[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

amandananana

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 10:58

Wij hebben het ontwerp van mijn moeder meteen laten tekenen, en aanbetaald om er een foto van te kunnen nemen. Inderdaad omdat ze bang waren dat we ermee naar een andere shop zouden gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 11:00

Ik zou ook niet op de dag zelf het ontwerp laten zetten wat je dan pas voor het eerst ziet. En al helemaal niet als je alleen wat losse ideetjes hebt aangeleverd. Het is wat anders als het om tekst of een vooraf uitgezocht teken/plaatje gaat.

Ik heb 1 intake gehad, daarna een afspraak waarbij de grove schets met carbon papier erop is gezet en een week later is hij er pas definitief met inkt op gegaan.

Hier was trouwens geen sprake van een aanbetaling en heb ik een deel van het 'ontwerpen' zelf gedaan.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 11:02

Ik moest inderdaad de aanbetaling doen toen ik naar de ontwerpen ging bekijken :j. Kreeg wel kopietjes mee naar huis. Gok idd dan dat er dezelfde bedoeling achter zit. Stom he dat ik daar nooit over na had gedacht :').

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 11:04

Ik denk als je een deel zelf doet dat het dan weer anders is.

Yv ik had daar ook totaal niet bij stilgestaan, stond ook zo schaapachtig te kijken toen hij vroeg om een aanbetaling :')

Ik zit trouwens in de jeukfase, word helemaal gek..

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 11:08

Ik ga vragen of ze een ontwerp wil maken voor aanbetaling. Vind het maar niks dat ik op dat moment moet beslissen wat ik levenslang op mijn lijf wil. Dit is overigens bij Low Voltage Ink bij Miss Joy, iemand dezelfde ervaring?

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 11:09

Nee dat lijkt mij ook echt niks. Ik heb gewoon een ontwerpje van internet gezocht, vogel silhouetjes genoeg te vinden :+

arabcarla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 11:14

Ik stuur altijd ideeen naar Joy toe, met voorbeeldjes op de dag zelf heeft ze dan sowieso 2 ontwerpen klaar liggen en dan kan je altijd nog aanpassen. Als jij goed uitlegt wat je precies wilt is er nix aan de hand. Zit je zelf nog te twijfelen over een ontwerp van hoe en wat dan ben je nog niet 100% overtuigd... en misschien er nog ni klaar voor?
Ik heb nooit getwijfeld.. Heb er nu 3 bij haar laten zetten, en elk ontwerp weer, die wil ik!! :D

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 11:15

Ik weet al zo'n 3 of 4 jaar wat ik wil, dus dat zit wel goed :j Maar een exact ontwerp heb ik nog niet, enkel veel ideeën die het geheel moeten gaan vormen.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 11:20

Als je het ontwerp nog niet goed genoeg vindt en er is geen tijd om het zo dusdanig te veranderen tijdens jouw afspraak dan laat je het toch gewoon een volgende keer zetten? Niemand gaat je dwingen om het dan toch te laten zetten. En als een shop daar niet oké mee is dan zou ik het sowieso door iemand anders laten zetten.

Bij een heb ik een aanbetaling gedaan voordat ik mijn ontwerp had gezien maar voor de afspraak zelf had ik het ontwerp al wel gezien. Bij de andere geen aanbetaling en ontwerp pas op moment zelf gezien. En die nog in ontwerp is ook geen aanbetaling en zie ik of dan pas of 1 dag van te voren. Ik vertrouw zelf de artiesten die ik de opdracht geef voor ontwerp en had zelf ook al goed een idee van wat ik wil dan is het misschien makkelijker.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 11:24

Oke, jullie stellen met een beetje gerust! Het is immers mijn eerste, dus het is allemaal nog een beetje 'nieuw' :) Bedankt!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 11:56

Ik heb mijn ontwerp bij Joy direct na t tekenen laten zetten. Dat kwam meer omdat ik last minute had bedacht dat ik m toch aanzienlijk groter wilde en met kleur en een iets ander model :') dus ze heeft even zitten tekenen op papier en op mn enkel en toen in 1x gezet :j beviel me prima haha

De volgende is een quote de artiest al heeft. Op wat kleine aanpassingen na kan ze die zo op mn lijf zetten dus daar is ook weinig voorbereiding voor nodig :))

Maar ik heb dan ook geen ingewikkelde tattoo's verder

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 15:35

Ik heb het ontwerp ook pas de dag zelf gezien. Had een foto aangeleverd, en zij heeft daarin zelf gekunsteld. Gelukkig was ik er meteen weg van! Maar mijn foto was ook vrij duidelijk, omleiding hetzelfde, binnen in mocht joy haar gang gaan.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 16:06

Ik heb wat mail contact gehad, en 9 oktober staat vast! Dan komt mijn eerste tattoo erop van Miss Joy!! :D :D :D Vind het nou al spannend!
Hij komt op de binnen/bovenkant van mijn bovenarm. Aan de onderkant heb ik heel iets striae, maakt dat uit?

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 19:39

Nou ideeën zijn besproken. Datum is geprikt. 9 maart :D :(:)

kellykeuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 19:44

HoiHoi,

ik zit zo'n beetje te spelen met een nieuw idee voor een tattoo, meer bepaald een watercolor. Nu, ik woon in België en ben wel bereid en stukje te reizen ( nu ook geen 3 landen verder) maar heb geen idee van écht goede artiesten.

Welke raden jullie me aan?

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 21:56

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 14:23

KimD, ik vind het best netjes!

Ik heb laatst ontdekt dat er blijkbaar 2 straten verder, in het midden van dit saaie dorp, een nieuwe artist zit. Volgens mij is hij nog niet zo lang bezig want zijn lijntjes zijn niet altijd helemaal 100%. Maar hij maakt echt vette ontwerpen, zoals deze:
Afbeelding

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 14:26

Wel gaaf! Alleen mag hij nog wel wat verder oefenen voordat hij mij mag prikken :P

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 14:28

Ja, inderdaad. Ik houd hem nog een jaar in het oog en dan ga ik wel een keertje langs :P

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 14:30

Gelukkig moet ik nog 2 jaar wachten tot ik een tattoo mag dus hij heeft genoeg tijd :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 14:36

Oh wauw! :oo Dat is echt iets voor mij :oo

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 14:49

Wat Emma zegt :D

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 15:16

Idd wel een enorm gaaf ontwerp zeg! Iemand om in de gaten te houden :)

freyatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 16:01

hoiii, ik wil ook heel graag een tattoo op mn pols.
ik woon in hendrik ido ambacht,
wie weet een goede tattooshop waar ik het beste heen kan gaan?
ik wil 2 hartjes op mn pols

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 17:20

Heeft iemand de link van de site van Joy? Heb weer ideeën, en denk dat zij het heel mooi kan zetten :D