurlijk. Helaas een van mn grootste miskopen dit jaar . Wil wel die van Zoya nog, die is net wat meer goud en dus wat lichter. Hoop ik
Skessa_
Geplaatst: 12-12-14 14:27
Heb ik die gezien Yv? Vind m ook niet zo heel bijzonder, dus ik skip m ook!
Yv moet ik Sansa nog op het wiel gooien dan zodat je kan kijken of die lwe mooi is?
Ettesil
Geplaatst: 12-12-14 14:48
Hallo dames, als jullie het goed vinden kom ik toch wat meer mee kletsen hier. Heb via pb als wel eens contact gehad met iemand uit dit topic en ben zo aan een mooie serie lakjes gekomen. Inmiddels heb ik er rond de 50 denk ik.
Tazzey, mooie kleur op je Blog. En wat een langel nagels . Die rode die je eerder deze week plaatste is ook prachtig !
De Blog van d&t en yv lees ik ook altijd. Fijn voor tips .
En een vraagje. Morgen gala en dan moeten de nagels mooi gelakt natuurlijk. Twijfel alleen over de kleur. Van de week even wat combinaties erop gekwakt en foto gemaakt. Staat van de nagelriemen is om te huilen. Dit weer is niet voor mij gemaakt. Smeer nu met lemony flutter.
Wat denken jullie dat het mooist is? Twijfel zelf tussen duim en middelvinger. En wijsvinger kan ook nog misschien?
Laatst bijgewerkt door Ettesil op 12-12-14 14:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 12-12-14 14:50
Wat voor jurk of outfit heb je aan?
Ach, who am I kidding? Ik zeg toch de rode
Ettesil
Geplaatst: 12-12-14 14:51
DnT schreef:
Wat voor jurk of outfit heb je aan?
Oh, ik heb een stofje in de kleur van de jurk vast. Paars dus. Was wel handig om te vermelden ja
Ettesil
Geplaatst: 12-12-14 14:53
DnT schreef:
Ach, who am I kidding? Ik zeg toch de rode
haha, en welke rode dan? Rubypumps zit op mn wijsvinger. Die andere is rubypumps over lubu heels (volgens mij ook tip van jou?)
Ja, klopt Is dat RP op je wijsvinger? Wat is hij licht... maar 1 laagje zeker?
Zelf zou ik voor alleen RP gaan, maar dan wel 2 lagen zodat je een mooie, intense kleur rood op je nagels krijgt.
Skessa_
Geplaatst: 12-12-14 14:56
Middelvinger of duim
Ettesil
Geplaatst: 12-12-14 14:58
Was inderdaad echt om het uit te proberen (en slechte camera in mobiel). Maar hij blijft vrij licht bij mij (dit zijn 2 laagjes, normaal lak ik er 3). Meestal lak ik er dan een rode creme onder anders blijf ik bezig.
zo ziet ie er bij mij na een uur soms al niet meer uit. Maar de kleur is wel echt heel anders ja. Die van mij is meer richting roze als ik er niks onder doe.
Ben blij dat jullie allemaal wel iets in de richting van rood zeggen. Mijn familie is iets traditioneler en dat valt teveel op bij paars . Dus die vinden de duim het mooist. Ik neig zelf naar de middelvinger. Misschien nog met een laagje fairydust erover voor extra feestelijk effect.
Skessa_
Geplaatst: 12-12-14 15:10
Welke zit er dan op je middelvinger/?
Ettesil
Geplaatst: 12-12-14 15:12
Skessa_ schreef:
Welke zit er dan op je middelvinger/?
Laagje lubu heels met laagje rubypumps. Lubu dan wel heel dun aangebracht om meer rood en minder zwart aanwezig te hebben.
Yv_
Geplaatst: 12-12-14 15:13
Nee denk het niet San, dat is die gebroken bij me op de mat lag. Had er paar weken geleden blogpost over.
Graag Nel! Ik heb die OPI al op het wiel gelakt en plekje ernaast leeg gehouden. Moest er nog eentje lakken, maar weet nu ff niet meer welke dat was. Daar zou ook iemand er nog eentje naast lakken.
Ik zou voor de duimkleur gaan Ettesil! En welkom .
Skessa_
Geplaatst: 12-12-14 15:18
Ja dat wist ik, maar wist niet zeker meer of je m daarna nog mee had genomen om te laten zien.