Draagdoek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Draagdoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 20:53

Precies daarom heb ik de gok maar genomen Appeltje. Als die niet bevalt, gaat hij gewoon de verkoop weer in :) Hoop dat hij wel bevalt want vind hem ontzettend mooi, maar heb er een hard hoofd in :=

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 20:54

Dat is waar Appeltje :j heb je een goed punt :D

Yalou, waarom een hard hoofd in? Eerder minder fijne ervaring met AP?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 20:55

Zelf nog geen ervaring met de ZG van AP maar hoor veel slechte verhalen _O-
Gekke verhouding van rugpand, weinig steun in de nek bij kleintjes etc

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 20:57

Anoniem schreef:
Zelf nog geen ervaring met de ZG van AP maar hoor veel slechte verhalen _O-
Gekke verhouding van rugpand, weinig steun in de nek bij kleintjes etc

Ik heb hem even gauw mogen testen en ik vond hem wel heel fijn zo snel. Maar ben benieuwd naar jouw ervaring als je hem langer gebruikt. L wil niet in een draagzak en wil alleen de doek. Die ging helaas bij de zeitgeist huilen. Anders had ik hem m’n partner aangesmeerd, maar helaas.

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 21:02

Volgens mij ben je er óf verliefd op, óf niet. Maar dat is mijn aanname.
Ik heb mijn man net verteld wat de prijs is :))

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 21:02

Oh maar dat lukt wel hoor, qua maat! Hij is qua draagcomfort en houding voor de baby best wel beroerd, helaas :=

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-20 23:10

Kom maar op met de foto's zodra de bestellingen binnen zijn :') Heb ook maar even op de website gekeken en er zitten mooie stoffen tussen, maar bij die prijs hoef ik er geen twee keer over na te denken :o

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 06:59

Butterfly schreef:
Volgens mij ben je er óf verliefd op, óf niet. Maar dat is mijn aanname.
Ik heb mijn man net verteld wat de prijs is :))

Ging hij akkoord?
Zo jammer dat L niet in de zak wil. Anders was ik er ook voor gegaan. Z’n watersling lijkt me ideaal. Britt en Yalou als jullie iemand kennen die nog gaat bestellen is je link delen wel handig. Ze krijgen geen korting, maar wij sparen wel :)). Ik ben aan het sparen voor een monogamy Zeus <3

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 09:48

Appeltje, hij is nog aan het bijkomen _O- hij zei: als ik zelf teveel koop voor mijn hobby op een beurs ofzo, gebruik ik het excuus dat alles in de aanbieding was.
Ik: maar ik kan ook 50 euro korting regelen *D
Hij: ik weet nu hoe duur het is O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 10:02

Alleen geldt de 50€ korting niet op de gratis watersling actie :(

Waar is mijn kleine baby gebleven? :\

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-07-20 10:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 10:31

Maar mocht je de watersling niet willen dan kan je die wel weer verkopen voor €150,00. Dan is de zak een stuk goedkoper.

Duc_je

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 10:46

Ik vind de AP draagzak heel mooi (nog niet in het echt gezien? En lees dat in elk geval britt en yalou hem besteld hebben. Maar jullie zijn er niet enthousiast over? :') Misschien snap ik iets niet, maar waarom dan toch kopen? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 11:01

Daar hadden we het inderdaad ook zelf over. Waarom hebben we dit gedaan?

We zijn tot de conclusie gekomen dat het door groepsdruk komt :=

En heel stiekem vinden we ze heel mooi en hopen dat ze ineens wonderbaarlijk genoeg wel goed zitten.
Overigens heb ik er zelf nog geen ervaring mee en is het alleen van horen en zeggen.
Britt heeft er wel al ervaring mee! :)

Duc_je

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 11:06

Ja maar britt schreef iets over slechtpassend en niet relaxt voor de baby geloof ik :')

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden als de draagzak er is! Mooi zijn ze zeker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 11:11

Klopt _O-

Bezorger is onderweg!

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 11:13

NadineK schreef:
Ik hoop eigenlijk dat die nieuwe Hawaï zg ook in toddler komt, dan houd me aanbevolen.

Wat is er onderweg? Toch niet iets gekocht om de watersling te bemachtigen? *\%/*

Neee hoor, helemaaaaaaaaaaal niet :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 11:16

Wij alle 3 niet hoor :oo vooral Marit niet _O-

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 11:19

Ik heb m gekocht vanwege de watersling. Maar toen kwam later die Hawaï en heb ik die ook gekocht. In de hoop dat 1 van de 2 past (heb ook prince)

Ik verkoop beide waterslings (want heb al 1 en daar zelf ook retail voor moeten betalen.) dus misschien gaan ze niet direct maar zeker straks wel :)
En 1 van de 2 of beide dragers doe ik weer weg.

Edit: en ik was als eerste van ons 3 en krijg vandaag niet eens een pakketje. Zo stom!

Maare mensjes, vermoedelijk mag mijn moooe gele doek van eerder hier in het topic verhuizen ;)
Ideaal voor newborn want knoopt heel dun af. Luchtig en sterk en easycare. Ook geschikt voor groter.

Ik wacht nog steeds op mijn roze WW uit Portugal...

Ik heb ook nog een hele mooie RS over. :)

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 11:27

Geld moet rollen zeggen ze toch :))

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 11:32

Haha en de grote vraag is wie heeft er over een maand z’n ringsling en zeitgeist nog. Ik ben benieuwd :)).

Ik overweeg onze tula explore te verkopen. Nog helemaal nieuw. Wat zou een realistische prijs zijn?

Duc_je

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 12:17

MaritB schreef:
Ik heb m gekocht vanwege de watersling. Maar toen kwam later die Hawaï en heb ik die ook gekocht. In de hoop dat 1 van de 2 past (heb ook prince)

Ik verkoop beide waterslings (want heb al 1 en daar zelf ook retail voor moeten betalen.) dus misschien gaan ze niet direct maar zeker straks wel :)

Edit: en ik was als eerste van ons 3 en krijg vandaag niet eens een pakketje. Zo stom!

Maare mensjes, vermoedelijk mag mijn moooe gele doek van eerder hier in het topic verhuizen ;)
Ideaal voor newborn want knoopt heel dun af. Luchtig en sterk en easycare. Ook geschikt voor groter.

Je MOS? :o

Ik overweeg de hawai aquarius :+ en de watersling is dan heel mooi meegenomen! Wie weet daar de nieuwprijs van?

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 12:18

Is die kleur nog leverbaar? Tula ging altijd nog wel voor een redelijke prijs. :)

Yes, MOS!

Vorig jaar was watersling 163 euro.

Ennuh die ZG komt als t goed is hier ook.. zo mooie kleur!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 12:26

Appeltje, ik in ieder geval 1 van de 2 niet _O-

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 12:28

Ik heb hem gekocht omdat ik benieuwd ben hoe hij nu zit bij T. En daarnaast mag ik mijzelf binnenkort, als alles goed gaat, consulent noemen en dan vind ik een ZG een goede toevoeging aan de doeken en zakken die ik kan laten voelen, passen en verhuren. Er zijn toch heeeeeel veel mensen erg benieuwd naar, ten slotte!

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-20 12:44

Duc_je schreef:
MaritB schreef:

Je MOS? :o

Ik overweeg de hawai aquarius :+ en de watersling is dan heel mooi meegenomen! Wie weet daar de nieuwprijs van?

€160 vorig jaar inderdaad, maar er worden enorm veel aangeboden nu. €100 krijg je er vast voor.

Marit: de tula is inderdaad nog te koop nieuw voor €180,00.

Britt: wat enorm cool dat je consulent wordt!