Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-23 12:19

Marlis schreef:
Ik zou vanmiddag een stokke stoel ophalen stond bij nieuw model. Voor zekerheid nog even aan mn zwager laten zien maar die zegt is echt het oude model. Afspraak afgezegd. Je kan echt niks vertrouwen van internet.

Ja anders kun je die newborn er niet op kwijt hé? Echt zo irritant.

Hier foto van die van ons. Past het op. Ze hebben wel net weer een cyver variant uitgebracht maar denk niet dat je daar naar op zoek bent.

Afbeelding
De achterste. De voorste werden we toen ook mee opgelicht dat het een stokke zou zijn.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 13:29

Gnome schreef:
Marlis schreef:
Ik zou vanmiddag een stokke stoel ophalen stond bij nieuw model. Voor zekerheid nog even aan mn zwager laten zien maar die zegt is echt het oude model. Afspraak afgezegd. Je kan echt niks vertrouwen van internet.

Ja anders kun je die newborn er niet op kwijt hé? Echt zo irritant.

Hier foto van die van ons. Past het op. Ze hebben wel net weer een cyver variant uitgebracht maar denk niet dat je daar naar op zoek bent.

[ [url=m/ai7ged.jpg]Afbeelding[/url] ]
De achterste. De voorste werden we toen ook mee opgelicht dat het een stokke zou zijn.

Heel vervelend idd. Van jullie wist ik idd ook nog.

Nee zoek gewoon het nieuwe model waar de sets oppassen

Gnome

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-23 14:12

Schijnt dat je op basis van serienummer zeker kunt weten of ze geschikt zijn. Misschien kun je daarnaar vragen als je er weer eentje ziet.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 15:43

Marlis mooie buik al! Groeit goed. Fijn dat het verre rijden straks voorbij is. Heb je leuk behang uitgezocht?
Ik hoop ook dat hij nog gaat draaien, hij heeft nog 1,5 week. :D
Pff wat stom toch sommige mensen! Gelukkig herkende je zwager het.

Charlotte wat fijn dat je je beter voelt.

Gnome haha bizar he hoe snel de tijd gaat? Voor je het weet zijn alle kids hier al geboren. <3 Fijn om de eerste zes weken lekker samen bent. De baas van mijn vriend zei dat hij het wel gespreid mag opnemen. Misschien weer een onderwijs uitzondering? Wel goed om even goed uit te zoeken. :)

Azmay ook lekker lang vrij! Werkt je vriend ook in het onderwijs?

Kiwpitje, jeetje kan mij voorstellen dat je hier flink van geschrokken bent! Vreselijk balen. Ik duim voor jullie dat de kleine nog een tijdje blijft zitten. Hoe voel je je vandaag?

QueenE wat lief! <3 Het is ook heel spannend, maar wel leuk spannend gelukkig. :D

Melanie, wat fijn dat de 20weken echo goed was. Snap heel goed dat jullie voor de verloskundige hebben gekozen. Stom van het ziekenhuis, daar zou je toch juist een vriendelijke benadering verwachten.

Dondon lekker naar de zon! Hoe lang gaan jullie weg? Veel plezier alvast. Fijn dat ze op je werk zo goed meedenken.

Ballard, ik heb dat ook gehoord inderdaad. Dus hoop dat dat ons bespaard blijft!

Nicje, bah dan mag het nu wel even klaar zijn met ziek zijn voor je. Sterkte ook met je opa.
Veel plezier vandaag op de beurs. Hopelijk is het niet té druk.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 16:27

Gnome schreef:
Schijnt dat je op basis van serienummer zeker kunt weten of ze geschikt zijn. Misschien kun je daarnaar vragen als je er weer eentje ziet.

Ja i know maar bij opgeknapte staat dat er niet meer op. En dit was een uit elkaar gehaalde, geschuurde en opnieuw geverfde.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-23 16:39

Marlis schreef:
Gnome schreef:

Ja i know maar bij opgeknapte staat dat er niet meer op. En dit was een uit elkaar gehaalde, geschuurde en opnieuw geverfde.

