[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yolien

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 12:25

Mooi Joycelynn, het hartje valt me toch wel meteen op. Maar voor 2 verchillende paarden 2 verschillende helften.

Hier blijft het kriebelen maar nog geen knopen gehakt, komt wel

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 13:28

saskia1973 schreef:
Nu heb je meer plaats....

Dus? :')

Het is wel ongezond. ;) ;) ;)

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 16:14

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 17:56

Ik wil graag een tattoo met twee roosjes en een hoefijzer.

Wie kan zoiets in elkaar knutselen.

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 18:09

Een tattoo-artiest. :)

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 19:03

Joolien schreef:
Happinez schreef:
wat een gave tattoo's komen hier voorbij
Ik lees al een tijdje mee :D

Heb zelf een vlindertje ooit laten zetten, niet zo bijzonder
maar wil het eigenlijk eens wat meer personaliseren.. ben ben er nog steeds niet uit of ik dan die zal laten aanpassen of iets anders klein laat zetten wat betekenisvol is.

Ik weet wel wat voor je :')

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater

:') mijn vlinder zit aan de voorkant ... dus dan is mijn hele voorgevel getatooeerd.
Je hebt wel gelijk .. direct een stuk persoonlijker _O-

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 20:23

ik mag 9 maart weer.. het Chinese teken voor Rat komt op mijn linker pols te staan, onder het portret van Bisou dat Marsha heeft gezet... deze keer ga ik naar Da Tonk, in Groningen... :)

En halfweg volgend jaar ga ik weer naar Marsha... dan komt het portret van Kyra, mijn overleden hond, op mijn been... :D

Twilight1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 20:26

Komen hele bijzondere dingen voorbij, ik wil al 4 jaar een tattoo, dus word wel een beetje tijd al kan je er natuurlijk niet lang genoeg over na denken.
Ik wil een hoefijzer met vleugels en een halo en dan met de naam van mijn overleden pony erin
Toevallig iemand goede/slechte ervaringen in en rondom Rotterdam?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 20:57

in Schiedam zit Yankee, waar ik zelf tevreden over ben (en mijn vriend ook)... de ex vrouw van Rob heeft haar eigen zaak gestart, ook in Schiedam... weet alleen de naam niet, maar dat moet wel op te zoeken zijn (ze heet Ine)... Verder vind ik Tattoo Dex wel goed... zij heeft mij een paar keer getatoëerd toen ze nog bij haar vader op de Pleinweg werkte... :)

AnoukShel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 21:35

Ik ben in Hoek van Holland geweest bij Tattoo Tim en vind dat echt een Topper :-)

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 23:17

Banjer schreef:
ik mag 9 maart weer.. het Chinese teken voor Rat komt op mijn linker pols te staan, onder het portret van Bisou dat Marsha heeft gezet... deze keer ga ik naar Da Tonk, in Groningen... :)

En halfweg volgend jaar ga ik weer naar Marsha... dan komt het portret van Kyra, mijn overleden hond, op mijn been... :D

Pfoee, zou ik zonde vinden van je mooie rat! Vind ze daar niet bepaald goed in strakke lijnen..

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 13:24

:wave:

Ik ben nu aan terugzoeken naar die caligraphy met die sketchy style, maar ik kan hem niet meer vinden -O-
Iemand die hem toevallig nog weet te vinden? :P

Rhyddid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 11:19

Twilight1 schreef:
Komen hele bijzondere dingen voorbij, ik wil al 4 jaar een tattoo, dus word wel een beetje tijd al kan je er natuurlijk niet lang genoeg over na denken.
Ik wil een hoefijzer met vleugels en een halo en dan met de naam van mijn overleden pony erin
Toevallig iemand goede/slechte ervaringen in en rondom Rotterdam?

Zelf ben ik 1x naar Tattoo Bert geweest in Brielle en naar 2x Mister Martinez in Rotterdam (Dordsestraatweg)
Maar als ik nog een keer zou gaan (die kans zit er dik in) zou ik weer naar Tattoo Bert gaan in Brielle.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 15:15

Oh Banjer dat zou ik echt zo zonde vinden als je er tekst (of een chinees teken) onder zou zetten, maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening.

