Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hagelslag schreef:Het is met een reden dat je erheen mag om te revalideren
En het is met een reden dat andere er ook zijn om te revalideren.
Je bent niet alleen, ja ze zullen een ander "probleem" hebben waaraan ze moeten werken.
Maar mijn ervaring is in een revalidatie centrum dat je toch veel met jezelf bezig bent ipv wat een ander doet.
Nog niet zoveel gedaan, bij de fysio alleen gesprek en moest twee keer 10 meter lopen. Wel even het reactievermogen van de fysio getest door bíjna te vallen. Maar met kruk lukt het best goed om te blijven staan als ik struikel. 
bij mij met name omdat ik niet verbanden mag maar voor bedekken van je lijf is het ook super geschikt. Je hebt strakke modellen maar ook lossere wijde modellen (blauwe van 10 euro geloof ik)
Heb me echt weer druk gemaakt om niks. Dacht ook echt dat ik vandaag weer flink m'n best moest gaan doen aan te geven wat gaat en wat niet en had me voorgenomen dat ook echt te gaan doen.. Maar dat was totaal niet nodig. De fysio ging meteen een stoel voor me halen zodat ik kon zitten op de gang waar ik ook moest lopen en ik had m'n tas in de behandelkamer laten staan omdat we daar nog terug zouden komen, maar ik moest maar wachten en zij ging hem voor me ophalen. En de psychomotorisch therapeut was precies zo.. Ik had niet eens door dat ik na een tijdje overgooien tegen de kast was gaan staan en me vast was gaan houden, pas toen hij dat zei en vroeg of ik even wou zitten dacht ik: Oh ja, ik ben eigenlijk best moe
En of het ging lukken om mee te lopen naar het zwembad..
En nou zag ik bij Decathlon een badpak, met broekspijpen én tankini.. Dus geen blote buik als dat ding omhoog gaat en iig een deel van m'n benen bedekt. Broekspijpen zijn wel te kort eigenlijk.. Maargoed, desnoods doe ik daar dan nog wel een langere zwembroek overheen. Heb iig iets besteld om te proberen en heb nog tijd genoeg om wat anders te regelen.
Broek had heel iets langer gemogen, maar ik denk dat ik hier in best durf. Zou bijna een foto plaatsen, bijna
Ik geloof er namelijk niks van dat jij er gek uitziet in een badpak