Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Happinez schreef:wat een gave tattoo's komen hier voorbij
Ik lees al een tijdje mee![]()
Heb zelf een vlindertje ooit laten zetten, niet zo bijzonder
maar wil het eigenlijk eens wat meer personaliseren.. ben ben er nog steeds niet uit of ik dan die zal laten aanpassen of iets anders klein laat zetten wat betekenisvol is.
Ik weet wel wat voor je
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
Banjer schreef:ik mag 9 maart weer.. het Chinese teken voor Rat komt op mijn linker pols te staan, onder het portret van Bisou dat Marsha heeft gezet... deze keer ga ik naar Da Tonk, in Groningen...
En halfweg volgend jaar ga ik weer naar Marsha... dan komt het portret van Kyra, mijn overleden hond, op mijn been...
Twilight1 schreef:Komen hele bijzondere dingen voorbij, ik wil al 4 jaar een tattoo, dus word wel een beetje tijd al kan je er natuurlijk niet lang genoeg over na denken.
Ik wil een hoefijzer met vleugels en een halo en dan met de naam van mijn overleden pony erin
Toevallig iemand goede/slechte ervaringen in en rondom Rotterdam?
_Micha_ schreef:Oh Banjer dat zou ik echt zo zonde vinden als je er tekst (of een chinees teken) onder zou zetten, maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening.
Ik heb eindelijk een soort lettertype gevonden waarbij ik denk 'JA!'. Alleen is dit geen lettertype maar gewoon door iemand geschreven![]()
Het gaat om deze tattoo/script
[ Afbeelding ]
Alleen nu moeten er vast wel een aantal fonts te vinden zijn in zo'n zelfde soort stijl, maar hoe heet dit 'type'? Ik krijg bij dafont zo niks gevonden. Heb al gezocht bij handwritten maar dat is allemaal schoolvoorbeeld netjes schrijven, met hele mooie ronde lijnen. Maar dat is niet wat ik zoek
Weet iemand hoe deze stijl heet? Of onder welke categorie het valt?
_Micha_ schreef:Oh Banjer dat zou ik echt zo zonde vinden als je er tekst (of een chinees teken) onder zou zetten, maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening.
Ik heb eindelijk een soort lettertype gevonden waarbij ik denk 'JA!'. Alleen is dit geen lettertype maar gewoon door iemand geschreven![]()
Het gaat om deze tattoo/script
[ Afbeelding ]
Alleen nu moeten er vast wel een aantal fonts te vinden zijn in zo'n zelfde soort stijl, maar hoe heet dit 'type'? Ik krijg bij dafont zo niks gevonden. Heb al gezocht bij handwritten maar dat is allemaal schoolvoorbeeld netjes schrijven, met hele mooie ronde lijnen. Maar dat is niet wat ik zoek
Weet iemand hoe deze stijl heet? Of onder welke categorie het valt?