Viruswaanzin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 08:41

mysa schreef:
Wie is het en wat zegt ze? Heb geen Instagram en kan ivm slechthorendheid alleen ondertitelde filmpjes volgen.

Ze is een medisch geschoold iemand (volgens google is ze huisarts) en heeft haar baan opgezegd en niemand om haar heen is supportive naar haar toe en helpt haar.
En nu heeft ze financiële problemen en kan de huur niet betalen en de benzine voor haar motor. En blijkbaar heeft ze daar 7 miljoen euro voor nodig :') Dat mag door haar spulletjes te kopen of gewoon te doneren.

En ze zoekt ook nog een huis.

Er is ook nog een rant dat we in nederland verplicht zijn om de farmaceuten te betalen (zorgverzekering), ik mis even wat dat er mee van doen heeft.
Laatst bijgewerkt door secricible op 12-10-20 08:43, in het totaal 1 keer bewerkt

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 08:43

secricible schreef:
mysa schreef:
Wie is het en wat zegt ze? Heb geen Instagram en kan ivm slechthorendheid alleen ondertitelde filmpjes volgen.

Ze is een medisch geschoold iemand (volgens google is ze huisarts) en heeft haar baan opgezegd en niemand om haar heen is supportive naar haar toe en helpt haar.
En nu heeft ze financiële problemen en kan de huur niet betalen en de benzine voor haar motor. En blijkbaar heeft ze daar 7 miljoen euro voor nodig :')

In de ziekenhuizen zoeken ze nog heel veel mensen....

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 08:44

Volgens google is ze ook lichtwerker. Geen idee wat dat is.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 08:48

Dank je wel, Secricible.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 08:50

ik hoor het bedrag van 7 miljoen overigens nergens in haar filmpje. Alleen dat ze geld nodig heeft voor haar revolutie.

EDIT: via PB een linkje naar de 7,7 miljoen op een donatie-pagina gekregen. Ik doe echt iets verkeerd met mijn leven hoor -O-

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 09:45

Marije Berkelaar is (was?) een (waarnemend) huisarts die zichzelf “medicatievrije” huisarts noemt.
Haar behandeling van voorkeur is.... DoTerra essentiële oliën. (Dat is van een piramidespel).

https://puurmarije.nl/medicijnvrije-huisarts

Ze zit ook aan tafel bij “its je boy Jay”.

Hoe die 7 mil tot stand is gekomen is mij ook een raadsel.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 09:49

Focussed schreef:
Marije Berkelaar is (was?) een (waarnemend) huisarts die zichzelf “medicatievrije” huisarts noemt.
Haar behandeling van voorkeur is.... DoTerra essentiële oliën. (Dat is van een piramidespel).

https://puurmarije.nl/medicijnvrije-huisarts

Ze zit ook aan tafel bij “its je boy Jay”.

Hoe die 7 mil tot stand is gekomen is mij ook een raadsel.

Ze is door de IGJ gruwelijk op haar vingers getikt vorige maand omdat ze zonder enig onderzoek of controle verklaringen uitschreef om zonder mondkapje in het OV te mogen reizen. Voor nu is er alleen een melding gedaan, maar er wordt nog opgeroepen om haar uit het BIG te schrijven.
Sindsdien heeft ze haar praktijk opgedoekt (ze zegt zelf omdat ze zich niet meer voor het karretje van farmaceuten wilde laten spannen) en blijkbaar loopt ze daar financieel aardig mee in de knoei nu.

Volgens mij zit zij hoger in Doterra, is ze eigenaar of aandeelhouder oid.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 09:50

Jeetje ik ben niet van de vooroordelen en het oordelen maar ik heb ook moeite met het filmpje van ex-huisarts Marijke.

Het voelt alsof deze personen toch niet helemaal helder kunnen kijken. Ze denken dat ze zich inzettend voor de grote groep, tegen de macht en de elite. Maar wat ik vooral denk te voelen/zien is “ik ik ik”.
Het is eigenlijk een roep van iemand die zelf het niet meer aan kan. En vanuit de ik-boodschap ook om een huis vraagt met veel natuur en frisse lucht, waar ze gewoon haarzelf kan zijn.

Wat een verdrietig filmpje. Vind het dan wel kwalijk dat, ondanks haar lastige informatie en tegen-elite berichten, zoals ze zegt haar familie en vrienden haar laten vallen. Terwijl volgens mij kan ze wel een portie zorg gebruiken.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 09:53

ik hoor haar alleen zeggen dat ze niet achter haar plannen staan en dat haar ouders de MSM volgen. Haar vriend staat wel achter haar, maar verbindt zich niet aan haar plannen.

Dus ik vraag me af of haar familie haar laat vallen, of dat ze gewoon boos is dat ze haar gedachtegoed niet supporten.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 09:57

Laatste heb je natuurlijk een punt, ligt aan op welke positie je er naar kijkt.

Wel risicovol van dit soort types vind ik dat ze vanwege haar rol als huisarts wat geloofwaardigheid kweekt bij een meute.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 09:58

Hannanas schreef:
Laatste heb je natuurlijk een punt, ligt aan op welke positie je er naar kijkt.

Wel risicovol van dit soort types vind ik dat ze vanwege haar rol als huisarts wat geloofwaardigheid kweekt bij een meute.

En dat laatste zal ook nog wel versterkt worden door haar presentatie als “martelaar”: het (zgn) opgeven van je beroep omdat je niet meer voor farmaceuten wilt werken.

Bedankt voor de extra info secricible! Verduidelijkt ook weer een hoop....

