Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
urosa schreef:Vervelend Nachocheese! Moeite met eten oid?
Britt_Sisi:![]()
Nies: dat zal wel meevallen toch?
Nachocheese schreef:Netjes!!![]()
Ik kom hier over een een paar weken wel weerhet gaat niet zo best jammer genoeg.
Mizora schreef:Ja, gewoon nu per pb wat insturen. Er is gekozen voor een weegweek in plaats van een weegdag omdat iedereen op een ander moment weegt. Het handigste is om gewoon een vaste dag te nemen, maar je kan er gerust wel eens wat mee smokkelen. Het enige effect is dan dat het er minimaal 8 en maximaal 20 dagen tussen de weegmomenten zitten in plaats van consequent 14 dagen (de ene keer zondag en de andere keer maandag en visa versa)
Britt_Sisi schreef:dat zou wel knap zijn!
Ik had dat gevoel vorige week ook na een week slecht eten. maar na 3 dagen weer in het normale ritme zat ik weer op wat het daar voor was! En nu dus weer wat extra! grotendeels vocht wat je vast houdt zeggen ze toch na een paar keer uit eten enzo?
Ik merk dat als ik overdag 'weinig eet' (te weinig voor mijn calorieendoel) dat ik dan s'avonds honger krijg en ga snaaien.. Ik probeer dus nu gewoon net iets meer vullende dingen te eten. Kwark in plaats van 6 rijstewafels etc. Zodat ik s'avonds minder honger heb!