Irritant ja. Nou hopelijk vind je er toch snel eentje. Zijn echt ideaal.

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 16:58

Wat stom Marlis!

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-23 17:02

Anders misschien alvast het newborn setje kopen en die meenemen als je 'm ophaalt.. Kun je gelijk passen.

Wij gaan straks uit eten. Ben nu al gesloopt :z

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 19:07

Wat balen Marlis! Wat goed dat je zwager zag dat het een ouder model was.

Veel plezier Gnome!

Wij net thuis van de beurs. Ik vond het erg leuk en gezellig, wel druk. Nog wat rompertjes en kledinghangers gescoord en gebruik gemaakt van de actie "bij etos pampers 2+2 gratis". Deze worden gratis thuisbezorgd. Via de website kan volgens mij iedereen er gebruik van maken, wellicht interessant voor iemand?
Verder heb ik zo'n buikband gekocht. Buik begint ineens hard te groeien en voelde dat zo'n band wel fijn is.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 19:12

Ben wel benieuwd naar zo'n buikband, of dat nou wel fijn is! Klinkt wel prettig.

Ik lees komende week mee vanaf Gran Canaria, op honey/babymoon **\O/**. De trap op haar het uitzichtpunt was wel een uitdaging, meerdere keren moeten pauzeren ivm lucht tekort _O-

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 19:13

Sting schreef:
Ben wel benieuwd naar zo'n buikband, of dat nou wel fijn is! Klinkt wel prettig.

Ik lees komende week mee vanaf Gran Canaria, op honey/babymoon **\O/**. De trap op haar het uitzichtpunt was wel een uitdaging, meerdere keren moeten pauzeren ivm lucht tekort _O-

Gefeliciteerd! Heerlijk genieten! Hoever ben je nu?

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 19:20

Nu 27+3.
Vliegen ging prima, proberen regelmatig even te rusten en we gaan zo richting buffet. Ik kan niet veel in m'n maag tegelijk, maar het is van 18-21 open. Gisteren zijn we van 18-19, gaan eten en dan om half 9 nog een bordje halen. Idem met het ontbijt vanmorgen, fijn, die ruime tijden! Voelt een beetje gek, maar het mag, dus we doen het _O-

Melanie_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 19:45

Heerlijk Sting, lekker van genieten!!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 19:48

Ik heb deze bij de prenatalstand gekocht:

Afbeelding

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 20:33

Daarvan heb ik ook Bh's, fijn merk! Had deze ook gezien, maar twijfel over de maat. Had altijd ong 40-42, maar nu uiteraard wel groter :roll:.

Dank je Melanie! *D

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 20:44

mriek1990 schreef:
Kiwpitje, jeetje kan mij voorstellen dat je hier flink van geschrokken bent! Vreselijk balen. Ik duim voor jullie dat de kleine nog een tijdje blijft zitten. Hoe voel je je vandaag?
Ik voel me fysiek prima. Maar voelde me de afgelopen weken ook prima dus gek idee dat het niet echt prima is daaronder. Ik voel niks :=

Lees al jullie posts maar reageren is wat lastig op mobiel. ;)

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 20:47

Sting schreef:
Nu 27+3.
Vliegen ging prima, proberen regelmatig even te rusten en we gaan zo richting buffet. Ik kan niet veel in m'n maag tegelijk, maar het is van 18-21 open. Gisteren zijn we van 18-19, gaan eten en dan om half 9 nog een bordje halen. Idem met het ontbijt vanmorgen, fijn, die ruime tijden! Voelt een beetje gek, maar het mag, dus we doen het _O-

Ohh lekker hoor. Gelijk hebben jullie. Geniet er van!

