Tancreda4 schreef:absque_dubio schreef:Haha nou het waren rare dagen.![]()
Tot ieders verbazing ben ik negatief getest. Ik heb dus een flinke griep met net zulke smaak en reuk verlies als bij Corona. Dus mocht iemand dat ook krijgen: het hoeft dus geen Corona te zijn!
Zelf nu uitzieken, maar toch wel blij dat ik vanavond even naar mn pony’s gebracht kan worden.
En toch vind ik zoiets lastig. Ik ken iemand die zelfde klachten heeft, koorts erbij. Negatief getest. Huisgenoot na paar dagen kriebel keel. Positief. Persoon die zij voor ze ziek was had gezien, positief. Ik vind het dan bijzonder dat de ziekste van de 3 en met de meeste corona klachten negatief is, en de rest om dr heen in haar 1.5 meter bubbel positief. Zou het iig zelf niet zo fijn idee vinden.
Zouden de minder klachten dan vals positief zijn? Of degene met de heviger ziekte verschijnselen vals positief? Dat vraag ik mij oprecht af...
Beterschap voor alle zieken!!
Op het werk zijn er 8 van 9 bewoners positief 1 heeft geen klachten en nog steeds niet. Sommige andere ook weinig in eerste instantie maar nu toch koorts, meerdere komen er ook zeker te overlijden.
Ik had (heb) zelf minimale klachten en ben ook negatief.