Ik heb in augustus een zwaar ongeluk gehad ( 3 rugwervels gebroken ) en ben sindsdien behoorlijk aangekomen. Ik wil heel graag 10 kilo kwijt. Fanatiek sporten zit er voor mij helaas niet in. Ik heb twee keer in de week fysiotherapie en sport daar licht onder begeleiding.
Ik ben ook ontzettend moe. Deels door medicatie die ik nog slik en omdat alles nog veel energie kost, maar ik denk ook voor een groot deel omdat ik niet gezond eet. In het begin kwamen mensen mij troosten met chocolade, VEEL chocolade, Mac Donalds etc. En omdat ik 6 weken verplichte bedrust moest at ik uit pure verveling ook alles op

Ik ben enorm chocolade verslaafd en ook brood is niet veilig bij mij

Ook vind ik het heel moeilijk om avond maaltijden te bedenken/bereiden. Dus ook daar kan ik wel wat tips voor gebruiken...
Ik heb als jonge tiener anorexia gehad, en ik moet dus wel oppassen dat ik straks niet weer doorsla in het afvallen. Ik ben 19 jaar, 1.80 en weeg nu 80 kilo denk ik.
Ik sport dus twee keer per week licht en ga daarnaast 2 uurtjes per dag naar school. Verder doe ik eigenlijk niet veel. Ik probeer s'avonds een half uurtje te wandelen, maar ik vind het met sneeuw/gladheid eng om naar buiten te gaan in verband met mijn rug en dan blijf ik dus veilig binnen