Ik heb er ook wel. Schijt aan hoor... Het is dan ook alleen mijn voorhoofd kin en kaaklijn... Maar toch ik vind et gewoon poedersuiker, het voeld zo ontsierend zeg maar....
xMarloes
Geplaatst: 12-09-12 15:53
JamieShanin schreef:
Ik heb er ook wel. Schijt aan hoor... Het is dan ook alleen mijn voorhoofd kin en kaaklijn... Maar toch ik vind et gewoon poedersuiker, het voeld zo ontsierend zeg maar....
dat begrijp ik goed. bij mij zit het ook vooral bij me wangen en kaaklijn en ja van de voorkant zie je dat niet zo snel mr van de zijkant wel en ik vind het gewoon rot. soms meer ik er van alles op, soms niks...maar ik weet nou niet of het wel allemaal helpt. een poos bijna niks gehad en ineens is het dan weer terug, en dan denk ik; wat heb ik gegeten dat ik toen niet at enz. enz.
Nog even een vraag Ook over die ergerlijke littekens waar JamieShanin het ook over heeft.
Ik heb ze vooral op mijn voorhoofd en rond mijn mond, de meest gevoelige zones voor mij dus. Door de juiste producten ben ik nu zo goed als puist vrij en ik wil dit ook zo graag houden
Nu wil ik ze graag gaan behandelen en ik heb 2keuzes. Ofwel smeer ik littekencrème van het kruidvat, geen idee wat effect het heeft op mijn huid. Of ik ga naar de apotheek laat me iets maken en ben waarschijnlijk weer 10tallen euro's kwijt.
Wat lijkt jullie de beste leuze, het erop wagen met de kruidvat crème of meteen het dure alternatief proberen ?
Morrow_Less: je zou evt eerst voor het goedkope kruidvat spul kunnen gaan, het verschilt per huid hoe er op gereageerd word.. en dan kun je altijd nog langs de apotheek voor een duurder middeltje. Slakkenslijm of iig zalf of iets waar slakkenslijm inzit schijnt goed te helpen.
voor de slechte huidjes!
Mijn huid gaat goed, ik probeer het nu vooral heel erg zo te houden, dan zit ik het meest lekker in m'n vel. Wat ik een tijdje geleden 'uitgevonden heb' (ofja, meer voor mezelf) vind ik wel heel erg fijn werken, en dat is een honingmaskertje maar dan alleen van honing. Heb gewoon een tube honing gekocht bij de supermarkt hier en zo'n 3 a 4 keer per week smeer ik het op nadat ik gestoomt heb en daarna douche ik het er gewoon weer af. Het maakt mijn huid heeel rustig, zacht, egaal en laat wondjes sneller helen. Vind het erg fijn Verder probeer ik zo veel mogelijk te slapen en zo weinig mogelijk te stressen, heb het idee dat ik niet veel meer kan doen.
Huidverdunner tegen littekens? volgens mij laat het je huid zichzelf wel opnieuw 'activeren' doordat het het bovenste laagje huid weghaalt wat zich dan weer opnieuw gaat opbouwen, maar of het tegen littekens helpt betwijfel ik.
Nayomie
Geplaatst: 12-09-12 19:20
Nee puisten
JamieShanin
Geplaatst: 12-09-12 19:21
Maar wat gebruiken jullie??
Ik heb het het ergste rond mijn mond en voorhoofd... maar ik word er compleet gek van... ik weet niet wat ik moet doen?
Nayomie
Geplaatst: 12-09-12 19:21
JamieShanin schreef:
Maar wat gebruiken jullie??
Ik heb het het ergste rond mijn mond en voorhoofd... maar ik word er compleet gek van... ik weet niet wat ik moet doen?
Ik ook. Ik heb hier wel huidverdunner liggen voor exceem. (aangezien ik dat ook heb)
jep...en ik vind het ronduit k*t XD gewoon omdat ik me schaam om op foto's te gaan, enzo... dan heb je een keertje een feestje (school gala) en dan zie je er neit uit...
Ik baal...maar tja volgens mij doen we dat allemaal ?!
Ik gebruik van lush omdat dat het enigste is dat mijn huid niet uitdroogt en het niet nog erger maakt, ik was mijn gezicht altijd s' ochtends en s' avonds met die spullentjes
Mijn huid is zoals in mijn profiel.. soms een stuk minder egaal, maar als het goed gaat gelukkig zo. Mijn voorhoofd is trouwens vaak wel minder egaal, maar dat heb ik inmiddels maar geaccepteert. Ik gebruik Nivea dagcreme en Wash off, en af en toe gebruik ik die make-up remover doekjes voor het hele gezicht, toevallig dat alles van Nivea is omdat ik die producten uit heb getest bij andere en ze fijner vond, niet omdat ik met opzet alles van Nivea koop oid.