Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 10:40

Zit met een pijnlijke plek aan mijn gehemelte die eten niet makkelijk maakt na een ingreep vorige week. Als het blijft ga ik maandag op controle. Tot dan probeer ik zo veel mogelijk zachte dingen uit te zoeken maar om daar variatie in te houden, pfoe. Niet eenvoudig.
Net een mooie portie havermout op :9 Nog even lekker lui wezen en dan naar ponymans.

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 11:02

Varekaj schreef:
Zit met een pijnlijke plek aan mijn gehemelte die eten niet makkelijk maakt na een ingreep vorige week. Als het blijft ga ik maandag op controle. Tot dan probeer ik zo veel mogelijk zachte dingen uit te zoeken maar om daar variatie in te houden, pfoe. Niet eenvoudig.
Net een mooie portie havermout op :9 Nog even lekker lui wezen en dan naar ponymans.

Dan is het een stuk lastiger ja! Hopelijk gaat het snel weg. Havermout is dan inderdaad wel heerlijk :D Ik zit ook aan mijn reuze portie momenteel :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 11:06

Ik ga deze week ook maar eens kijken naar eventueel een klein supplementje voor de proteïnen. Haal anders nooit de 75 à 100gr/dag die ik zou moeten opnemen om mijn spieren te ondersteunen.

lis1

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 11:19

ik slik sinds deze week ook wat extra magnesium omdat ik hele erge spanningsklachten heb en de psycholoog en ademcoach helaas niet werk.
Na gisteren voel ik me wel opgewekter dus wil vanavond na het paardrijden weer een half uurtje mee pakken..
Misschien dat ik mijn slaapkamer een beetje om ga gooizen zodat ik mee ruimte heb om de work outs te doen!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 14:50

@ Lis: Wat een superresultaat! En dat op 9 maanden! Wees maar lekker trots op jezelf, wat zie je er goed en strak uit!

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 16:02

Wauw wat een mooi resultaat Lis!

En ik sportte altijd in mn kamer in een sportbh en mn onderbroek. :o Véél te warm :')

MD_Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 16:31

nog 2 dagen level 2 en dan naar level 3, woehoeee! vanavond even nergens naar kijken, heb 3 jaar samen iets met mn vriend dus lekker uit eten en heeeerlijk toetje hoort daar bij, toch? :)
morgen weer extra hard trainen!

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 19:41

Thanks Bhri en Spikkel, wordt er bijna verlegen van :o

En haha in je onderbroek is wel lekker koel maar ik ben veel te bang dat er iemand binnenkomt :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 20:06

Hier komt niemand binnen haha, wel zo makkelijk. Gut, doe je me eraan denken dat wanneer ik ga samenwonen, ik vriendlief ga moeten africhten dat hij me dat half uurtje niet stoort. Schaam me dood als ie me zo ziet staan springen en hupsen _O-

Vandaag al gaan lopen in het zonnetje, heerlijk! Stukje stokbrood met kruidenboter geprobeerd maar men, dat deed PIJN om op te eten! dat idee is dus maar weer afgevoerd. Zo dadelijk level 2 starten en erna een blikje tonijn :) Twijfel of ik er koude pasta bij zou doen, als "slaatje"...
Heb al handje druiven gehad ook en dan na de tonijn als dessert nog wat meloen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 20:54

Ok. DAT is intensief :') Het zweet drupt echt in straaltjes van me af haha, verdoeme toch. Heb wel 1 oefening wat moeten aanpassen omdat ik mijn heupgewricht voelde klikken, maar het doel is alsnog dat ik mijn buikspieren train. Ben al bang voor level 3 nu :))

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 21:10

Lekker is level 2 he <3

Ik heb vandaag mijn laatste werkdag gehad. Houdt in dat ik vanaf nu erg op mijn eten moet gaan letten. Maar, dat ik ook meer kan sporten :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 21:48

Ik had vaak een flashback naar de meest gehate momenten tijdens sport op school :+ Heb deze keer paar keer de eenvoudige versies gedaan, ga proberen om toch vaker de gewone versie te doen op die ene oefening na dan.
En ik merk verschil! Zonet heerlijke douche gehad haha, en heb de gewoonte genomen om dan ook bodylotion te gebruiken. Ben anders net een perkament. En toen ik m'n voet op de badrand zette, zag ik plots enige spiervorm aan mijn quadriceps (bovenbeen dus) *\o/* Voelde ook goed stevig aan, kuit is idem al iets steviger van gevoel.

Ben er best tevreden mee haha. Nu blikje tonijn wegwerken en mijn dagelijkse warme chocolademelk.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 22:11

Haha ja van level 1 naar level 2 vond ik ook echt een groot verschil, dacht dat ik dood ging. :')

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 07:16

Heerlijk om s ochtends weer te kunnen sporten <3

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 07:21

Dat mis ik ook nu ik weer aan het werk ben, maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar om voor het werk nog te sporten èn douchen èn op tijd op het werk te zijn. Ik kan er gewoon niet op tijd uit komen :+

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 07:27

Valt ook niet mee nu het langer donker blijft.. ik ga er ong half 7 uit om te sporten, maar mis het licht om goed wakker te worden (werd eerder steeds rond 6 vanzelf wakker, sport een stuk makkelijker :P)
net hele ripped voor de tweede keer afgerond, blijft pittig

Gefeliciteerd triumph!
sterkte nog Vare.. valt vast niet mee om alleen zachte dingen te eten :(:)

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 07:32

Ik ben noodgedwongen ook weer over op de Ripped, omdat de 6pack level 2 van internet is.
Gisteren aansluitend de Beachbabe gedaan om toch mijn 6pack aan te pakken.