De doosjes zijn makkelijk open te maken om de maat te proberen. Zelf heb ik 38 (pas mijn broeken nog, maar niet voor lang :')) en de S/M pas ik zeer makkelijk en nog veel ruimte over.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 10:23

Freekieee schreef:
Gnome schreef:

Vind het lastig inderdaad. Heb bij wat moeders om me heen gevraagd en iedereen heeft bij dezelfde merken tegenovergestelde ervaringen :+ dus het is erg persoonlijk. Heb wel wat eisen..
-grote ruimte onderin voor spullen
-verstelbare duwstang
-inklapbaar / tillen moet in m'n eentje kunnen
-in buggy stand wil ik het kindje kunnen draaien
-moet ook in het bos fijn rijden

Dus we gaan het meemaken. Budget is ruim zat denk ik voor deze wensen.. Hoop ik.

De Joolz geo 3 verdoet daar allemaal aan. Vond hem erg fijn lopen. Maar zelf gekozen voor de day+

Maar gewoon proberen wat jij fijn vind! Kom je maar op 1 manier achter

Nog niet bijgelezen :o maar dit waren mijn eisen ook ongeveer en ik ben gegaan voor de Joolz Geo3 :j hele fijne wagen echt super makkelijk, heel licht te duwen ook op ruwe ondergrond. Dat vind ik fijn bij de paarden en voor bos met de hondjes *D

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 18:25

Gnome is weet niet precies wanneer je jarig bent/was, maar in elk geval gefeliciteerd! **\O/** Heb je lekker gegeten gisteren? Waar gingen jullie heen?

Nicje fijn dat de beurs leuk was. Druk was wel te verwachten op zaterdag. Goeie tip van Etos! Ben heel benieuwd hoe de buikband je bevalt. :)

Sting wat heerlijk zeg naar Gran Canaria! Al flink aan het genieten daar?
Kan me voorstellen dat een trap naar een uitzichtpunt een grote uitdaging is. Was het het uitzicht wel waard? ;)
Goed bekeken ook met de buffetten, groot gelijk heb je! :D

Kiwipitje gelukkig dat je je fysiek wel goed voelt. Kan me voorstellen dat het mentaal véél met je doet. Heb je wel wat afleiding om je heen?

Hoe is het met de rest van jullie? Nog mensen naar de beurs geweest?

Ik had vandaag verjaardag van mijn opa, wordt morgen 89. Was met de hele familie. Erg gezellig, maar miste mijn middagdutje wel haha. Vanavond maar weer wat vroeger het bed in. Héél raar idee dat ik morgen gewoon kan uitslapen! :=

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 20:00

@nicje87: leuke dag op de beurs gehad. Fijn.

@sting: fijne vakantie. Lekker zonnetje ?

@mriek1990: gefeliciteerd met je opa. En geniet lekker van je verlof.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-23 20:07

Hier twee dagen heerlijk uit eten geweest ja. In Emmen gisteren bij the Dinner Club. Was gisteren jarig.

Nijntje staat nu voor de helft op de muur. Moest 2x zo groot als dat m'n moeder had geschat haha dus moet even opnieuw uitgetekend worden. Dus morgen dat eerst afmaken en dan gaan we daarna de kinderwagen uitzoeken.

Gefeliciteerd met je opa!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 20:10

Hier hele dag in de weer geweest. Kyra (paard) weer ziek. Weer dezelfde symptomen grootendeels, loom, zich laten vallen en blijven liggen, rollen, flemen, gapen.

De ene x wel mesten, andere x niet, ene x waterig andere x niet maar nu was haar mest prima.

Laatste x was eind november. Dus elke x met even er tussen en dan weer ziek. En meestal dan ook twee a drie dagen achter elkaar dierenarts.

Een x darmen die niet goed lagen, een x gaskoliek dachten ze, een x binnenkant mond en tong helemaal droog, gesondeerd en vocht en parrafine gehad.

Nou nu alleen een prik tegen buikpijn.