Ik heb eindelijk een soort lettertype gevonden waarbij ik denk 'JA!'. Alleen is dit geen lettertype maar gewoon door iemand geschreven :Y)
Het gaat om deze tattoo/script
Afbeelding
Alleen nu moeten er vast wel een aantal fonts te vinden zijn in zo'n zelfde soort stijl, maar hoe heet dit 'type'? Ik krijg bij dafont zo niks gevonden. Heb al gezocht bij handwritten maar dat is allemaal schoolvoorbeeld netjes schrijven, met hele mooie ronde lijnen. Maar dat is niet wat ik zoek :))
Weet iemand hoe deze stijl heet? Of onder welke categorie het valt?

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 16:24

Ik denk dat je dan gewoon zelf iets moois moet maken of op zoek moet naar iemand die goed is in kalligrafie :) Lettertypes blijven altijd 'netjes' omdat alle letter precies gelijk zijn.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 16:55

Micha wat wil je geschreven hebben, denk dat er genoeg zijn die het voor je proberen in die stijl? :)

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 17:45

Klopt Killyenn maar ik meen me nog te herinneren dat ik ooit op dafont heel veel van dat soort lettertype tegen ben gekomen, tegen het onleesbare aan. Maar ik weet niet meer onder welk kopje, en als het echt nodig is scroll ik wel weer alle lettertypes op dafont door :')

xSlvna 'No surrender', noem me een autist maar ik wil graag eerst een concreet beeld hebben voordat ik bij mijn artiest kom (ik weet al wie 'm gaat zetten) en dat hij dan net niet uit de losse pols op papier kan zetten wat ik bedoel en ik niet goed kan uitleggen wat ik dan wel bedoel :Y)

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 18:01

Dat staat ook wel op dafont maar weet zo niet waar je op kan zoeken dat ze makkelijk tevoorschijn komen..
meen te herinneren dat het wel ergens bij handwritten staat :j

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 19:42

Iets wat misschien leuk is om te delen, 12 Jan gaat het human rights project weer tattooeren. Dit doen ze in tilburg bij een zonnestudio, waarvan ik de naam even niet meer weet.
Ik denk dat ik er ook maar een ga laten zetten als ik optijd ben.
Dit is de site: http://www.humanrightstattoo.org/#prettyPhoto

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 20:33

Toushie schreef:
Dat staat ook wel op dafont maar weet zo niet waar je op kan zoeken dat ze makkelijk tevoorschijn komen..
meen te herinneren dat het wel ergens bij handwritten staat :j

Ik denk dat je de meeste kans hebt bij script en dan calligraphy.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 20:53

_Micha_ schreef:
Oh Banjer dat zou ik echt zo zonde vinden als je er tekst (of een chinees teken) onder zou zetten, maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening.

Ik heb eindelijk een soort lettertype gevonden waarbij ik denk 'JA!'. Alleen is dit geen lettertype maar gewoon door iemand geschreven :Y)
[ Afbeelding ]
Alleen nu moeten er vast wel een aantal fonts te vinden zijn in zo'n zelfde soort stijl, maar hoe heet dit 'type'? Ik krijg bij dafont zo niks gevonden. Heb al gezocht bij handwritten maar dat is allemaal schoolvoorbeeld netjes schrijven, met hele mooie ronde lijnen. Maar dat is niet wat ik zoek :))

Waaaaauw <3 Helemaal mijn smaak! Prachtig! Welke tekst ga je laten zetten?

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 20:59

No surrender, simpel maar voor mij veel betekenis.
Heb nog even op dafont gekeken maar ik kan toch niks vinden wat tipt aan dit. Dus heb mijn artiest toch maar gemaild of hij in die stijl mijn tekst kan schrijven. Spannend :):) :):)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 21:11

Mooi _Micha_ ! Sierlijk lettertype :j

Ik ben nog steeds blij met mijn birdie :D icm met hoge hakken vind ik 'm mooi uitkomen zo.
Afbeelding

Wel een vervormde birdie door de hoek van de foto, maargoed :P

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 21:13

_Micha_ schreef:

[ Afbeelding ]

Deze is idd door iemand zelf ontworpen, vrouw van een blog doet het.. je kan die overigens ook aanschrijven als je ook zo'n soort lettertype wilt voor je tattoos.

Dit is haar blog: http://bdunlap.blogspot.sg/

Mijn chestpiece heeft ook een handgeschreven lettertype: http://www.dafont.com/jellyka-western-princess.font
De rest van haar scripts zijn ook heel mooi: http://www.dafont.com/jellyka-nerevan.d1166

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 21:18

Die zijn ook mooi, vind haar 'jey' ook heel mooi alleen ben bang dat het te onleesbaar is.

Die blog had ik inderdaad gevonden dat is mijn tweede optie als mijn artiest zegt dat het hem niet gaat lukken.