Ik ken mn eigen valkuilen inmiddels en ik weet ook dat ik in organiseren écht heel slecht ben

Maar ik ben er wel voor in!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Piloetje schreef:Hier ook tenenkrommend. Bij mij op de basisschool ( ben 26) zat geen enkel kind met ADHD. Geen labeltjes. Er was niets mis met mij, ik was gewoon vervelend, een stoorzender en luisterde niet. Groep 3,4 en 6 heb ik bijna het hele jaar met mijn tafeltje en stoeltje op de gang doorgebracht...
Wat had ik graag een labeltje willen hebben! Veel erger is het namelijk om je hele jeugd te horen : "Kan niet ligt op het kerkhof en wil niet ligt er naast." Of: "Het zit er wel in, maar het komt er niet uit" of "Ze is gewoon lui".
Piloetje schreef:Precies! Ik vind het zeer nuttig dat diagnoses op jonge leeftijd al worden gesteld. Ik ben er op tegen jonge kids al ritalin te geven. Maar het is wel super zinvol om van kinds af aan de vaardigheden die je van nature niet beheerst te trainen. Als ouders en leraren je op de juiste punten pushen, en weten wanneer je iets dus echt niet kan. Dat scheelt een hoop op latere leeftijd.
milo schreef:Ik vind medicatiegebruik alleen ingewikkeld gezien het product, maar niet om de werking. Het had heel veel onnodige dingen kunnen voorkomen inderdaad.
Alsnog vind ik het lastig, gezien ik nogal tegen de medicijnindustrie ben en ik wel mooi afhankelijk ben van troep waarvan ik de exacte samenstelling en bijwerkingen op langere termijn niet ken en er een bedrijf heel veel geld aan verdiend.. ach ja. Het is laat, ik ga slapen
NatasjavE schreef:milo schreef:Ik vind medicatiegebruik alleen ingewikkeld gezien het product, maar niet om de werking. Het had heel veel onnodige dingen kunnen voorkomen inderdaad.
Alsnog vind ik het lastig, gezien ik nogal tegen de medicijnindustrie ben en ik wel mooi afhankelijk ben van troep waarvan ik de exacte samenstelling en bijwerkingen op langere termijn niet ken en er een bedrijf heel veel geld aan verdiend.. ach ja. Het is laat, ik ga slapen
Ik werk in de medicijnenindustrie. Snap nooit zo goed waarom mensen zo tegen de medicijn industrie zijn. Nou ja ik snap het wel...door foutieve berichten in de media. Maar mensen kunnen zelf toch ook nadenken?
Danzij de medicijnindustrie kunnen dokters mensen beter maken. Dankzij medicijnen kunnen mensen een dragelijker leven lijden.
Reusje0504 schreef:franka75 schreef:Ik ga het gewoon wagen die meeting.
Schrijf je in:
1. Franka75
2. Milo
3. Melaniepk
4. Reusje0504
5. Klaaswoeba
Een "ADD je doet het er maar mee" meeting!