SP, bedankt voor je mail maar ik krijg hem helaas niet gedownload op de iPad.

Ik sport meestal 's avonds, 's morgens zit er niet in omdat ik al om 7.30 uur begin met werken en er al om 6 uur uit ga.

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 08:17

Dat had ik eerst ook Dorus. Ben echt blij dat weer te kunnen ^^

En jammer Fitz -O- had je er graag mee geholpen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 08:40

Met alleen zachte dingen kan ik ook nog wel wat maken, maar het is wat meer nadenken en puzzelen omdat ik steeds weer uitkom bij pasta, puree, havermout en soep bijvoorbeeld.
Morgen kan ik normaal boodschappen doen. Ga vandaag al een lijstje maken met dingen die ik zeker nodig heb, dan uitzoeken waar de meest interessante voedingswaarde inzit qua koolhydraten en proteïnen. En dan eens bekijken hoe ik dat kan combineren voor een lekker gevulde vriezer en koelkast.

Alleen water drinken ga ik toch aanvullen met aanlenglimonade. Merk dat ik soms écht enorm trek heb in iets licht gezoet en dan grijp ik liever daar naar dan naar een ongezonde snack.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 08:52

Ik probeer het al vanaf eind maart :+ Ik kan gewoon erg slecht wakker worden. M'n sleepcycle gaat tussen 6u en 6u30 en die laat ik tot 6u30 snoozen, om 6u30 komt daar mijn wekkerradio bij en voor het geval dat om 7u mijn telefoon. Die ik vervolgens ook nog een paar keer laat snoozen. Maar zelfs al zou ik er om 6.30 uit gaan, dan nog gaat het krap zijn. Ik probeer altijd rond 7u30/7u45 op de fiets te zitten zodat ik om 8u op het werk ben (en om 17u weer weg mag).

@Varekaj: je hebt tegenwoordig ook aanmaaklimonade met 0% suiker. Slimpie bijvoorbeeld, maar ook Roosvice heeft ze tegenwoordig en volgens mij zelfs huismerk Albert Heijn.
Ik heb de citroen limoen van Teisseire. Helaas nog niet zo goed verkrijgbaar. Paar weken terug een fles meegenomen van de AH XL waar we toevallig een keer waren, om vervolgens tot te ontdekking te komen dat ze hem bij ons in het dorp nergens verkopen. Dus mij zusje ingeschakeld die wel eens bij de AH XL of C1000 XL komt, en die heeft hem vervolgens bij de Makro meegenomen. Die bij ons in de achtertuin ligt :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 09:05

Er is hier wel een AH in de buurt sinds een paar maanden (zit in België, niet ver van Gent) maar die zit midden in het centrum waar ik dus eigenlijk nooit moet zijn voor boodschappen. Heb een Aldi en een Colruyt op een paar minuten van mijn deur, voor de AH ben ik al snel 20min enkele rit kwijt. En dan moet er nog plek zijn op de piepkleine parkeerplaats.
Ik krijg ook geen reclamefolders meer in de bus, vriendje wel, moet daar dan eens kijken of ik prijzen kan vergelijken tussen die 3 winkels welke het goedkoopst is.
Suikerloos zou ik niet nemen, maar ook geen suikerbom. Heb het gevoel dat ik dat kleine beetje wel nodig heb en aangelengd met veel water scheelt het wel, toch?

Ga vooral een keer beginnen met wat meer kleine porties vlees in te vriezen zoals kip en gehakt. Ohja, en vis :+ En dan op zoek naar kleine dingen waar veel in zit, maar die je makkelijk mee kan nemen in je tas of tussen maaltijden door. Ben beter af met een paar snacks tussendoor dan enkel beperken tot 3 maaltijden met dessertje merk ik. En wanneer ik dan onregelmatige schema's heb krijg ik toch genoeg binnen.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 09:14

Zoek ze eens op op internet, dan kan je zien wat erin zit. En vergelijk de gewone variant eens met de 0% suiker, ik denk dat je schrikt hoeveel erin zit.
Van Teisseire zou ik verwachten dat die in Belgie beter verkrijgbaar is dan in Nederland, want als ik google naar de site kom ik alleen een .be tegen en geen .nl.

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 09:34

Killer abs moet ook nog wel te vinden zijn fitz

x__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 12:05

Teissere is hier inderdaad in elke supermarkt verkrijgbaar, ook in de 0% varianten die gezoet zijn met Stevia (drink ik zelf regelmatig) en die is best lekker!

Ik begin vandaag zelf met ripped week 3, benieuwd!

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 13:44

Mag ik me hier ook melden? :D
Ik loop ongeveer 2-3x per week hard, ga 1x per week naar spinning les en wil nu dus wat extra krachttraining erbij oppakken. Zit te denken aan JM's 6-week 6pack die heb ik hier nog op de PC staan :Y) Deed zelf wel altijd al wat situps, pushups etc. maar niet echt tot m'n abs branden dus dat moet maar eens gaan gebeuren haha.

Heb een poosje een dipje gehad (kon niet meer lopen i.v.m. blessure en veel last van m'n nek nasleep van 2 breuken) waardoor ik naar de 74kg was gegroeid :o (Ben ongeveer 1.73m) weeg nu weer 68kg en val nog steeds gestaag af.
Hier 'n overzichtje, je ziet duidelijk waar het fout is gegaan.. Blehhh http://img22.imageshack.us/img22/6074/c77n.jpg