Ik heb nog twee hele mooie foto's gevonden van de freedom run.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Koekie73 schreef:germie schreef:Sta ik hier ineens op met een pijnlijke heup. Geen idee waar dat vandaan komt, maar niet van het hardlopen (dat heb ik al 2 weken amper gedaan omdat het de laatste 2 weken van de Garmin Coach betreft). Maar ik baal er goed van, zeker met het oog op die halve marathon. En ik snap dus echt niet waar het vandaan komt. Gewoon mee opgestaan, nu sudderde het wel een paar dagen al wat, maar ik kan me geen activiteit herinneren waar het door kan komen. Baal echt flink. Met beweging wordt het wel beter.
Heb je niet gewoon raar gelegen, Germie? Hopelijk is het snel over.
Ik heb na ruim 10 dagen een kleine rondje gelopen. Dat ging met mijn gekneusde hand eigenlijk wel weer. Heb lekker op gevoel gelopen, genoten van de niet-zo-hoge-temperaturen.
Morgen de training oppakken. Heb voor een 5.6 km loopje ingeschreven over 9 weken. Ik loop nu 4 km dus hoop dat ik het ga redden (met name door pijntjes hier en daar)
Samantha_ schreef:Ik had vorige keer als afwisseling biggetjes in m’n vest gedaan. Dat is dus 1 plakkerige grote big geworden.
hwn schreef:haha nee was dus echt bijna op het einde. Mar had voor mijn doen op het gemak gelopen en het publiek en de muziek was zo leuk dat ik echt gewoon goed over de finisch kwam.Wow, hoe doe je dat toch, zo fris en ontspannen op de foto tijdens een loopwedstrijd, of was je pas gestart? Ik ben getagd op een foto van mijn wedstrijd van zondag, en ik zag er wel 60 jaar oud uit (ben 50). Heb hem toch maar gedeeld op FB, want beter zal het wel niet meer worden.
lies_sparkle schreef:Ik heb er een germie, maar eerst maar eens flink vlotter lopen voordat je vooraan wilt staan
Prachtige foto SV!
Samantha_ schreef:O ja prachtig! Love je tattoo!
Supervixen schreef:Samantha_ schreef:O ja prachtig! Love je tattoo!
Thanks!
Ik neem aan dat je die bovenaan mijn bovenarm bedoelt.
De vogel is een putter met een takje lavendel in zijn pootjes en is mijn nieuwste. In januari overleed mijn soort van oma (91 jarige vriendin van mijn ouders die ik mijn hele leven ken). Op haar sterfdag zaten er 3 putters in de lavendel in onze tuin. Daarna heb ik ze nooit meer gezien. Dat vond ik een heel mooi symbool ter nagedachtenis aan haar.
MarlindeRooz schreef:Leuke foto Iris!
En lopen door Rotterdam lijkt me ook niks.
Ik dacht gisteren ik doe eens gek. Ik ga kijken hoe ver ik kan rennen. Deed tot zover 3km interval.
[ Afbeelding ]
Ben echt heel trots en blij want ik kán het dus wel.
-Namiro- schreef:Gaaf he suliko! Ik vind dat soort uitdagingen echt heel fascinerend!
Ik volg een man op insta die de PCT aan het lopen is.. en hij loopt nu al 135 dagen. Ontzettend fitte kerel en loopt echt giga afstanden dag na dag. Waanzinnig om te volgen.
Verstandig dat je de 50km verzet hebt!![]()
Jouw tattoo’s zijn echt heel gaaf SV! Komt er nog een hyena ter nagedachtenis aan jullie laatste vakantie? Die zag ik namelijk wel heel veel voorbij komen!
Supervixen schreef:-Namiro- schreef:Gaaf he suliko! Ik vind dat soort uitdagingen echt heel fascinerend!
Ik volg een man op insta die de PCT aan het lopen is.. en hij loopt nu al 135 dagen. Ontzettend fitte kerel en loopt echt giga afstanden dag na dag. Waanzinnig om te volgen.
Verstandig dat je de 50km verzet hebt!![]()
Jouw tattoo’s zijn echt heel gaaf SV! Komt er nog een hyena ter nagedachtenis aan jullie laatste vakantie? Die zag ik namelijk wel heel veel voorbij komen!
Eh ja daar ben ik wel over aan het nadenken inderdaad. Nog nooit zoveel hyena's gezien, meer dan 30.
Ik denk na over een hyena met een baobab boom, dat was naast leeuwen een beetje het thema van de vakantie. Alleen een leeuw wil ik niet, dat vind ik te standaard.
Doe je goed IMAY, soms moet je jezelf iets leuks gunnen.