Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Davinia_

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 09:46

Jammer Loose, dat was nu net het antwoord wat ik niet wilde horen :') Heb hem inderdaad ook al eventjes in een vuurtje gehouden, maar het lijkt wel alsof dat juist averechts heeft geholpen.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 17:33

Wauw! Heb m'n zoeva spulletjes binnen.

Had een cat-eyeliner, een zwart oogpotlood, een cool shimmer 88 palette, oogschaduwbasis en een bamboo kwastensetje.

De kwasten zijn echt mega-zacht. Zachter dan m'n mac kwast. Wie had er nou last van prikkelende haartjes bij Zoeva? Hoop nu dat ze ook een beetje goed blijven en niet over een een paar maanden gaan uitvallen/kreukelen/warrig worden.

De Cat-eyeliner vind ik persoonlijk fijner dan m'n mac eyeliner stift. Hij geeft veel meer pigment af en het puntje is een beetje flexibel in plaats van stijf bij die van mac.

De shimmer palette is mooi, heb nu een paar paarse kleurtjes geprobeerd en die zijn allemaal erg mooi, wel erg shimmery, een beetje metallic. Ben nog niet razend enthousiast maar misschien komt dat nog. Voor de prijs is het in elk geval wel een leuke palette.

Het zwarte oogpotlood is echt echt echt mega-goed. Heb nog nooit zo'n goed potlood gehad. :') Er komt heel veel pigment vanaf, op de lichtste aanraking. Heel fijn. Bij een volgende bestelling ga ik zeker nog meer kleurtjes bestellen.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 17:34

Haha, Davinia, de Zoeva oogpotlood is in elk geval wel een aanrader als je veel pigment wil. ;)

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 17:36

Dag meiden ik kom ook nog even langs!
Vandaag wezen shoppen en heb voor 18 euro aan producten gekocht (terwijl het normaal meer dan 30 was, lang leve kortingen!)

Ga even swatchen en dan show ik wat ik heb gekocht! :)

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 18:31

even de niet ooglookspullen
Afbeelding
Nagellak van Maybelline
kleuren 120 Urban Turquoise en 661 Ocean Blue

Afbeelding
Lippenstift van Park Avenue
Bovenste swatch is nummer 06
onderste is nummer 13

Oogspulletjes :)

Afbeelding
cream eyeshadow van 2B
Swatch links is 01 Dessert Sand
Swatch Rechts is 03 Burgundy

Afbeelding
Yves Rocher Sexy Pulp Eyes - Clinique intense black eyepencil - Clinique high impact mascara
Rimmel potloden :
025 royal bleu
011 sable brown

Afbeelding
Oogschaduw van Park Avenue
de bruine swatch, daar kan je de lichtste kleur niet goed van zien omdat hij bijna huidskleur is.
Het leuke aan deze palletjes is dat er steeds een matte inzit en de andere 3 een satijnachtige finish hebben :)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 11:23

Mijn MAC palletje is er!! *\o/*
_Nelleke_: Fijn dat die Zoeva spulletjes zo goed bevallen! :) Dat potlood klinkt goed.
Silkaay: Veel dingetjes en goedkoop ook! Had van dat 2B en park avenue nog nooit gehoord. := die creme eyeshadow ziet er wel mooi uit. :j

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 11:27

Heb net enkele productjes uitgeprobeerd.
Afbeelding
Afbeelding
Dit is met de burgundy cream eyeshadow, de lichtroze en de donkerbruine van Park Avenue :)

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 11:53

Loose schreef:
Mijn MAC palletje is er!! *\o/*
_Nelleke_: Fijn dat die Zoeva spulletjes zo goed bevallen! :) Dat potlood klinkt goed.
Silkaay: Veel dingetjes en goedkoop ook! Had van dat 2B en park avenue nog nooit gehoord. := die creme eyeshadow ziet er wel mooi uit. :j

2B kende ik wel, park avenue niet, maar ben er zeer tevreden over! :)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 17:10

Mooie kleur! Staat goed bij je ogen. :)
Ik heb vandaag Omega van MAC gekocht :D (voor mijn wenkbrauwen).

