Net een mooie portie havermout op
Nog even lekker lui wezen en dan naar ponymans. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nog even lekker lui wezen en dan naar ponymans. Varekaj schreef:Zit met een pijnlijke plek aan mijn gehemelte die eten niet makkelijk maakt na een ingreep vorige week. Als het blijft ga ik maandag op controle. Tot dan probeer ik zo veel mogelijk zachte dingen uit te zoeken maar om daar variatie in te houden, pfoe. Niet eenvoudig.
Net een mooie portie havermout opNog even lekker lui wezen en dan naar ponymans.
Ik zit ook aan mijn reuze portie momenteel
Véél te warm

Twijfel of ik er koude pasta bij zou doen, als "slaatje"... 
Heb deze keer paar keer de eenvoudige versies gedaan, ga proberen om toch vaker de gewone versie te doen op die ene oefening na dan.
Voelde ook goed stevig aan, kuit is idem al iets steviger van gevoel.
)
had je er graag mee geholpen.
Ik kan gewoon erg slecht wakker worden. M'n sleepcycle gaat tussen 6u en 6u30 en die laat ik tot 6u30 snoozen, om 6u30 komt daar mijn wekkerradio bij en voor het geval dat om 7u mijn telefoon. Die ik vervolgens ook nog een paar keer laat snoozen. Maar zelfs al zou ik er om 6.30 uit gaan, dan nog gaat het krap zijn. Ik probeer altijd rond 7u30/7u45 op de fiets te zitten zodat ik om 8u op het werk ben (en om 17u weer weg mag).
En dan op zoek naar kleine dingen waar veel in zit, maar die je makkelijk mee kan nemen in je tas of tussen maaltijden door. Ben beter af met een paar snacks tussendoor dan enkel beperken tot 3 maaltijden met dessertje merk ik. En wanneer ik dan onregelmatige schema's heb krijg ik toch genoeg binnen. 
Deed zelf wel altijd al wat situps, pushups etc. maar niet echt tot m'n abs branden dus dat moet maar eens gaan gebeuren haha.
(Ben ongeveer 1.73m) weeg nu weer 68kg en val nog steeds gestaag af.