En ze kennen ook de immuunrespons op die vaccins nog niet zo heel goed. Dus het wordt allemaal afwachten.
Maar al doende leert men !

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pandora2 schreef:Janssen heeft zijn studie ook al helemaal klaar volgens mij, dus dat is er weer ééntje inderdaad.
Alleen zitten die dan weer met ' maar ' 66% effectiviteit.
sureido schreef:Toch zien ze het trouwens in Nederland wel positief in want de festivals schieten opeens als paddenstoelen uit de lucht, allemaal na 1 augustus, dat wel.
Ik heb al wat kaartjes gekocht
Vayo schreef:sureido schreef:Toch zien ze het trouwens in Nederland wel positief in want de festivals schieten opeens als paddenstoelen uit de lucht, allemaal na 1 augustus, dat wel.
Ik heb al wat kaartjes gekocht
Daar kan ik me echt nog niks bij voorstellen. Ik heb nog niks gekocht, want heb er een hoop van vorig jaar die doorgeschoven zijn naar dit jaar![]()
Je maakt mij al dolgelukkig als ik weer gewoon met mijn kinderen normaal bij mensen op bezoek kan. Hapje eten, wat drinken. Niet krampachtig rekening houden met aantallen of dat er al bezoek is geweest die dag dus mag niet meer.
besita schreef:62 % was bekend toch
Want kwam deze foto gisreren al tegen
[ [url=m/xXvNjx.jpg]Afbeelding[/url] ]
bigone schreef:Dus AZ heeft nogal wat erbij op gezet. 60 % dan is Janssen nog beter. Regering mag wat mij betreft het J en J vaccin toestaan onder noodverordening. Prikken met die hap en zorgen dat we de verspreiding van andere varianten voorblijven.
Vayo schreef:bigone schreef:Dus AZ heeft nogal wat erbij op gezet. 60 % dan is Janssen nog beter. Regering mag wat mij betreft het J en J vaccin toestaan onder noodverordening. Prikken met die hap en zorgen dat we de verspreiding van andere varianten voorblijven.
Inderdaad kom maar door voor de mensen die hier mee akkoord zijn en zich nu al ermee willen laten vaccineren. Mij zou dit niet tegenhouden, ik zou hem zo nemen. Kan niet, want ben al gevaccineerd maar toch
Loretta schreef:Pandora2 schreef:Als ik zou kunnen kiezen, wacht ik op Sanofi - GSK.
Maar die hebben al in hun fase 2 strubbelingen, dus dat gaat 'm niet worden denk ik
Is die dan de moeite waard om jezelf daarvoor nog een half jaar langer op te sluiten?