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 19:34

Nelleke, dat was ik hihi. De MAC kwasten zijn ook lang niet allemaal fijn. Die prikken ook al snel bij mij. Maar Zoeva nog erger. Ik koop alleen nog Hakuhodo kwasten. Maar heb nu 4 Koyudo kwasten gekocht omdat ik daar ook heel benieuwd naar ben en de kwaliteit minstens net zo goed is. Dus ben benieuwd! Ik las dat de kwasten nu in Amsterdam liggen dus mijn eerste 2 zullen maandag of dinsdag aankomen *\o/*

Silkaay, leuke aankopen en mooie look :j die Burgundy is een super mooi kleurje.

Loose, heb je je oogschaduw palette al en je mascara? Ik gebruik ook Omega voor mijn wenkbrauwen :D

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 20:12

Silkaay, leuke spulletjes, voor weinig geld! :D Die creme eyeshadow ziet er echt goed uit! Die koper-achtige is mooi!! :)

Haha Glossi, grappig. Nou ik heb geen last van prikkelende kwasten. Maarja, ik heb de makkelijkste huid ever. Nooit rood, nooit gevoelig, nooit puistjes. Kan de hele week m'n huid niet verzorgen en geen make-up eraf halen en dan is het hooguit wat roder rond m'n neus en onder m'n ogen. :') Zelfs die keiharde blushkwast van de hema met synthetische haren prikt niet.

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 20:14

Leuk Loose! Mac is echt heel fijn om mee te werken, maar helaas boven mijn budget :=

Dankje Nelleke, hij is meer zand/goud van kleur :)

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 20:21

Oh, hier op het scherm is 'ie echt een beetje koperig. :+ Alsnog mooi. Kan je ook mooi als base gebruiken.

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 20:22

Idd, hij neigt meer naar de swatch, maar hij blinkt ook niet zo.. :) Komt door de flits :P

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 21:21

Nou echt mazzel dan Nelleke! Ik had 22 jaar lang ook zo'n huid tot ik wekelijks b12 moest gaan prikken. Acne is een bijwerking, mijn huid reageert erg sterk op die injecties. Balen dus.. want ik kom er niet vanaf zolang ik moet spuiten -O- Mijn huid reageert al op een scheet 8)7

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 22:02

Glossi: Ja mijn oogschaduw wel. :D :D Vind hem heel mooi. <3 De mascara is alleen vandaag pas aangekomen bij mn ouders dus die konden mn broertjes niet meer meenmen. Dus dat wordt wachten tot juli. ^)

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 11:00

Oh jakkes Glossi, wat naar zeg! Kun je geen B12 slikken? Of neemt je lichaam het niet goed op?

Loose, dat is wel weer een beetje jammer.

Wie heeft er in dit topic de Naked palette? (2) Zijn jullie er blij mee?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 14:02

Die eyecreamshadow heb ik toch regelmatig ruzie mee. Hoe brengen jullie dat aan?

Oh gisteren nog even langs de Kruidvat en Etos geweest en niet kunnen laten wat makeup mee te nemen. Bi KV de SuperStay lipstick van Maybelline in de kleur Stay with me coral (lekker bij mijn zongebruinde huid :D ) en bij Etos de aanbieding van Bourjous met de Holidaysmascara en oogpotlood. Ik kon alleen niet kiezen tussen de paarse (Purple Mania) en groene (Green Lagoon) en heb dus beide meegenomen :=
Gisteren de groene opgedaan. Moet zeggen dat je maar heel weinig ziet van de kleur op je wimpers, maar dat subtiele vind ik eigenlijk niet zo erg.. Raar trouwens dat het bijpassende oogpotlood bij paars nog wel een soortgelijke naam heeft (purple night), maar de groene blue remix heet :+ Hij is toch echt niet blauw! Staat mooi trouwens en is echt een super fijn potlood met veel pigment!

Edit: blijkbaar is er een Loving Green oogpotlood, niet gezien. Maar even verder zoeken van de week.
Laatst bijgewerkt door Djilna op 09-06-13 14:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 14:12

Silkaay, mooie spullen erbij en staat je goed!

