Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Loose schreef:Mijn MAC palletje is er!!![]()
_Nelleke_: Fijn dat die Zoeva spulletjes zo goed bevallen!Dat potlood klinkt goed.
Silkaay: Veel dingetjes en goedkoop ook! Had van dat 2B en park avenue nog nooit gehoord.die creme eyeshadow ziet er wel mooi uit.
Djilna schreef:Die eyecreamshadow heb ik toch regelmatig ruzie mee. Hoe brengen jullie dat aan?
Oh gisteren nog even langs de Kruidvat en Etos geweest en niet kunnen laten wat makeup mee te nemen. Bi KV de SuperStay lipstick van Maybelline in de kleur Stay with me coral (lekker bij mijn zongebruinde huid) en bij Etos de aanbieding van Bourjous met de Holidaysmascara en oogpotlood. Ik kon alleen niet kiezen tussen de paarse (Purple Mania) en groene (Green Lagoon) en heb dus beide meegenomen
Gisteren de groene opgedaan. Moet zeggen dat je maar heel weinig ziet van de kleur op je wimpers, maar dat subtiele vind ik eigenlijk niet zo erg.. Raar trouwens dat het bijpassende oogpotlood bij paars nog wel een soortgelijke naam heeft (purple night), maar de groene blue remix heetHij is toch echt niet blauw! Staat mooi trouwens en is echt een super fijn potlood met veel pigment!
Edit: blijkbaar is er een Loving Green oogpotlood, niet gezien. Maar even verder zoeken van de week.
Hvelreki schreef:_Nelleke_ schreef:Ik heb UD naked 2 palette. Ben er heel tevreden meeWie heeft er in dit topic de Naked palette? (2) Zijn jullie er blij mee?
_Nelleke_ schreef:Hvelreki schreef:Ik heb UD naked 2 palette. Ben er heel tevreden mee
Ja ik bedoelde die van urban decay inderdaad.![]()
Vind het een bak geld voor een palette. Vriendlief gaat eerdaags kijken of 'ie 'm ergens op een luchthaven te pakken kan krijgen. Die moet veel vliegen voor werk.