En de dierenarts die kwam was totaal niet prettig. Meerdere die al aangaven dat hij van die praktijk niet fijn is nou dat blijkt. Maarja hij had weekend dienst

Hij wou ook nergens in mee gaan. Ze gooien alles op stress.

Terwijl Kyra een dood mak paard is die to totaak niet stress gevoelig is. En kennen haar al een vanaf haar geboorte.

Ook al ipv grond water vd zomer naar kraan water gegaan maar is het ook niet. Hebben nu nieuwe lading hooi dan de andere paar x dat ze ziek er werd, en ook wel weer geanalyseerd. dus dat is het ook niet.

Maar hij wimpelt alles af en weigert ook uitgebreid bloedonderzoek.

Zus ging zo nog even stappen.

Dus weekend vloog voorbij.

Zelf last van een buikgriepje ook nog. Hopelijk valt het vannacht mee want morgen weer werken. En niks in de baby kamer verder kunnen doen.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 20:13

Gnome schreef:
Hier twee dagen heerlijk uit eten geweest ja. In Emmen gisteren bij the Dinner Club. Was gisteren jarig.

Nijntje staat nu voor de helft op de muur. Moest 2x zo groot als dat m'n moeder had geschat haha dus moet even opnieuw uitgetekend worden. Dus morgen dat eerst afmaken en dan gaan we daarna de kinderwagen uitzoeken.

Gefeliciteerd met je opa!

Nog gefeliciteerd met je verjaardag. En genoten dus.

Leuk dat jullie met de muurschildering begonnen zijn

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-23 20:29

Marlis schreef:
Hier hele dag in de weer geweest. Kyra (paard) weer ziek. Weer dezelfde symptomen grootendeels, loom, zich laten vallen en blijven liggen, rollen, flemen, gapen.

De ene x wel mesten, andere x niet, ene x waterig andere x niet maar nu was haar mest prima.

Laatste x was eind november. Dus elke x met even er tussen en dan weer ziek. En meestal dan ook twee a drie dagen achter elkaar dierenarts.

Een x darmen die niet goed lagen, een x gaskoliek dachten ze, een x binnenkant mond en tong helemaal droog, gesondeerd en vocht en parrafine gehad.

Nou nu alleen een prik tegen buikpijn.

En de dierenarts die kwam was totaal niet prettig. Meerdere die al aangaven dat hij van die praktijk niet fijn is nou dat blijkt. Maarja hij had weekend dienst

Hij wou ook nergens in mee gaan. Ze gooien alles op stress.

Terwijl Kyra een dood mak paard is die to totaak niet stress gevoelig is. En kennen haar al een vanaf haar geboorte.

Ook al ipv grond water vd zomer naar kraan water gegaan maar is het ook niet. Hebben nu nieuwe lading hooi dan de andere paar x dat ze ziek er werd, en ook wel weer geanalyseerd. dus dat is het ook niet.

Maar hij wimpelt alles af en weigert ook uitgebreid bloedonderzoek.

Zus ging zo nog even stappen.

Dus weekend vloog voorbij.

Zelf last van een buikgriepje ook nog. Hopelijk valt het vannacht mee want morgen weer werken. En niks in de baby kamer verder kunnen doen.

Wat triest van die dierenarts zeg!! Als jullie voor zo'n onderzoek willen betalen, heeft ie daar toch niks tegen in te brengen. Heel irritant. Hopelijk knapt ze snel weer op.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 20:47

Oh leuk Nijntje op de muur! Maak je een foto als het af is?
Dinner Club ben ik nog nooit geweest. Was eerder Markant toch? Aanrader? ;)

Marlis wat vervelend van je paard! En tref je ook nog zo'n hork van een dierenarts. Wat Gnome ook al zegt, als jij toch iets wil mag je dat toch zelf bepalen over je eigen paard? Hoop ook dat ze snel weer opknapt.
Zelf ook niet helemaal lekker dus. Beterschap, hoop dat je een goede nachtrust hebt.