Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Zelf nog geen ervaring met de ZG van AP maar hoor veel slechte verhalen![]()
Gekke verhouding van rugpand, weinig steun in de nek bij kleintjes etc
Butterfly schreef:Volgens mij ben je er óf verliefd op, óf niet. Maar dat is mijn aanname.
Ik heb mijn man net verteld wat de prijs is
MaritB schreef:Ik heb m gekocht vanwege de watersling. Maar toen kwam later die Hawaï en heb ik die ook gekocht. In de hoop dat 1 van de 2 past (heb ook prince)
Ik verkoop beide waterslings (want heb al 1 en daar zelf ook retail voor moeten betalen.) dus misschien gaan ze niet direct maar zeker straks wel![]()
En 1 van de 2 of beide dragers doe ik weer weg.
Edit: en ik was als eerste van ons 3 en krijg vandaag niet eens een pakketje. Zo stom!
Maare mensjes, vermoedelijk mag mijn moooe gele doek van eerder hier in het topic verhuizen
Ideaal voor newborn want knoopt heel dun af. Luchtig en sterk en easycare. Ook geschikt voor groter.
Ik wacht nog steeds op mijn roze WW uit Portugal...
Ik heb ook nog een hele mooie RS over.
Duc_je schreef:MaritB schreef:Ik heb m gekocht vanwege de watersling. Maar toen kwam later die Hawaï en heb ik die ook gekocht. In de hoop dat 1 van de 2 past (heb ook prince)
Ik verkoop beide waterslings (want heb al 1 en daar zelf ook retail voor moeten betalen.) dus misschien gaan ze niet direct maar zeker straks wel![]()
En 1 van de 2 of beide dragers doe ik weer weg.
Edit: en ik was als eerste van ons 3 en krijg vandaag niet eens een pakketje. Zo stom!
Maare mensjes, vermoedelijk mag mijn moooe gele doek van eerder hier in het topic verhuizen
Ideaal voor newborn want knoopt heel dun af. Luchtig en sterk en easycare. Ook geschikt voor groter.
Ik wacht nog steeds op mijn roze WW uit Portugal...
Ik heb ook nog een hele mooie RS over.
Je MOS?![]()
Ik overweeg de hawai aquariusen de watersling is dan heel mooi meegenomen! Wie weet daar de nieuwprijs van?