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 15:02

_Nelleke_ schreef:
Ik heb UD naked 2 palette. Ben er heel tevreden mee :)

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 15:07

Djilna schreef:
Die eyecreamshadow heb ik toch regelmatig ruzie mee. Hoe brengen jullie dat aan?

Oh gisteren nog even langs de Kruidvat en Etos geweest en niet kunnen laten wat makeup mee te nemen. Bi KV de SuperStay lipstick van Maybelline in de kleur Stay with me coral (lekker bij mijn zongebruinde huid :D ) en bij Etos de aanbieding van Bourjous met de Holidaysmascara en oogpotlood. Ik kon alleen niet kiezen tussen de paarse (Purple Mania) en groene (Green Lagoon) en heb dus beide meegenomen :=
Gisteren de groene opgedaan. Moet zeggen dat je maar heel weinig ziet van de kleur op je wimpers, maar dat subtiele vind ik eigenlijk niet zo erg.. Raar trouwens dat het bijpassende oogpotlood bij paars nog wel een soortgelijke naam heeft (purple night), maar de groene blue remix heet :+ Hij is toch echt niet blauw! Staat mooi trouwens en is echt een super fijn potlood met veel pigment!

Edit: blijkbaar is er een Loving Green oogpotlood, niet gezien. Maar even verder zoeken van de week.

ik breng deze aan met mijn vingers eigenlijk, vind dat het fijnste :=
Kan ook gebeuren dat ik een gewone platte afgeronde eyeshadowbrush gebruik

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 15:55

Hvelreki schreef:
_Nelleke_ schreef:

Ja ik bedoelde die van urban decay inderdaad. :')

Vind het een bak geld voor een palette. Vriendlief gaat eerdaags kijken of 'ie 'm ergens op een luchthaven te pakken kan krijgen. Die moet veel vliegen voor werk.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 16:29

Ik doe het idd ook met mijn vingers, maar merk dat dat niet altijd even netjes wil :o
Thanks iig!

Oh en heel raar, wilde net mascara en de Bronze Goddes van Estee Lauder bestellen bij ICI Paris, maar krijg zelfs helemaal geen 25% korting :? Heb dus alleen mascara en 2 oogpotloden gedaan. En ze maar even een mail gestuurd hoe en wat. Actie loopt toch echt t/m vandaag..

Op vliegvelden is het amper goedkoper, tenzij hij buiten Europa vliegt? Dan heb je iig taxfree shopping ;)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 17:05

_Nelleke_ schreef:
Hvelreki schreef:

Ja ik bedoelde die van urban decay inderdaad. :')

Vind het een bak geld voor een palette. Vriendlief gaat eerdaags kijken of 'ie 'm ergens op een luchthaven te pakken kan krijgen. Die moet veel vliegen voor werk.

Ik heb ook Naked 2, ik vind het wel meevallen met het geld. Je hebt 12 kleurtjes (geloof ik) voor iets van €36, een MAC quad kost al €38 en van Dior enzo zitten al tegen de €50 aan. Heb nu net mijn eerste MAC palletje en nog maar 3x gebruikt, dus misschien komt het nog maar ik vind mijn UD oogschaduw toch fijner (heb nog een ander palette van UD). Ik heb een vriendin die iets van 10 Dior palletjes heeft maar nu meestal haar UD palette gebruikt. :P Dus om de prijs zou ik het echt niet laten.
Ik gebruik mijn palette met heel veel plezier. :D

Djilna: Idd, op een vliegveld is het alleen goedkoper als je echt buiten EU gaat. Alleen UD is nu niet meer in NL te krijgen. Bij Ryanair hadden ze trouwens een keer de Naked 1 voor €28 in het vliegtuig. :oo Helaas was ie op. ^) En raar dat die korting het niet doet! Is een mooie bronzer trouwens. :j

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 17:19

Ze hadden hem nu bij Ryanair ook ;) Net naar Ibiza geweest nl, vandaar dat ik een tintje heb en die bronzer wil om hem een beetje langer vast te houden :P
Maar ga even van mijn esso punten 2 douglaswaardebonnen halen en hem dan maar bij Douglas kopen. Dan is hij 15 euro ipv 35 :D