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 09:59

verootjoo schreef:
Jongens, ze is a very positive person zegt ze :+

Ik ben na 2 minuten afgehaakt. Kan echt niet tegen die manier van praten/janken :(

Ze valt bij mij in de categorie : energie slurper. Luister naar haar praat met haar en je energie is weg.
Niet doen dus, negeren is voor mij de remedie.
Laatst bijgewerkt door CharleyT op 12-10-20 10:06, in het totaal 1 keer bewerkt

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 10:05

purny schreef:
secricible schreef:
En nu heeft ze financiële problemen en kan de huur niet betalen en de benzine voor haar motor. En blijkbaar heeft ze daar 7 miljoen euro voor nodig :')

In de ziekenhuizen zoeken ze nog heel veel mensen....

Misschien voor de schoonmaak maar ik denk niet dat ze haar daar als arts willen. Best lastig als je als arts niet met farmaceuten wil werken.
Een beetje anti-depressiva zou haar denk ik best goed doen ook.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 10:06

Hannanas schreef:
Jeetje ik ben niet van de vooroordelen en het oordelen maar ik heb ook moeite met het filmpje van ex-huisarts Marijke.

Het voelt alsof deze personen toch niet helemaal helder kunnen kijken. Ze denken dat ze zich inzettend voor de grote groep, tegen de macht en de elite. Maar wat ik vooral denk te voelen/zien is “ik ik ik”.
Het is eigenlijk een roep van iemand die zelf het niet meer aan kan. En vanuit de ik-boodschap ook om een huis vraagt met veel natuur en frisse lucht, waar ze gewoon haarzelf kan zijn.

Wat een verdrietig filmpje. Vind het dan wel kwalijk dat, ondanks haar lastige informatie en tegen-elite berichten, zoals ze zegt haar familie en vrienden haar laten vallen. Terwijl volgens mij kan ze wel een portie zorg gebruiken.

Dat ze haar laten vallen kan ik me wel voorstellen. Als je geen klik hebt met haar ideeen dan houdt het op.
Bovendien is haar website vooral bedoeld om klantjes/wederverkopers te ronselen voor haar webshop doTerra. Doet me denken aan Herbalife, ook zo'n pyramide constructie.
Hulp heeft ze misschien wel nodig, maar gezien haar houding t.o.v. medicijnen etc zal dat niet snel gebeuren ben ik bang.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 10:09

Gevalletje Jomanda wat mij betreft.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 10:15

Ik vind het maar een dramaqueen :D

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 10:50

Ik probeerde het te kijken maar ik ben na 30 sec afgehaakt. Dit soort mensen wil ik mijn tijd niet mee vervuilen :')
Maar idd wel eng dat zij huisarts is en blijkbaar invloed kan uitoefenen door deze achtergrond.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 10:56

Zo kreeg ik een lange tijd geleden ook zo'n filmpje van het Malieveld toegestuurd via Watsapp. Toen ik vroeg wie die persoon was kreeg ik te horen dat dat een huisarts was. Heb die persoon vriendelijk verzocht mij niet meer zoveel rotzooi toe te sturen :+

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 16:34

:oo omg. Wat een engnek is dat zeg, die heeft duidelijk hulp nodig.

Koekie73

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 12:20

omg ik krijg helemaal de kriebels van dat huil filmpje van die Marije Berkelaar. Ik ken iemand die haar volgt. Zij heeft al eens jubelend een brief van haar gepost op FB om maar te laten zien hoe nep Corona is :(:)

Ik keek even op de gofundme page van deze mevrouw; ze vraagt om 7.777.780,= euro _O-
:?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 12:24

Koekie73 schreef:
omg ik krijg helemaal de kriebels van dat huil filmpje van die Marije Berkelaar. Ik ken iemand die haar volgt. Zij heeft al eens jubelend een brief van haar gepost op FB om maar te laten zien hoe nep Corona is :(:)

Ik keek even op de gofundme page van deze mevrouw; ze vraagt om 7.777.780,= euro _O-
:?

Ze papt niet voor niets aan met Willem Engel, zijn pa is goed voor miljoenen. En ze is haar luchtjes (pyramideverkoop net als tupperware of avon) overal aan het promoten, GoTerra. Die wil gewoon niet werken en wel centen.

Koekie73

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 12:29

@Bigone ik las ook ergens dat ze een lijstje had van voors- en tegens van werken op de HAP verus beginnen met die olietjes; had ze bij de HAP 'makkelijk geld verdienen' staan en bij de olietjes 'meer geld te verdienen'
Blij dat ze geen arts meer is (mag hopen dat die BIG registratie haar ook afgepakt wordt)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 12:57

Koekie73 schreef:
@Bigone ik las ook ergens dat ze een lijstje had van voors- en tegens van werken op de HAP verus beginnen met die olietjes; had ze bij de HAP 'makkelijk geld verdienen' staan en bij de olietjes 'meer geld te verdienen'
Blij dat ze geen arts meer is (mag hopen dat die BIG registratie haar ook afgepakt wordt)

Klopt , ze staat nog in de big maar denk dat die hier in Nederland in ieder geval niet weer aan de bak komt. Ik word nogal giftig van artsen die beweren zonder enige medicatie mensen te kunnen genezen. Ze mag een codicil opstellen wat mij betreft !! Geen pijnstilling wanneer ik mijn been breek.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 13:15

Heeft Viruswaanzin al gereageerd op de nieuwe maatregelen?

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 13:21

Nee niet eens maar 't is bijna grappig om op hun Facebook pagina rond te struinen.
Afbeelding